SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat Exeo ST je ideálne služobné auto, nie rodinný sluha (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

v zivote by som si nekupil Seat Exeo. Ved to je pre Boha spojena A4 a A3 do jedneho, s drobnymi upravami. By som sa v tom citil, akoby som mal cinsky padelek audiny.
 
Hodnoť

fuj

ten zadok je fakt fuj. Este aj dnes ma skrz spomienku boli rameno, ked som sa v showroome seatu pokusil otvorit dvere u vodica. Fakt nekecam, ja som si skoro vyklbil rameno, bolelo ma to tyzden! A to nie som ziadna trasoritka. Urcite to nebolo mojou nesikovnostou, nakolko ja blbec som to skusil este raz, jednoducho tie dvere nesli otvorit normalne. Zatvorit sa zatvarali po tuknuti v smere zatvarania, akoby boli na nejakej riadne vinutej pružiny aspoň 5 drôt :) Žiaľ moja absolútne prvá skusenosť s tymto autom bude navzdy aj posledna.
 
Hodnoť

tolko kriku

okolo prezleceneho Audi.
 
Hodnoť

SEAT - Auto nemocion...

Kopirovat inych, to dokaze kazdy. Kopirovat sam seba, to dokaze len koncern VW. Toto ma byt buducnost Seatu? Preberanie starych vybehovych modelov? No spanombohom. VW uz asi fakt nevie, co by s touto automobilkou robil, ked sa znizili k tomuto...

Okrem toho, ta cena je teda hooodne optimisticka! Stara technika s mierne upravenym kabatom, a cena jak za premiovku. Kufor so smiesne malym objemom. Maly priestor celkove. A za toto mam dat 29tisic? Dakujem, neprosim. Nie som padnuty na hlavu. To uz radsej prihodim par tisic a mam novu A4-avant...
 

tak ono ze VW vykrada

sam se ba nie je zle, pokial tomu da primeranu cenu (viz renault/dacia), ale pytat za staru A4 tolko ako za novo vyvinuty model je drzost. Mne sa Exeo celkom paci, to by ale muselo stat 12 tis jevro (za zaklad 1.6 sedan) aby som si to auto kupil. Nie o 4 tis viac. Tu cenu za testovany model nema zmysel komentovat.
 

 

Podla mna to praveze je zle. Chapem, ze v ramci koncernu zdielaju jednotne podvozkove platformy, alebo motory. Ale to co uviedol na trh Seat ako "Exeo" je naozaj len velmi mierne stylisticky upravena stara A4-ka. Trochu zmrsena seatovska maska (aby sa smestila do povodneho predku audi), k tomu ine svetla vpredu a vzadu, no a dake male zmeny v interieri. Zvysok je prakticky bez zmeny recyklovany stary model A4/B7. Az mam pocit, ze som sa snad vratil o 5 rokov dozadu. Aj linku na jeho vyrobu kompletne rozobrali a presunuli z Ingolstadtu do Spanielska.

Seat uz zo 10-15 rokov len hlada svoju tvar, svoju identitu. Lenze toto mu urcite nepomoze! To sa vari chce Seat etablovat na trhu ako akasi "low-endova" vetva pre audi? Chce svoje meno budovat na povesti toho, kto predava stare modely (ktore ini uz vyradili)? To je cesta do pekla. Tymto si zakaznikov neziska...
 
Hodnoť

 

Ked to ludia zeru....
 
Hodnoť

Nové auto?

Mne sa na tom nepáči práve tá koncernová politika, aj keď auto sa mi subjektívne celkom vidí... Recyklovať staršiu A4-ku, ktorej vývoj sa už dávno zaplatil, zmeniť prednú, zadnú masku a pár detailov a streliť to ako fungl nové auto takmer za cenu pôvodnej A4-ky. Tak sa zarábajú peniaze...
 
Hodnoť

slabe, slabe ....

... ta cena za staronove auto je silne prehnana ....
 
Hodnoť

 

keby bolo quattro za tu cenu beriem hned. Len neviem preco kazdy omiela tu nedotacivost. Dost ma to odradza, aj ked nejazdim na limite, tento problem je spomenuty v kazdej recenzii.
 

zeby to bolo tym, ze je to predny nahon?

to ta potom odradi 90% aut na nasich cestach:-)
plus tazky dizel...pozri http://sk.wikipedia.org/wiki/P...
 

 

problem je, ze pri ziadnej inej prednokolke sa nedotacivost takto nezdoraznuje. Na druhej strane je to podvozok audi a nechce sa mi verit, ze soudruzi z NSR by dali na trh auto, ktore by bolo v kritickych situaciach nebezpecne. tak neviem...
 

napise to jeden novinar na zaciatku

a potom sa to uz len kopiruje dalej a dalej. Vacsina recenzii je ttym styulom ze len rekapituluje stare zname co mozno ani nie je pravda ale nikto nejde protiprudu. Tak ako pri kazdej skodovke mas omielanu velkost batozinoveho priestoru.
 

 

nemusis mat vobec ziadne obavy. uplne kazde auto s motorom vpredu a prednym nahonom je na limite a nad limitom nedotacave, hehe. neviem naco to vobec spominaju niektori recenzenti. a len tak mimochodom vsetky audi quattro okrem R8 su robene ako predokolky a maju len pridany system nahonu aj zadnych kolies v pripade potreby. na snehu alebo vyrazne mokrom povrchu to pomaha, ale necakaj ziadne zazraky. stale su to nedotacave tazke auta. ak jazdis normalne, tak nie je ziadny dovod zaoberat sa pri takychto autach ich jazdnymi vlastnostami. myslim, ze napr. taka octavia je na tom podstatne horsie.
 

tu si dovolím nesúhlasiť

napríklad nová A6 a aj A8 rozdelujú točivý moment vo zvýšenej miere na zadnú nápravu... vyhľadaj si to
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

ale to nic nemeni na tom, ze konstrukcne su to predokolky... maju len doplneny pohon zadnej napravy. nie je to prave 4x4... to ako sa rozdeluje moment je uz vedlajsie.
 

OU!

nechem byť zlý, ale u R8 ako u auta s motorom v strede sa cez viskóznu spojku pripája predná náparava k permanentna poháňanej zadnej... To, čo je na GOLF-platforme frčí cez Haldex-spojku (pripájaná zadná náprava). Zvyšok Audi (čiže drvivá väčšina) vrátane všetkých A4 (B5-B8) funguje cez Torsen-diferenciál, čo je PERMANENTNÝ pohon oboch náprav.. A k tomu ovládaniu: v zimnom teste AMS (nebudem robiť reklamu konkurenčnému vydavateľovi) B8 S4 predbehlo také autá, ako Nissan GT-R, Porsche Turbo, X1 aj X5M, Subaru Legacy, Mercedes E350... a skončilo prvé.. U mnohých v tom teste bolo chybou príliš veľa sily, ale Quattro je quattro.. je len smutné, že tak nazvú aj systém u A3 a TT...
 

 

ja som len mal na mysli to, ze konstrukciou je jedine R8 robene primarne ako 4x4. ostatne quattra su vyrabane ako auta s prednym nahonom a doplnene o system pohonu aj zadnych kolies. ja neviem uplne presne ako to je, cital som o tom uz pred par mesiacmi a bol to pomerne spolahlivy zdroj a aj tam boli uvedene rozne technologie vyroby, ale vsetky quattra okrem R8 boli zalozene na prednom nahone a doplnene o zadny.
 

 

tak jednoduchšie... z motoru prechádza hnací moment do prevodovky, z prevodovky do Torsenu (medzinápravový diferenciál rozdeľujúci silu medzi nápravy) a z Torsenu ide hnací moment na nápravy.. Každá náprava má potom vlastný diferenciál, ktorý ešte určí, na ktoré koleso to pošle. A preto sa to volá permanentný pohon oboch náprav. To, čo myslíš Ty, je Haldex (4Motion u VW, Škodovky)
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto