SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota Etios chce konkurovať Dacii (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Vie mi niekto vysvetlit na co je dobre mat budiky v strede? Nech rozmyslam akokolvek, nenachadzam ziadne vyhody oproti klasickemu rieseniu. Okrem toho sa mi to vobec nepaci.
skorpion
Pri budikoch v strede nemusi zrak az tak preostrovat ako pri klasickom. Inak, ani mne sa budiky v strede nepacia :)
František Pavlík
<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

 

To je otazka podsvietenia. Ci mas zaostrene na 60cm alebo na 75cm nie je az taky rozdiel. Okrem toho, pohnes hlavou, co pri budikoch v ose volantu nemusis.
 

 

a aka je vyhoda budikov pred tebou oproti v strede umiestnenym?
 

 

Osobne to mam ovela radsej - to je pre mna najvacsia vyhoda. Okrem toho pri pohlade na budiky v strede musis natacat hlavu, pricom ak su klasicky, staci ti len sklopit zrak. Aj v pripade vystraznych/varovnych kontroliek je lepsie ak ich mas rovno pred sebou, skor si ich vsimnes. Umiestnenie v strede j v podstate mimo zorneho pola, resp. na jeho kraji. Vyhodu mozno vidim v tom, ze ta az tak neoslnuju, ale uz vsetky automobily maju regulaciu jasu budikov.
 

 

no ja som zase zvyknuty na stredove (C4) a zdaju sa mi prehladnejsie. pokial sa nic vynimocne nedeje, vidim na displej periferne (btw mas nejake uzke zorne pole ;)) bez sklapania zraku a digitalne cislice su nasobne vacsie ako na beznom tachometri - aj ked tam si tiez asi zvyknes, ze ked vidis rucicku kolmo hore, tak nejdes 40 :)

osobne si myslim, ze ani jeden typ nema nejaku vyraznu vyhodu a je to len o osobnych preferenciach resp. o zvyku.
 

 

C4 ma podla mojho gusta snad najhorsie pracovisko vodica: digitalny tachometer + budiky v strede + pevny stred volantu + tachometer a otackomer daleko od seba. Pripustam, ze je to zaujimave riesenie, avsak nic pre mna. Ale kazdemu to co mu vyhovuje.

Skor som cakal, ze za budikmi v strede bude nejaky revolucny napad co sa tyka ergonomie (o ktorom neviem), alebo podobne. No zatial to vyzera, ze skor ide len o image ako nejake zlepsenie funkcnosti a pod.
 

triafate vedla

najergonomickejsi je HUD. Stale je vsak drahy......

http://en.wikipedia.org/wiki/H...
 

 

V urcitom smere je to buducnost, ale je nezmysel davat vsetko info na HUD. Skor predpokladam, ze sa tam budu zobrazovat varovne udaje, pripadne GPS, alebo nightvision. Predsalen auto a stihacka maju uplne ine poslanie a narocnost ovladania :)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

no vidis, podla mna je to vyborne pracovisko vodica a ine by som nechcel :) otackomer nevyuzivam skoro vobec a ked, tak je to rovnake ako v normalnom aute pozriet na tachometer. pevny stred volantu ani nevnimam, naozaj v tom nevidim ani najmensie minus. naopak digitalny tachometer som si oblubil a uz by som ho v buducnosti asi nemenil (ak by som nemusel, co je bohuzial nerealne).
 

a kam by si zmestil

tlak turba, teploty oleja, motora, prietok vzduchu... ;-) samozrejme otacky a tachometer a ekonometer maju byt v pred tebou, a premietanie na sklo tempomat a vzdialenosti :)
 
Hodnoť

konkurent dacie?

ako môže konkurovať Dacii , ked tá je cenovo uplne niekde inde - cca 2000 - 2500 euro lacnejšia.
 
Hodnoť

 

Oproti tomuto je Dacia krajsia
 
Hodnoť

hm

no mne moja Fabia 2ka , bohato vyhovuje , aj sa my lubi , ale ak by som si mal vybrat medzi Daciou a tou Toyotou , tak vyhrava dacia zial cena je cena :) , a auta nekupujeme preto aby sme sa na ne kukali ake su krásne ale na to aby sme sa na nich jazdili , ... ale na nasich cestách sa to jednoducho nedá ....
 

 

aby sme na nich jazdili
 
Hodnoť

fuj

to uz je co ked niekto chce napodobnovat daciu a vlastne bere cele auto a trosku pomeni nieco sak interier je to iste ako kukam len snad lepsie materialy... inac je to hruza, som zvedavy kedy zacne skodovka prerabat M5 a predavat to po 700 000 na staru menu :D
 
Hodnoť

9500eur je nizka cena za sedan?

vsak za to mozem mat renault fluence, nehovoriac o podstatne lacnejsej dacii, thalii, city, aveo a vsetkych moznych sedanoch
 

tiež ma zarazila tá cena

v EU určite ešte vyššia. Toyotu síce mám, ale toto a za túto cenu, neviem neviem, či to trafí nejakú cieľovú skupinu.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

ale chce konkurovať dacii a thalii, ktoré sú tiež vo svete za omnoho nižšie ceny...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

Najčítanejšie na SME Auto