SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda pustila do sveta sedem miliónov áut (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

ziadna reakcia od ortodoxnych antiskodovakov..??? zaujimave... ;)
 

vyckaj

teraz su vsetci na pive
 
Hodnoť

kazdy moze urobit

chybu, ale kto ju zopakuje, ten uz je hlupak.
Ja som uz jednu skodovku mal. Stacilo.
 
Hodnoť

Od Škody 105 L až po Fábiu Kombi

Som prívržencom škodoviek, lebo až doteraz ich servisovanie a ND boli u nás najlacnejšie. Čakal som na novú Fábiu, že vyjde niečím zase novým, vyšli ale som bol veľmi sklamaný novou tvárou pozliepanou z častí Roomstra.
Neviem, či tí dizajnéri majú šikmé oči ale vzľadom na novú Fábiu, ktorá som už spomínal je pozliepaná z častí Roomstra a lietadlovými prvými dverami mi pripadá veľmi úzka. Keby ju boli rozšírili aspoň o cca. 100 mm by vyzerala celkom inak. S odstupom času hodnotím škodovky ako celkom slušné autá pre bežného slovenského spotrebiteľa, najmä od kedy do fabriky vstúpili Nemci. Konec koncom škodovky budú ťahať stále druhú strunu popri Volkswanenoch, do ktorých sa tradične montujú stále najnovšie technológie.
 
Hodnoť

Super a vyssia stredna trieda?

Cim konkretne? Ze ma vzadu viac priestoru pre nohy ako je zvykom u strednej triedy? To snad nie.
 

Oprava.

SuperB, samozrejme :-)

Aby niekto nevyskocil na mna s tym, ze som Antiskodovkar. SuperB povazujem za dobre vozidlo, avsak nemyslim si, ze patri do vyssej strednej triedy. Alebo? Niekto, kto by mal vecne argumenty? Rad sa necham presvedcit.
 
Hodnoť

otvaram sampano

...
 
Hodnoť

 

Ja som už tiež mal škodovku, dvakrát. Stačilo.
 
Hodnoť

Všimnite si že

Felicii sa vzhľadom na počet rokov v ktorých sa vyrábala, vyrobilo najviac, cca 1.5mio (cez 200tis ročne). Stále tvrdím že najúspešnejší model Škody. Podľa mňa mali s vývojom modelu felicia pokračovať
 

a naco ?

nieco ako felicia+ potom felicia++ :) ...
 

minimálne z toho dôvodu

že bola krajšia, obľúbenejšia a predávanejšia. To by bol dostatok dôvodov. Chcelo to len vylepšiť celé auto a s designom sa trošku pohrať, a nie vymýšľať nový hnus s odporným predkom, menším priestorom jak vzadu tak v kufri.
 


Najčítanejšie na SME Auto