SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mercedesu unikli snímky modernizovanej triedy C (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

debilizačné titulky amateri.UjSoroSZME.h

a za tým PR článok
 

tiez nechapem

ale furt tam to PR je
 
Hodnoť

sucasne Ce-cko

sa mi paci ovela viac.
 
Hodnoť

Trosku ako Passat 3C / B6

:)
 
Hodnoť

 

Tie zadne svetla ukradli z fabie?
 

 

hej ale z fabie 1
 

 

Mozno aj z Fabie. Mne zas pripadaju, ako keby ich navrhol nejaky podnapity korejec.
Ale musim povedat, ze Bavoraky tiez pekne zhovadili, najma trojkovy E90 a sedmickovy E65. To je asi najhorsie, co som kedy u BMW videl. Dufam, ze ten ich Chris Bangle uz nadobro skoncil so svojim besnenim a pojde radsej navrhovat pre automobilku Lada alebo Maruti.
 
Hodnoť

hm, unikli

iste...
 
Hodnoť

nuda

naco to vobec modernizuju. mohli by radsej investovat do kvality.
 

 

W204 nepovazujem za nekvalitne auto. Snad jedinu vyhradu mam k vzhladu pristrojovky, kde plast posobi velmi lacnym dojmom.
 

Podvozok?

Mozno podvozok nie je az taky vymakany, ako u Bavoraka. Aspon co som pozeral test BMW M3 vs. Mercedes C63 AMG. Bavorak ma precizne, spickovo vyladeny podvozok, Mercedes je na tom slabsie, ale kazdy mu to odpusta, lebo ma pod kapotou monstrozny V8 6.2 benzin, co je brutalna bestia :-)
Este neviem, aky je v porovnani s RS4 a LS-F. Taky test som zatial nevidel (nehladal som).
 

 

V porovnani M3 vs. C63 je na tom lepsie Bmw. Ale ak porovnas klasicku 3er a C kl., tak je na tom lepsie Mercedes. A na nasich rozbitych cestach funguje este lepsie ako 3er na runflatoch.
 

 

vlastnil som obe a c320 bolo zatial moje najoblunejsie auticko
 

na SVK cesty

su BMW nizsich tried dost tvrde. v tomto by som asi uprednostil C-cko. U MB by som ale nechcel riskovat nekvalitny kus. sice na kvalite uz zapracovali (oproti predoslym generaciam vidiet snahu), ale zla reputacia sa taha s automobilkou uz dost dlho a ani kus z domu (w164) nenasvedcuje, ze by uz dosiahli uroven mena MB, ktoru si budovali do polovice 90-tych rokov.
 

 

U Bmw je hlavny problem v runflatoch. Ak sa auto hodi na klasicke pneu je tvrdost porovnatelna s MB. Holt, v De nepocitali so slovenskymi tankodromami.
 

 

hodnotit auta na zaklade cudzieho testu to chce dobru odvahu

sadni prevez povedz
 

 

Tie testy som videl aspon dva, nezavisle na sebe. A vozia sa na tom vacsinou profesionalni jazdci. Co ja laik mozem hodnotit, aj ked sa sam preveziem? :-)

Tym som vsak urcite nechcel povedat, ze C-cko je na tom "slabsie" oproti inym autam. Rozhodne je to jedno z najlepsich aut, aj podvozok. Len medzi tou spickou ze nie je az take dobre, to je vsetko. Inak, aj mne sa nove C-cko paci. Akurat by som nechcel dizlak. Najradsej by som bral AMG, nech to pekne buble ;-))
 

 

A aj tak vacsina beznych soferov taketo auto nikdy nedozenie na hranicu moznosti, aby spoznali ten rozdiel medzi 3er alebo C-klasse. Na bezne vozenie by mi to bolo jedno, obe znacky su moje oblubene (plus Audi a Lexus), len 3er E90 je dizajnovo skaredsie, ale kupe E92 a kabrio E93 su OK, maju uz krajsie svetla predne/zadne aj masku.
 

tu mas link na M3 vs. C63 vs. RS4

ale bez IS-F. to porovnavali iba s M3. pocity zmiesane, auto dobre, prevodovka na ***** Posledna veta testu za vsetky: M3 je najlepsia preto, ze je original. Ostatni (RS4, C63) su az za nou preto, lebo sa ju snazia napodobnit.
test zacina na 16:30, druha cast 49:40. enjoy.

http://videos.streetfire.net/v...
 

oprava:

pocity zmiesane, auto dobre, prevodovka na (hviezdicky) patrilo IS-F.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto