SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pohon všetkých kolies poskytuje výhody. Nie vždy a všade (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Pohon všetkých kolies poskytuje výhony.

Ako komu :D
 

 

zalezi kde jazdis a za akych podmienok....
 

 

Dobry postreh :D
 
Hodnoť

 

Buďte taký láskavý a tú hlasnú reklamu na začiatku zosúlaďte s hlasitosťou videa. Jednak sa to nedá počúvať a jednak je na to i zákon, i keď si teraz nie som istý, či sa to netýka len TV.
 

heh

ja neviem, ale v mojej TV je reklama vzdy hlasnejsia ako film :)
 

 

aj v mojej, ale zakon na to je
 

 

Si si istý?...
 

 

na 99% jeden cas bol okolo toho rozruch ked to zakonom zakazali, ak to odvtedy nezmenili tak hej (myslim TV)
 

 

Si si istý, že bol rozruch "po schválení", alebo rozruch "pri debate iba o návrhu"? Ja som v tom, že to vtedy neschválili, lebo sa vyhovárali na to, že to nie je možné merať...
 

 

keyboard nad nami tvrdi ze hej, ja si isty niesom, ale schvaleny asi bol pretoze jeden cas sa mi to zdalo rovnako hlasne, skus pogooglit pre mna to zas nieje az tak dolezite aby sa mi to teraz chcelo hladat :)
 

 

a ak myslis hlasitost tak ako ti odpovedat, pristrojom to zmerane nemam ale na pocutie sa mi zda reklama hlasnejsia ako napr spravy
 

To už je vrchol

manifestovať svoju neschopnosť v diskusii.
 

 

Aké je číslo toho zákona, o ktorom píšeš?
Ja žijem v tom, že ho vtedy neschválili...
 
Hodnoť

 

to si tou ručnou nemohol pomôcť do šmyku aj na 4kolke? (samozrejme bez plynu)
 
Hodnoť

Záleži aj na tom o aký pohon ide

Obyčajne Audi a Subaru sú na snehu najlepšie.
 

quattro

Su najlepsie avsak so 4kolkou sa je potrebne sa naucit jazdit. Techniku by som opisal asi nasledovne pred zakrutou treba nabrzit na spravnu rychlost a potom zakrutu prejst pod jemnym plynom (celu zakrutu) inak bude mat tendenciu ist rovno. Paradoxne tento "problem" maju skor lahsie a mensie auta jak passat alebo subaru u takeho Touarega to nieje az take citelne.
 
Hodnoť

tlacidlo v polohe 4x4 auto

a co tak skusit to prejst s tlacidlom v polohe 4x4 auto, velmi zalezi od charakteristik pohonu ale je mozne ze 4x4 by sa pripajal az po strate trakcie, cize by to zatacalo ako 2WD a ak by bolo treba pomohlo by si to 4ED, samozrejme chce to citlivu manipulaciu s plynom
 

mozno keby vypol ASC,

(starsi model Outlander-a ma vypinatelny system kontroly trakcie) vcera som ho skusal na pomerne strmom kopci (len nahrubo odhrnuty) cca 5-7cm snehu a v rezime 4WD v pohode na II. bez preklzovania kolies, potom som skusal neodhrnuty kopec cca 15cm snehu v rezime LOCK s vypnutym ASTC a tiez to v pohode vybehlo hore, len je pravda, ze efektne lietal sneh od vsetkych kolies, prekvapenim pre mna bolo, ze na ceste s5 (dolu kopcom) sa dost prejavuje hmotnost a zatazenie prednej napravy pri zmene smeru - ma tendenciu udrziavat povodny smer, tak isto aj pri pokuse o náhlu zmenu smeru na prazdnom vysmykanom parkovisku (LOCK, ASTC off) auto islo dost silno v smere odstredivej sily a ked kolesa ziskali trakciu tak auto vyrazilo za vytocenymi kolesami, ze som si skoro prehryzol jazyk :o))) tak neviem, kde som urobil chybu , najvascia zabava je v rezime 2WD (ASTC off) len to chce sirsie parkovisko (na tom pri LIDL uz zavadzaju lampy) :o)
 

mali sme to v 4WD auto

bez stabilizačného systému....
 

 

Presne tak, mali nastavit rezim AUTO, LOCK je len na priamy smer, nie na zakruty. A tiez mohol pouzit rucnu aspon v tych najpomalsich zakrutach.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto