SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako zdolať zasnežený kopec? Jednoduchá vec (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

pokracovanie nebude? myslim to strieborne auto
 
Hodnoť

 

Veru,stálo by zato?
 
Hodnoť

Nieco ine

je ist na toyotke a na tazkom a navyse asi aj naftovom sharane.
 

????

toyota ma slabsi tlak v stope, kvoli nizsej hmotnosti to je fakt, te sharan mal vybehnut hore ako srnka. navyse naftak nemusis podradit, taha odspodu aj pri nizkych otackach... o tom tusim hovoril aj autor, ze nepreradovat pri spomaleni..
 

Jarotko teraz zadrel

len ten naftak moc nesuhlasim...bo benzin ma vacsi rozsah otacok cize ked podradis pred kopcom do 2napr. tak cestou do kopca(ak si to situacia ze je strmi kopec vyzaduje) mozes spomalovat dlhsie.....ale s tou vahou sa sekol:D
 

do povinnej

vybavy zigulaka na zimu patrilo aj vrece cementu. Asi to zo srandy nebolo.
naftak kruti jedne otacky kopec nekopec. benzinak ked strati otacky je hotovy, musis mu povolit so spojkou, alebo podradit ak neodhadnes stupen v prevodovke. naftak prestava tahat pod 1500 ot. tam uz ani turbo nezabera. ja mam automat 4x4, takze tieto problemy su pre mna uz iba spomienkou.....
 

 

no ja som pocul o starych radiatoroch:D
 

do Sprintera

raz u nas nahadzoval chlapik do loznej plochy lopatou sneh, aby sa mohol pohnut :D
 

Jasne

s tym zigulakom to bolo preto ze mal pohananu zadnu napravu a nebolo nic co by to zatlacilo do cesty...ja si az tak nemyslim ze benzinak ked strati otacky je hotovy a preplnany uz vobec nie...ono benzinovy motor ma svoje caro hlavne v meste kvoli rozsahu otacok..dieslak sa hodi podla mna skor na dlhe cesty....a kedze ma v nizkych otackach vysoky krutiaci moment moze sa stat na takom kopci ze to neodhadnes a premykne ti kolesa a podla toho aky je kopec mozes byt hotovy...
 

 

viem ze to neni 100% ale dost pomaha ASR. myslel som ze nie ale ked som isiel z dizlom bez ASR bolo o dost tazsie sa rozbehnut ako s ASR. zapnes a neriesis ci mas vela plynu... a k tomu dizel vs benzin, moj nazor je ze dizel je vhodnejsi lebo ked na benzine potrebujes ubrat otacky lebo hrabes moze sa stat ze uz bude mat malo momentu a auto neutiahne... musis podradit a koncis. kdezto dizel ma aj pri malych otackach dostatok krut. momentu aby sa tahal do kopca
 

ASR

je rozbehovy asistent, takze ten naozaj pomaha pri rozbehu do kopca...Diesel vs. benzin je polemika nakolko ked dobre podradis, mas benzin vo vysokych otackach a tie mozu klesat az niekde na 1500 a aj pod to napr. na 2jke kludne aj do 1000....na diesli ked klesnes pod 1500 uz tiez je dost lenivy a pri este nizsich otackach zacina klepat a to je skodlive dieselovemu motoru...ja som skor zvyknuty s benzinom ist do takychto terenov aj ked mam k dispozicii aj diesel ale menej ho vyuzivam...
 

skus

stlacit plynovy pedal pri 30km/h na nafte a benzine. Benzin mrtvy a nafta krasny zatah. Mne sa po meste lepsie chodi s naftou. A benzin je vyborny na okreskach. A dialnica opat nafta. Z osobnych skusenosti.
 

Zalezi od prevodoveho stupna

ked budes mat v jednotke tak diesel uz pomaly do dychal a benzin sa pusta z 4000 ot.;)...ale pri dvojke viem ze diesel ma pekny zatah..zase na druhej strane s dieselom treba castejsie radit ako s benzinom a niekomu to moze v meste prekazat...ak ma vsak automat tak riesi aj tento neduh:)
 

 

zaradit jednotku a rozbehnut sa na 30 sa da, ale skus pri spomaleni zaradit tu jednicku
 

tak na normalnom aute

je to pravdaze problem ale s necitlivostou sa da natlacit aj ked vrelo neodporucam:D...a sporotve prevodovky maju riesene blokovanie 1. stupna takze tam sa da..ale to ideme do blbosti a detailov:D
 

este pridam

ze na dialnici a mimo mesta je diesel fantasticky...dam do 5 a uz pracujem len s plynom, nemusim podradzovat pri prudsom predbiehani:)
 

no neviem

ja jednoznacne musim. 2.5TDI toci pri 90ke na 5ke 2000otacok. Takze ak stretnem pomalsie vozidlo a zbrzdi ma na 70-80, tak bez podradenia to nepojde. Na Hdi 66kW to tiez lepsie taha do tych 120km/h na stvorke.
A najlepsi je aj tak benzin, po preradeni do 4ky nabehne 4000 otacok a enormny zatah :))) A na okreskach zerie o malo viac nez naftacik.
Na dialnici je to skoro jedno, iba mi vadi spotreba na benzine.
 

noo mne

1.6CRDi(115k) toci okolo 2000 pri 100ke na 4ke a pri 60 uz zacina "drkotat" ale s lahkym plynom sa da ist aj ked uz chce clovek udrziavat 60 tak kludne 4ka(spotreba je rovnaka podla palubaku)a od 70 to moze ist na 5ke s tym ze od tych 85 to zacina tahat....ale ako vravim kazdemu podla chuti...niekto ma rad benzin, niekto diesel....ja osobne diesel nemam moc rad v meste, tam ten benzin ma pre mna caro:) a disesel zase ked idem niekam mimo mesta...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Nemožno porovnávať benzín a diesel pri rovnakých "disciplínach". Každý je lepší v niečom inom. Ja to teraz obrátim proti Tvojmu príkladu:

Skús stlačiť plynový pedál pri 80-tke na nafte a benzíne. Benzín živý, nafta mŕtva :-) A ten zvuk... Mne sa na naftovom zle jazdí, aj vtedy, ak som len spolujazdec. Je to také o ničom, ale to je len môj názor. Tebe to môže pripadať úplne naopak.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto