SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Spotrebné dane sa zvýšili aj za Ficovej vlády (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

 

Ano, Fico zvysil spotrebne dane bliakanim o silnom vymennom kurze pri prechode na €. Je totiz rozdiel prepocitat 15,50SKK/l (benzin) kurzom 30,126 a kurzom napr. 33.
Fico sa tvari ako svaty za dedinou.
 

 

Dobrý postreh.
A čo ostatní, čo majú benzínové motory ? Tí sú od macochy ? Tí budú stále chodiť tankovať (kto môže) do zahraničia a tam dávať zarobiť ...
 

 

Znizenie spotrebnej dani na benzin by asi nevykryl zvyseny dopyt po benzine ;)
Myslim si, ze benzinu sa v zahranici tankuje omnoho menej ako nafty, a teda aj pomer tankovaneho benzinu doma a v zahranci je uplne iny.
 

 

Tak zase sú tu len počty a ekonomika, ale spravodlivosť nie ...
 

 

spravodlivost? koho uz len v tomto bananistane zaujima taka talafatka...
 

Len na doplnenie

Miklos harmonizoval minimalnu sadzbu dane v EU pri kurze 42 Skk za euro. Fico zafixoval kurz na 30 Skk za euro.

Ak teda bolo treba v roku 2003 vybrat kvoli harmonizacii eu noriem na tonu paliva 400 eur tak bolo treba vyrubit dan vo vyske 16 000 Skk na jednu tonu paliva.

Ked sa v roku 2006 zafixoval kurz koruny a eura na urovni 30 Skk za tonu tak sme tu normu eu bohate prekracovali nakolko u nas sa dan vyberala vo vyske 530 Eur a stacilo vybrat iba 400.

A zato miklos naozaj nemoze, fico vas iba sprosto klame, a vy mu to zeriete.
 

faktom je, že

nikdy sa neplatila vyššia spotrebná daň za phm ako za klamára a chvastúňa f.ca.
.
ale veď je to pochopiteľné. veď z akých peňazí sa najľahšie nadeľuje sebe a spriazneným? z akých sa najľahšie rozdáva?
no z cudzích.
.
takže, milí f.coidi, ak chcete aby súdruh f.co budoval úspešne firmu kssmer, s.r.o. , tak ho stačí len vytrvalo voliť.
.
pětiletce zdar!
 

abecedník.

Oni k rátaniu používajú "funkčné mýtne" kalkulačky.
A dúfam uznáš, že sú modernejšie, ako nejaké obyčajnú vreckové Cassio.
Problém je iba ten, že pri rovnakom zadávaní údajov im vychádza vždy iný výsledok.
 

scorpione

prepac ale si troska off topic, ja vobec nepisem o vyratavai myta ale o spotrebnej dani. Preto sa k tvojmu prispevku nemozem vyjadrit
 

 

Miklos plnit zavazok unie, a nastavil jednoducho nastavil cenu dane. Stoji za zmienku, ze Miklos hospodaril s vyrovnanim rozpoctom, a konsolidoval vydavky statu - co nam nakoniec prinieslo €1 za 30.126.

Miklos vsak ziadne ludove zlacnovanie paliv nesluboval. Fico na tom nahnal hlasy naivnych prostiakov, a potom sa na nich vykaslal. A ti na to zabudli. Teraz ho maju za boha, ze zlacni naftu o 9 centov.
 

Re:

Kolko nakladnych aut, jazdiacich na benzin, sa tyka elektronicke myto ?
 

 

Určite málo.
Ale el. mýto sa taktiež netýka ani aut do 3,5 t, ktoré majú dizlové motory a budú mať lacnejšie palivo.
Teda ani sa ich nemôže týkať tá kompenzácia. A tu je tá nespravodlivosť.
 

 

Pred par rokmi bola nafta bezne lacnejsia, ako benzin (v inych krajinach je to tak doteraz). Ludia nakupili Di motory, a potom sa vyrovnali ceny. Takze v ich pripade sa len vyrovnava, co sa pokaslalo uz davnejsie.
 

 

Je to možné, ale takto sa to včera nezdôvodnilo. Snáď to budúca vláda dá do poriadku ...
 

Ano

Bolo by spravodlivejsie, keby sa rozdiel v spotrebnej dani dal narokovat naspat podla normovanej spotreby pre auta nad 3,5t (prejazdi 10000l, tak 10000x0,1E dostane naspat). Ale takto je to jednoduchsie, a aj jednoduchsi volici pochopia, ako velmi pomaha tato vlada ludom :D
 

 

Ach bože koľko závisti chlapci .... sused bude tankovať lacnejšie a ja nie ....
Keď bola nafta o dve koruny drahšia ako benzín, tiež ste orodovali, nech aj benzín zdražie, predsa bol odveky drahší ako nafta a je to nespravodlivé pre osobné autá s naftovými motormi ??
To Vás netrápilo, že autá s dieselovými motormi boli odjakživa drahšie, a ten čo si ho kúpil avy ušetril na lacnejšej nafte tak roky rokúce prerábal .... ale to, že sa to teraz vracia do normálu, to vás už štve.....

Ak mne zdochne koza, tak nech susedovi dve !
 

 

Tu zachádzame do minulosti a nebavíme sa o tom, prečo vlastne na raz zlacnie
nafta. A to, že nafťáky sú drahšie, je vec známa. Cena sa vyrovná, keď sa najazdí
ročne viac ako 20 tis. km. Je jasné, že aj spotreba je u dieslov nižšia ako u benzíno-
vých aut. A z minulosti to najdôležitejšie, jazdenie bolo lacné, pretože nebol problém
si kúpiť bločky na naftu neporovnateľne lacnejšie od šoférov ako na pumpe.
 

 

navyše autá s dieselom sú drahšie a teda ich majitelia zaplatili štátu viac na DPH
 

 

Typicky slovensky kozizmus ako pises.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto