SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové vývojové pracovisko Škoda (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

tomuto hovorím investícia

a nie montážne dielne, ktoré o pár rokov pojdu na ukrainu.
 

zdokonalovanie trojvalcovych motorov,

uz malo na ukrajine byt davno...
doteraz mi nikto nevysvetlil naco to vobec vyrabaju...
 

 

Sluzia ako pohonne agregaty do aut, mysterymister00.
 

Pre menej chapavych chytrakov doplnim:

este mi nikto nevysvetlil, v com je vyhoda HTP motora oproti klasickemu stvorvalcu.
 

 

ty tu vyhodu nevidis???? 8-O
no predsa o 384 eurocentov nizsie vyrobne naklady - o valec menej, jedno ulozenie kluky menej, kratsia kluka, o dva ventily a ich tesnenia menej atd.....
ze je to okripleny crep to je druha vec :o))))) (kde su tie casy ked mazda vyrobila motor 1.8 6valec achhhh)

od automobilky skoda uz ocakavam jedine model FABIA HCP (high cornering performance)- bude mat iba 3 kolesa a jej skvele zatacacie vlastnosti ju priam predurcuju na pouzitie v meste... :oP
(dokonca s nou vraj bude mozne sa tocit na mieste s prednym kolesom vytocenym do praveho uhla ;o)
 

Dakujem za vysvetlenie,

dobre som sa zabavil ;-))
...a verzia 1D4A (one door for all) by mala len jedny dvere, cez ktore by si pohodlne do vozidla nastupila cela posadka (vratane psa). Vyhodou by bola moznost parkovania v nakupnych centrach, v stiesnenych priestoroch, kedy by bolo mozne zaparkovat nadoraz (podla moznosti gumeny) k inemu vozidlu 1D4A... dalsi namet pre nove vyvojove centrum skodovky
 

 

Toto je uryvok zo scenara noveho pokracovania filmu "Blby a Blbsi", spc a mysterymister00?
 

 

no ved jednoducho nechaju len 5te dvere `do kufra` a spravia masivnu marketingovu kampan jak je suukat sa do auta cez kufor `cool` a `in`.... a je to! :o)))
 
Hodnoť

 

zaujimave, po tom co v tichosti priznali velku hlupost ze roky sa drzali PDcka v diesloch a teraz prechadzaju na CR. tak teraz sa idu pustit do dalsej slepej ulicky a to 3 valce. ale ono to nevadi, dobry marketing a blazni co si myslia ze ked je to VW tak je to urcite dobre, si to urcite za valke prachy kupia. 1500 ludi a oni tie mozgy vyuziju na taku hovadinu. ani sa mi nechce uverit, ze moze byt management taky hlupy. motory do malych aut ? aj dvojvalce, ale s generatorom a pohom cez elektromotory. potom moze byt male auto lahke a aj mrstne. na pohon maleho auta v meste stacia bohate dva elektormotory s vykonom po 5kw, potom aj maly benzinacik ktory ich ma zasobovat stavou moze podla mna stihat aj ked bude mat objem iba 250cm3.
 

 

Mal by si im o sebe dat vediet. Ked zistia, co ty vsetko vies a comu vsetkemu sa ty rozumies, tak namiesto tych 300 inzinierov zamestnaju iba teba.
 

 

nie je to vobec taka hlupost - elektromotory maju naozaj plochu krivku priebehu tociveho momentu a hodia sa preto do mesta - akurat by to chcelo nejaky obrovsky kondenzator miesto debiInych baterii ktorym jednoducho neverim ze vydrzia viac jak dve zimy!
(a potom plat cenu polky noveho auta - casovana bomba vsetkych `ekomobilov`)
 

 

To vieme. Ty si myslis, ze ONI to nevedia?
Bud si isty, ze smeruju vyvoj tym najlepsim smerom a ked tu este nie je COSI, tak na to existuju realne dovody.
 

 

spojenie `VW` a `vyvoj najlepsim smerom`????? uz len PD je 100% dokazom o nepravdivosti tohto tvrdenia, vselijake 3valcove kriple su (zatial) diskutabilne....
 

 

Nezmysel!
Ani system PD, anu trojvalce sa neukazali, ako omyl -ze sa uz vo vyvoji PD nepokracuje, to neznamena, ze to to bol chybny krok.
Keby sme aplikovali tvoje chybne tvrdenie napr. na vyvoj plochych tv zobrazovacov, tak by sme museli povedat, ze aj plazmovy zobrazovac bol chybny smer, lebo v sucasnosti sa uz dalej nevyvija.
A to by bola, pochopitelne, somarina.
 

 

ty si cely NEZMYSEL - na tak SPR0STU analogiu treba fakt uz `odbornika` -> plazmy sa len mierne vyvyjaju pretoze uz dosiahli skoro svoj vrchol, lenze nie su NAHRADZANE NICIM!!!
PD ani po intenzivnom vyvoji nebol konkurencieschopny vlastnostami commonrailu tak preto bol `zruseny`....
 

 

"uz dosiahli skoro svoj vrchol, lenze nie su NAHRADZANE NICIM!!! "
A preto bu onedlho "zrusene" - ako PD :-)
Aj tuto technologiu, aj LCD technologiu uz onedlho v komercnej sfere nahradi OLED technologia.
Ha, ha, ha.
Ani system PD, ani trojvalce sa neukazali, ako omyl.
 

 

ty si ale trulo zadubeny- ked uz chces uvadzat priklady zo sfery elektroniky - tak PD vs commonrail je skor ako HD-DVD vs Bluray....

a tiez budu v horizonte X rokov nahradene niecim inym - s OLED to najblizsich cca 5 rokov nevyzera moc dobre btw...

akurat ze LCD vs PLAZMA co ty uvadzas jak uplne sprostu analogiu koexistuju spolu, pretoze kazde ma svoje vyhody aj nevyhody - PD ma oproti commonrail same nevyhody, preto vsetky automobilky pouzivaju commonrail a uz aj VW opustila svoje `nepodarene dieta`...

o trojvalcoch skoda hovorit - uved taky produkt na vyspele trhy USA alebo japonska a predajnost bude priam zufala!!! dokonca som si skoro isty ze aj v zapadnej europe je predajnost uboha, to len zobraci a'la cechoslovac sa ulakomi na taky crep - zapadniar si radsej kupi fajn 4valcovy VVTI Yaris resp. nejaku daciu....
(si vsimni ze ani upadkarov rumunov nenapadla taka zvratenost do ich low-cost wagen dat tak zufaly motorcek)

ale co ti tu ja blb robim skolenia zadarmo - bud si sprosty mne to moze byt fuk!
kludne si kup Fabiu s trojvalcovym PD - to bude 'hit kultury chodu` s trvanlivostou a hlucnostou kosacky....
 

 

"ty si ale trulo zadubeny"
Ja som presvedceny, ze si to povodne chcel napisat o sebe, len si sa pomylil - ako aj pro tych sprostostiach, co pises.
Vlastne nie, tam si sa nepomylil - ty tomu naozaj p*d rozumies.
Zalez do kuta a hanbi sa.
 

 

no jasne ty VWfil - vsetci su sprosti len VW super vsetko vie a je `lidrom inovacie` :o))))))))))))

p.s.
ked sa tomu ***** rozumiem tak kde uvadzas nejake argumenty??? ha? zmohol si sa skutocne len na PRDENlE!!!! na viac nemas? ja som uviedol argumetov celu kopu....
 

 

"vsetci su sprosti len VW super vsetko vie a je `lidrom inovacie` :o))))))))))))"
Smejes sa na svojej vlastnej sprostosti, simpleton - lebo okrem teba nikto taku hlupost nenapisal.
Dostal si sam seba. :-)))
.
"ja som uviedol argumetov celu kopu.... "
Uviedol si nie argumenty, ale iba vlastny pohlad na vec, nic viac. A toho, kto s tvojim nazorom nesuhlasi, sa snazis zosmiesnit. Ale nejde ti to.
So chrobak truhlik z rozpravky a hlupy jano z rozpravky v jednom.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto