SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zrážka kamiónov vytvára kolóny na D1 medzi Bratislavou a Trnavou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Kolega tu vyssie chce spoza piva v krcme povedat, ze vzhladom na to, ze je odbornikom na porovnavanie bezpecnosti 2 a 3 prudovych ciest, vie ako by to bolo. Ak by existoval odstavny pruh, kamiony by sa samozrejme zrazili len v nom a v pripade, ze aj nie, tak by po zrazke v pravom pruhu automaticky kinetickou energiou boli premiestnene do odstavneho. Iba ze by ne...
Contradanza
no je to hlavna tema ten odstavny pruh, vela ludi o nicom inom nevie, tak odstavny je zachrana :-)
marek_v
<< < 1 2 3

marek v - máš pocit

že si rebel, keď sa navážaš do všetkých čo spomenú ten chýbajúci odstavný pruh? Pri tak prehustenej premávke ako je medzi BA a TT je odstavný pruh len plus pre zvýšenie bezpečnosti. lebo ak náhodou tam niekto ostane stáť , tak je dosť veľká pravdepodobnosť , že bude reťazová havária. To isté platí o dvojsmernom tuneli branisko. skôr či neskôr čelná zrážka aj pri zákaze predbiehania a pri povolenej 80. Hovoriť si môžeš čo chceš, slovensko ešte nedozrelo na dialnice bez odstavných pruhov.
 

 

jednorurove tunely su aj v Alpach, kde prejde ovela viac aut nez nejakym Braniskom a nejake tu druhu ruru ani mat nebudu..
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

aha

tak uz viem preco som isiel vcera domov o pol hodinu dlhsie, aj to asi vdaka tomu, ze vodic busu zvolil staru cestu na sered
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie na SME Auto