SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vytláčanie, protismer a červená - na cestách to nie je nič nezvyčajné (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

"Jednoducho, situácia v cestnej premávke si nevyžadovala, aby vodič cúval do protismeru."

A to ako viete? Tiez by ma zaujimalo, kedy dopravny expert Novotny zistil ze ma na ceste prekazku a zacal brzdit aby do nej nenarazil.
 

 

aj ty by si to vedel keby si mal patent na rozum, ako isty redaktor sme
 
Hodnoť

na tom poslednom zabere

sa mi prejazd tou zastavkou nezdal velmi koser.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

"Druhý záber ukazuje vozidlo v pripájacom jazdnom pruhu, ktorý nezvládol dať prednosť v jazde vozidlu v priebežnom pruhu."

kedze sa nestala ziadna havaria, tak je to v poriadku, zakon nebol poruseny - asi pred rokom takto argumentoval Tomas Novotny, ked som sa ho opytal preco nedodrziaval bezpecny odstup.
 

 

Prejazd je v pohode, su tam 2 pruhy a jeden z nich ma vyznacenu zastavku. Ak tam nic nestoji, ides normalne.
 

ta vodiaca ciara

tam je na okrasu?
 

 

ta je tam aby ta doviedla z krcmy domov.
 
Hodnoť

 

Na Vazovke je to bezne, ze si tam urobia hentak dalsi odbacaci pruh cez srafovane pole :( Potom to huknu dolava aby obehli elektricku po lavej strane!!!, sak naco stat pred zastavkou a obcas im tam niekto zospodu od bernolaka nabehne a zrusi im auto ...
 

 

Problem vazky je, ze velka cast vodicov sa nevie plynulo zaradit. Stoja tam na prechode a cakaju kym prejdu vsetci po hlavnej - z prava, z lava je minimalna doprava. V spicke to je pekne dlha doba. Pritom medzi prichadzajucimi autami je miesta na zaradenia vacsinou dost, ale ked stoji na prechode tak nema sancu sa tam nik zaradit. A to staci iba vyjst na kolajnice, zrovnat smer a zaradit sa. Este pred zastavkou som tam kde mam byt a neblokujem krizovatku nezmyselne dlhu dobu.
Uz som tam dokonca videl aj pripad co si pekne pockal kym sa zaradi odbocujuca elektricka (ani jednym smerom nic neslo) a rozbehol sa az ked uz isli znova aj auta po hlavnej. Ked za takymto individuom stojite, mate chut strielat.
V principe moze vodic bud stat v kolone a cakat alebo vyuzit priestor ktory na 90% ten na zaciatku kolony nevyuzije lebo na to nema potrebnu rychlost.

Pre rypalov, tymto usekom jazdim iba v casoch kedy som si isty, ze nebude v kolone viac ako 4-5 aut a teda tam nestravim vecnost. A aj tak si tam pri 8/10 prejazdoch povzdychnem co za vodici nam to po meste jazdia.
 

 

Nemám rád takých vodičov, čo im rupnú nervy a používajú ostrovček z čiar na odbočenie a podobne...
Ale na druhej strane vravíš pravdu. Strašne vela ludí nevie odhadnúť situáciu, nezaradia sa, zatial čo šofér s praxou by tadial prešiel aj trikrát...tiež nemám rád, ked niekto čaká špekuluje a najlepšie ak sa rozhodne odbočiť až tesne pred idúce auto...potom už len pozerať či to tamten ubrzdí alebo sa zrámujú...
Snažím sa byť tolerantný, ale niekedy je toho aj na mňa moc
Takisto ako ten pako, čo brzdil v pripájaciom pruhu, ked už tá fabia prešla do lavého pruhu...vtedy už fakt zmätkovať nemusel.
 

 

No podla mna ty vodici sa snazia dodrzat hlavne pravidlo. Prisposobuju svoju jazdu svojim schopnostiam.

Inak ma vodici vseobecne najviac dojali ked na krizovat prievoska/mileticova vypadli semafory. To nikto kto chcel z Mileticky odbocit dolava nemal sancu a chodci tiez nie. Bez ohladu na to ze je su tam 2 prechody. Som tak ostal zavrety na ostrovceku... ostavala len skocit do cesty. Nikto nemal potrebu nas pustit.
 

 

ak by naozaj prisposobili jazdu svojim schopnostiam, tak soferovali maximalne stacionarny bicykel a kluce od auta nechali doma na stole.
 

 

v tvojom pripade to plati nabeton.
 

 

máš prispôsobiť jazdu schopnostiam, oni prispôsobili státie svojej neschopnosti...
Tak ono sú tam značky a podla nich nie sú povinný ťa pustiť...takisto ked sa zbiehajú dva jazdné pruhy, ...kým zipsovanie nebude zakotvené zákonom a oznámené značkami, bude aj nadalej javom takmer nevídateľným...
 

 

To je prave ten problem. System vydava vodicak snad kazdemu. A potom je chaos na cestach. Niektori na to proste nemaju.
 

 

Dnes som tam znova stretol take individuum co sa nevedelo zaradit z vedlajsej ani ked odbocovala elektricka a cela hlavna stala. Isiel som po tej hlavnej. Velmi opatrne vchadzal na kolajnice az ked sme sa znova pohli a cakal na dieru. Kolmo na hlavnu, nemal sancu. Pritom kym sme stali by presli urcite 2-3 auta.

Ad odbocovak, vela ludi jazdi iba podla zrkadiel. A ako je znamo, tie maju slepy uhol. Malokto (min z mojho okolia) vytaca krk aby si bol isty, ze tam nic nie je. A potom sa brzdi.
 

 

hej, lebo v dnešnej dobe je to velmi ťažký pohyb na pol sekundy obrátiť zrak do strany či tam niečo nie je... ja mám na jednom aute blbé zrkadlo napravo, takže krk cvičím skoro stále ked s ním idem...ale je to aj problém autoškôl...učia vás pozerať len pred seba a do zrkadiel...dianie na chodníku popri ceste a v okolí už ide bokom, ale myslím, že je to chyba, lebo aj na základe toho sa dá predpokladať čo sa môže stať...ako si všimnete padajúci strom, ked zorné pole vášho záujmu končí bielou čiarou krajnice? ...
Aj s cúvaním to isté...kopa ludí sa naučí cúvať podla zrkadiel a neotočí sa ani za nič...ja sa otočím, poprípadne korigujem podla zrkadiel, kombinujem, ale už som počul o kôpke nešťastníkov, ktorí to nacúvali do lampy, alebo na vysoký obrubník, lebo v zrkadielkach na boku ich nebolo vidno :))
 

 

Takto cez vysrafovanu cast tam jazdia najma autobusy.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto