Inak jednorazové autičko ako všetko to terajšie z produkcie japoncof. Robia to potvory tak, že vecíčka sa pokazí talmer tesne po záruke. Doteraz neviem ako to dokážu. Zdar.
Nepopieram aj všetky autá onej éry z východného bloku tvorili v rámci Európy takýto segment. Potom sa z tohto segmentu akosi všetci potichu vytratili. Jeden návrat už Renault do tohto uvoľneného priestoru a sa mi zdá, že celkom úspešne podnikol s Cliom sedan pod názvom Thália. Niečo podobné ibaže o triedu väčšie bude i Fluence. Ja takéto aktivity vcelku vítam. Súčasné automobily považujem za zbytočne predražené. Autá sa často predávajú tak draho, že si dovolím odhadnúť ich výrobné náklady na jeden kus na tretinu ich konečnej predajnej ceny a to sa mi zdá troška moc.
No vzdy radsej by som kupil tuto toyotu ako novu skodu fabia a jej modely, na tu starsiu fabiu sa dalo aspon pozerat, teraz vyzera ako krtko male ,skarade a radsej by sa malo schovat pod zem.... :-D
Vie mi niekto vysvetlit na co je dobre mat budiky v strede? Nech rozmyslam akokolvek, nenachadzam ziadne vyhody oproti klasickemu rieseniu. Okrem toho sa mi to vobec nepaci.
Mozes dat volant na obe strany a vyrabat pri tom iba jednu palubovku. Potom natlacit nejakym mladym hlupakom kapusticky o tom, ake je to krasne a kuuul a usetril si cely majland na uplnej prkotine.
Ked si ale pozries palubovku, tak vidis, ze ani jeden plast nie je univerzalny na obe varianty umiestnenia volantu. Minimalne vsetky plastove diely musis robit nanovo a tiez privod vzduchu do kabiny. Jedine, co zostava je stredovy tunel s riadiacou pakou.