SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zrážka kamiónov vytvára kolóny na D1 medzi Bratislavou a Trnavou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

mne z toho clanku nie je jasny dovod havarie, vam ano, ze tu sudite? hm hm hmmmmm.... Po nejakych faktoch sa daju robit usudky, ale z toho, co je tu napisane, nie. Ale ved.... co sa ja vlastne divim, toto je forum, heh
sitňan SK
v 99,9% statisticky je pricina nehody vo vodicovi... zvysok pripada na technicke chyby vozidla alebo cesty, alebo cestneho zariadenia alebo nepredvidatelne priciny ako pad meteoritu... takze mozno predpokladat ze pricinou nehody bola v chybe vodica...
alucard
a vodič musí samozrejme predvídať :)
fenius
<< < 1 2 3 > >>

tak to zas bez debaty, preto som

to nepísal ;)
 

 

Dalsi ktory taha percenta z rukava? Ludia vas hanba nefackuje si len tak vymyslat bludy a pisat to do diskusii...
 

Ziadne sopravedlnenie

Zavinil? Zavinil! Koho zaujima, preco? Ked jazdim s takou tazkou svinou, nemozem sa spravat, ako majster sveta. Kazdy, kto brazdi slovenske cesty vie, aky je to pocit, ked vas ma kamionista na haku a vytlaca z cesty. Zazil som raz v Ruzomberku, ze takto pred Ruzomberkom vytlacil osobne auto. Poondiatu fabiu. Lenze v meste na semafory vyskocil "hlavohrud" a vodic sa zamkol. Rozbil mu okno, ukludnil sa a vodic kamionu isiel ako baranok. Na somara jedine somara.
 

 

toto aplikujem aj ja ... a nestalo sa mi, žeby to nezabralo ... naposledy hádzal ramená jeden Holanďan v Reichu ...
 

nie nechcem sa nikoho zastavat

ale vies kolkokrat mna vytlacili soferi s osobnymi autami......o mnoho viackrat nez kamionisti.......a to som jazdil aj s kamionom a teraz uz iba s osobakom.......ano aj tu aj tam su niekedy za volantami prasata, ale ten kamionista tiez nie je vsemohuci , ked ma za sebou 40ton
 

Suhlas, teda rozlysujme

Samozrejme, ked sa kamionistovi "pichne" do drahy arogantny vodic, jeho schopnost ovladat taku horu ton je obmedzena. Preto to spresnujem a poukazujem len na arogantnych vodicov kamionov. Urcote by som nechcel generalizovat a zosobnit invektivy slusnymvodicom kamionov. Ako pises: argogantnych najdes tam, aj tam.
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

Aky problem?

Odtiahnem auta do odstavneho pruhu a ide sa veselo dalej :-) :-) :-)
 

K+Tak nejako

si to predstavuje aj Choma z NDS.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

nemyslim

ak by boli auta v odstavnom pruhu je po probleme, pretoze kazdy ide v tom svojom a je klud. Takto sa musia z praveho preradovat do laveho a preto vznika zapcha. Zrazu sa vsetky kamiony musia pretlacit v lavo.
 

 

po probleme? a take ze "spomalim a pozrem co sa deje" to nepoznas? to je totiz bezna uchylka mnohych vodicov... predpokladam ze tam bola premavka spomalena aj v opacnom smere lebo aj protiiduci sa chceli pozriet...
 

 

lenze kamiony by sa nezrazili v odstavnom ale v pravom a mohli by zablokovat aj lavy a mal by si to iste len v ruzovom, vsetci by sa museli rvat do odstavneho a vznikali by zapchy.. teoreticky sa mohlo stat aj to ze by zablokovali vsetko aj s odstavnym..
klud by nebol aj tak, lebo polovica ludi by ocumovala co sa stalo a prechadzala okolo 20 km/h a vznikali by zapchy, neraz sa stalo ze sa doprava vliekla v dvoch pruhoch len preto ze v odstavom mali cestari par aut a blikali im tam vsetky tie majaky a sipky.. presiel si okolo a zrazu nic, vsetko slo dalej plynule a rychlo..
 

Pri voderadoch je cesta 4 pruhová

sú tam dlhé - Širokého - napájače (za 450 mi.) v oboch smeroch, a to dosť skresľuje situáciu,takže moc nevyskakuj.
Bodaj by sa toto nestalo na úseku so zvodidlami 0,5m od vozovky.
 

 

Ani nie. Skusme takto: "Jazdim ako clovek, nemusim nic odtahovat nikam, lebo nie je havaria.".
Tam moze byt aj tritisic pruhov, vzdy bude kazdy jazdit v kazdom pruhu, na D1 pocas hustejsej premavky odstavny neexistoval nikdy, lebo rychli jozkovia museli ist aj cez odstavny, ked zvysne dva boli nedajboze o 20km/h pomalsie.
 

 

teoria, realita bola taka ze nehody aspon ktore som videl ja sa stali v lavom alebo pravom pruhu a az po prichode policie sa auta (ak vobec) presuvali do odstavneho, takze dovtedy vznikla totalna zapcha
takze odstavyn v takomto pripade nemusi byt zachrana
 

Problém!

Na "novovybudovanom" úseku D1 Trnava-Bratislava odstavný pruh už nemáš. Bezpečnosť nadovšetko! Už len chýba zvýšiť rýchlostný limit na 160 km/h a dielo skazy je dokončené.
 

 

Od Juliusa to bola ironicka poznamka na zruseny odstavny pruh ;)
Na useku BA-TT sa rychlostneho limitu 160km/h nedockas. O tomto useku sa nikdy ani nehovorilo.
 
Hodnoť

 

Kolega tu vyssie chce spoza piva v krcme povedat, ze vzhladom na to, ze je odbornikom na porovnavanie bezpecnosti 2 a 3 prudovych ciest, vie ako by to bolo. Ak by existoval odstavny pruh, kamiony by sa samozrejme zrazili len v nom a v pripade, ze aj nie, tak by po zrazke v pravom pruhu automaticky kinetickou energiou boli premiestnene do odstavneho. Iba ze by ne...
 

 

no je to hlavna tema ten odstavny pruh, vela ludi o nicom inom nevie, tak odstavny je zachrana :-)
 

<< < 1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto