ale parametre ma strhujuce. Klobuk dolu, motorove mysi si zasluzia pochvalu, je dobre, ze sa ponuka rozsiruje, hoci mna tento segment neoslovuje nielen kvoli cene.
také auto? Jedine na machrovanie. Rýchlosť nevyužiješ, chladničku ako vo Favorite v Lexuse neodnesieš, ani trt... sa v tom pohodlne nedá,...V jednej maďaeskej pesničke sa spieva: Dobrý je mne aj Trabant, netreba mi cadilac... Ináč jeden motoblázon u nás mal starší typ Lexusa. Všade tvrdil, že je to tak bezpečné auto, že sa mu v tom nič nemôže stať. Všade jazdil rýchlo. Mimo obce 180 v obci 100. Až raz jeden pekný večer išiel cez jednu tichú obec rýchlosťou cca 170 km za hodinu a zišiel do jarku a narazil do betónového môstika - on mŕtvy dve spolujazdkyne ťažko zranené. Načo je SLovákovi také auto?
rychle auto vyuzijes pri predbiehani, co je tiez jeden z dovodov bezpecnosti, ale ak sa najdu prasata, co nemaju respekt pred rychlym autom a podcenuju fyziku tak to potom tak dopadne. Supersportiak je na okruh, tak mas istotu, ze to nezavadis o strom, ale na normalnej ceste sa treba krotit. A naco su supersportiaky?? No tak nie kazdy pouziva auto na prevoz chladniciek, niekto v rychlej jazde vidi oddych, relax a istu davku adrenalinu kde prichadza na ine myslienky.
len je stipku tazky. vsetku elektroniku vyhadzat . nechat max tak posilovac riadenia ,posilovac brzd a klimu. mat tak na toto auto tak radsej bezim po corvettu c2 z 65teho s papiermy FIA pre historicke preteky. :P
Fakt je,že za takú cenu by som siahal napríklad na lamborghini murcielago - super veloce. To už má 670 koníkov a exkluzivita rapídne rastie. Spomínané tu bolo aj ferrari F458, to by som tiež uprednostnil jednoznačne pred nejakým Lexusom. Už vidím toho mudráka, kto tu kričal, že áut ferrari je vo svete ako ponožiek ako by uprednostnil Lexus...prečo je teda taký drahý ten Lexus? Som sa dopočul, že už len hlavy valcov tohto športiaka budú z titánu, okrem toho: kremík, karbón, dural a tak ďalej...všetko kozmické materiály. Myslím si, že dominantnú položku z ceny zaberie skôr materiál, než technológia, lebo ta neni až taká prevratná, možno až na tie otáčky...
Absolútna demencia, aby niekto povedal, že Ferrari je na svete ako ponožiek. Pritom Lexus je dlhodobo najpredávanejšia luxusná značka v USA, nehovoriac o tom, že tu v podstate hovorím o Toyote a tých je najviac na celom svete.
V tých otáčkach nevidím žiadnu revolúciu. Aj Honda S2000 točí tak vysoko.
Toyota asi učakáva, že nám budú padať sánky, keď zabehnú Nurburgring - Nordschleife za menej ako 7:20 s hladkými akože "stock" pneumatikami. Ibaže mi to očakávame.
Asi ty nevieš