SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tri diaľničné pruhy v prvej skúške obstáli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

prepac
Na toto musim reagovat. Chodim denne Darmstadt - Frankfurt co je 4 prudovka. Ide ma rozhodit ako sa senilni nemci nevedia zaradit do pravych pruhov. Vynimkou nie su jazdy rychlostou 100 v 3tom jazdnom pruhu, pripadne zaradenim sa rychlostou 120 do 4teho pri obiehani 100koveho v 3tom, pricom 1,2 pruh je skoro volny, pripadne sa zacne obiehat z prava (bezna prax - co uz s nimi). Podotykam ze v tom 4tom sa veselo jazdi 160-200+ . Kopec nehod (dokonca som 2 videl priamo pred sebou) vznika prave z preradovania "velmi pomaleho" auta. Par exotov mi to spravilo ked som siel 200. Nic prijemne, a cakam narazky typu : odhad, bezpecna jazda, bezpecny odstup... ano, ale ak vam to urobi niekto 50m predvami, a smerovka 1krat blikne... proste nemaju odhad alebo dobry zrak. Mam pocit ze spravanie sa na nemeckych dialniciach je az glorifikovane. Nie, nesuhlasim.Su tolerantnejsi ako my, ale co sa tyka preradovania sa pri obiehani, neberu ohlad. Myslim ze tu netreba chodit daleko. Majstri pomalej jazdy v lavom pruhu su jednoznacne Schnitzle, nasi juhozapadni susedia. Co sa tyka odstavnych pruhov, mam pocit ze som siel par dialnicami aj v nemecku, kde tento pruh chybal.
markusAvrelius
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... > >>

Ohladom DE to vidim to podobne

a na rakuskej trojprudovke je spravidla pravy pruh volny a stredny a lavy plne...a pomale. Ludia proste nevedia jazdit resp. maju svoju pravdu, preco v tom strednom ci lavom pruho maju pravo byt. S domyslenim kumulovanych efektov takehoto egoistickeho spravania si väcssina ludi zamerne hlavu nezatazuje...presahuje to ramec pragmatickeho riesenia beznych situacii.
 
Hodnoť

Dôležité je expertov prežiť

Dopravného aj ekonomického, Drahovského aj Kárásza.
 
Hodnoť

 

Najlepšie obstáli bankové kontá tých, ktorí sú za takto vybudované, treba povedať nezmyselne vybudované tri pruhy na politickú objednávku súdruhov zo SMERu - už chýba len Belmondo a nejaká modelka ako za Mečiara - takže obstáli v hlavách magorov, tak isto ako nezmyel vybudovaný popod Strečno, ktiorý bude v zimných msiacoch príčinou mnohých a možno očakávať tragických dopravných nehôd - nech žijú magori zo SMERu, ktorí v záujme ebapropagácie vykonajú čokolvek za peniaze daňových poplatníkov - predložte mi dôkaz, že to tak nie je, predložta mi dôkaz
 

Hmm

Prispevok inteligenta ktory za vsetkym vidi Fica. Neviem co je na tych troch pruhoch nezmyselné. A ked sa dobuduje este odstavny tak to bude super. Neviem si predstavit iny postup ako to dobudovat za plnej prevadzky na dialnici. Ved najvacsia tlacenica je aj tak z BA do TT a potom sa to rozriedi. Mal by si sa dat liecit na ficoparanoju. Alebo si zober dva tyzdne dovolenky a chod na miesta kde nebudu pristupne slovenske media. Mozno ti to pomoze..
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Vzhadom na fakt, ze nam ukrutne chybaju dialnice, tak sa pasky budu strihat pred kazdymi volbami nasledujucich 100 rokov. Fico je ***** ale tiez ho zas netreba vidiet za vsetkym. Keby bol vo vlade niekto iny, striha rovnako...Tot vso.
 

x

S tymto nesuhlasim. Nevyriesilo to nic. Na dialnici u nas nie je problem dopravna nehoda - ta je zvacsa rychlo posunuta mimo cesty (zvacsa su to fakt plechariny). U nas je problem Vojerstvo. Kazdy musi pri mieste kde su auta v odstavnom pruhu sa spomalit na 20 a zistit jak to do seba nasili (a to najpriek tomu ze nikomu nevadia v trase ak keby otvorili dvere na autach) - to plati pre oba pruhy.

Rozumne riesenie by bolo potiahnut R1 z TT okolo PK, poza racu do BA.
 

 

Lenže toto riešenie by trvalo dlhšie a situáciu bolo treba riešič čo naskôr.
Súhlasím, že niektorí to už preháňajú a pletú svoje politické nanávisti ozaj všade.
 

 

Iny postup: 1) vybudovanie odstavneho pruhu, 2) rozsirenie na 3
 

 

Zase riešenie, ktoré by trvalo dlho.
 

co je to dlho?

kolko caka vychod na dialnicu? aspon 2 prudovu?
 
Hodnoť

 

"Drahovský odporúča umiestniť výstražný trojuholník - nie na krajnicu vozovky, ako v prípade odstavného pruhu, ale na prerušovanú čiaru medzi pravý a stredový pruh." - Tak to by som chcel vidiet tych nestastnikov, ktori budu radi, ze zivi opustili pokazene auto a dostali sa za zvodidla, ako umiestnuju vystrazny trojuholnik a kluckuju pomedzi rutiace sa kamiony. NDS by mala nainstalovat kamery, to sa pobavime...
 

 

Také mi to připadá dost od věci, aby člověk běhal s výstražným trojúhelníkem doprostřed dálnice. To je dost riskantní.
Navíc nevím, zda by nedošlo i k tomu, že by někdo ten trojúhelník jednoduše srazil v té rychlosti, jakou auta na dálnici jezdí.
 
Hodnoť

re

sak aj keby bola 6 prudovka tak dementom to nepomoze :-)
 
Hodnoť

najlepšie by bolo pri poruche

to napáliť rovno do poľa a dúfať,že tam človeka neprejde orajúci traktor.:D
 
Hodnoť

zabavny paradox diskusie

Zda sa mi, ze podla reakcii vsetci su tu experti, len drahovsky sa tomu nevyzna.
Dalej vsetci ti frajeri blikajuci a dialkovymi svetlami prudko svietiaci a lepiaci sa zo zadu si myslia, ze len oni su poriadni soferi a ostatni su blbci co idu maximalne 90 a len prekazaju. Pritom paradoxne oni jedini porusuju vazne predpisy.
Pri tych pruhoch ozaj treba pockat aspon par dni, mozno sa to ozaj osvedci. Mozno nie.
Ale strach ja ani tak nemam z pokazenych odstavenych aut. Nebezpecenstvo hrozi od agresivnych blbcov, co si aj tu myslia, ze su experti, pre ktorych platia okrem toho vlastne pravidla
 

Hlavne co porusuju

predpisy su ti "blbci" ktori idu max. 90 v lavom pruhu a pravy maju volny nakolko podla zakona ten pravy sa pouziva len na obiehanie. Potom sa necuduj ze sa ti zda ze ten co ide za tebou ide ako sialenec lebo on ide 130 co je myslim si povolene. A dialnica je stavana na rychlejsi presun automobilov ako bocne cesty kde je povolena max. 90 tak ked chces ist 90 a chces sa kochat tak pouzi vedlajsie cesty.
 

Tak ešte raz....

ľavom pruhu predbieham kolóny kamónov väčšinou 135-140, na obchvate 90-95 (nie tachometrových samozrejme) a predsa sa mi každé Božie ráno stane, že mi zozadu tupec zabliká. A ak ide auto pred Tebou 90 skús sa pozrieť letmo pred neho, či náhodou aj tí pred ním nejdú v rade za sebou 90. Treba sa pozerať aj ďalej ako na narázník auta pred Tebou a nejazdiť 160 tam kde je 130. A vyblikovanie zozadu sa tiež dá nahradiť ľavou smerovkou.
 

 

tak to si bol ty dnes ráno, uchyl čo sa na mňa nalepí na obchvate v BA a bliká, prečo idem 95, hejže ? prosím zakop sa a lebo sa rovno niekde prizabi, len neohrozuj vodičov. jediný prezentuješ arogantných blbcov, vodiči ako ty by mali robiť psychotesty, či sú v poriadku..veľmi dobre pouvažuj so mnou..chodím často po diaľnici a milý zvyk ostávať v ľavom pruhu a ísť 90-100 mizne, stáva sa mi málokedy, že ma niekto brzdí, len to treba ísť aj v ľavom pruhu 130, nie 170 ty lúmen. a premýšľaj ďalej, ak to ťa nebolí, kto spôsobuje dopravné nehody? Hmm, v drvivej väčšine ***** ktorí sa nalepia a blikajú, takým prajem ozaj skoré poučenie sa na zvodidlách s čo najmenším počtom vedľajších účastníkov nehody.
 

 

Lavy pruh je urceny na predbiehanie. Nie na kontinualnu, pomalu jazdu. Ak sa zozadu priblizi rychlejsie vozidlo, si POVINNY mu uvolnit cestu. Bez ohladu na jeho rychlost. Tu ma riesit policia a teba do toho nic.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto