Tiez mi to pride strasne vela. A spotreba 10 l tiez. Uznavam, ze ide o nezabehnute auto, ale museli ho asi dost trapit. Ja mam na svojom Avensise s 1.8 Valvematic (tazsie auto a papierovo podobne vykonny motor) udavane zrychlenie 9,7 a spotrebu zatial 7,4 . Takze ta automatika asi nebude nic moc. Aj tak pochybujem, ze vela potencionalnych zakaznikov aspon na Slovensku pojde do automatu.
... a mame kompletku slovenskych majitelov "hustokar". :-D Nie kazdy vsak chce mat kufor velkosti spajze a auto "milion". Popri tom kupit hlavne levne. A pritom sa tvarit, ze auto je o kategoriu vyssie. Clanok ma predsa jednu chybu. Tento Chevy je tak korejsky ako Cee ´d slovensky. Auto ma cisty americkoeuropsky vyvoj, len sa vyraba v Korei. Doba Daewoo je prec. A opat ta hlupost Kupim - Nekupim. Subjektivny manipulacny nazor cloveka, ktory nemusi riesit tuto dilemu. Do roka ma 15 aut na testovanie.
a je to relatívne veľké, spoľahlivé, má to dobrý interiér, v základe to má hmlovky, lakťovú opierku a kadejaké drobnosti čo sú inde za príplatky.
Opäť reklama na ÚjSoroSZMÉ tváriaci sa ako recencia. Som si istý že si h***o kúpi (Vzhľadom na cenu a ponúkané schopnosti je toto prvý Chevrolet, ktorý kupujem. (Michal Karpat))
to je realita. Presne toto poradie sa zhoduje s mojimi skusenostami v tejto triede. Ja viem, ze ty by si tam radsej vtrepal nejaky Renault ako ta poznam, ale jazdnymi vlastnostami Renaulty na tieto styri (Focus, Golf, Octavia, Civic) este nedozreli, Vynimku tvoria Renaulty z dielne Sport...Staci si pozriet aj nejake zhranicne hodnotenia od renomovanych motoristickych magazinov, prip. ludi, ktori tie auta vlastnia...
tieto skusenosti? Nechcem do nicoho tahat ziadny renault, lebo viem, ze oproti viacerym inym autam urcite neoplyva spickovymi jazdnymi vlastnostami. A ako spravne pises Renault Sport verzie su ine kafe. Ked spominas zahranicnych motoritickych novinarov tak odporucam najst si na youtube nejaky ten top gear, napriklad kde si to rozdavali Megane,Golf a Astra... Alebo si jednoducho zajdi k prvemu predajcovi BMW a chod sa previezt aspon na nejakej obycajnej trojecke, aby si vedel o com je jazda (nie vozenie sa) autom a negloryfikoval tu Oktaviu. Alebo skus Subaru, tak ma jazdit kompakt... odporucam aj pisalkovi recenzie...
povedzme, ze som mal stastie mat docinenia so vsetkymi spominanymi autami k tym by som pridal este Astru, Peugeot 307 a Chevy Lacetti. A az potom clovek doceni kvalitu a spracovanie skody. K tym zahranicnym novinarom: http://www.autoexpress.co.uk/c... a este k spokojnosti zakaznikov: http://www.autoexpress.co.uk/c... a toto ja povazujem za objektivne, lebo tito novinari a ludia nie su negativne zakomplexovani voci nejakej znacke ako slovaci a vedia veci objaktivne posudit...
nechcem riesit ziadny test, ktory je navyse vyrazne skresleny lokalnou UK cenovou politikou Skodovky. U nas by totizto testovany model Octavie s tou vybavou, co tam maju v prepocte 18100 GPB a ten Megane 13200 GPB (expression + metaliza, dvojzonova klima, 16-ky elektrony). Prepocitaj si to podla aktualnych cennikov. Co so myslim, ze posuva cely test uplne niekde inde. Ja som sa stale vyjadroval len k jazdnym vlastnostiam a dokonca aj Tvoj odkaz na clanok mi dava zapravdu: "Where the Mégane scores is with its ride and handling. Sharp responses and light controls make it easy and fun to drive. As with the Honda and VW, it gets a plastic-rimmed steering wheel. This provides little in the way of feedback, but the chassis responds crisply to the accurate set-up. Body control is good, and the supple suspension delivers a smooth ride. " A o Skodovke :"he Czech model strikes a fine balance between comfort and handling, so keen drivers won’t be disappointed, especially when they look at the package as a whole." co neznamena, ze by redaktora prave ohromili jazdne vlastnosti, skor vyvazenost celeho auta. U nas je ale tato vyvazenost narusena prave prehnanou cenou.
ale pise sa tam aj ...while the supple suspension means the ride is superb. Ja stale tvrdim, ze ked clovek chce 5-dverove auto nizsej strednej triedy, lepsia volba ako Octavia nie je...Uznavam, ze u nas ten dojem kazi hlavne cena, ale aj zaujatost slovakov a ista averzia voci tejto znacke a pritom je to VW v inom sate.
ppt ako fanaticky skodovkar sa opat nezaprel. octavia v jazdnych vlastnostiach sa nechyta na focus , golf , civic , megane... mame firemne golfy a octavie , takze to viem porovnat
ak sa Ti skodovka paci, ako prakticke, pohodlne, priestranne auto, tak sa Ti necudujem. Ale az na RS-ku, tie Octavky jednoducho nejazdia. Namiesto vypisovania do tejto diskusie, chod k neakemu predajcovi BMW a chod si zajazdit... alebo vyskusaj Megane Coupe, Ford Focus, Scirocco, chod sa proste odviezt na autach, ktore skutocne jazdia.
neporovnatelne. Jazdne vlastnosti nie je iba rezanie zakrut, a ako to auto drzi stopu, ale napr. ako dokaze eliminovat prechod cez vymole. Presne o to ide. Taky Civic je ostrejsi v riadeni, ale velmi tvrdy, napriek tomu, ze to ma byt rodinne auto. Nie kazdy chce cisto sportove auto, ktore musi mat tvrde pruzenie, aby sa velmi nenaklanalo. Ano Focus je naozaj super a to sa nehadam, ze jazdi lepsie ako Octavia. Ludia ako ty sa snazia na diskusiach navodit dojem, ze Skoda je to najhorsie auto. Aj ked nazory odbornej verejnosti su uplne niekde inde. O to prave ide, ze Skoda ma spravny balanc.
Hmmmm
Hm, valvematic