SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na diaľnici pri Augsburgu sa zrazilo 100 áut a vyše 30 kamiónov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

AKO JE TO MOZNE??
seci mali zimne pneu a ABS,EPS,JRD...
Burratino
No
ja som nieco podobne cakal uz skor. V nemecku maju velky problem teraz zohnat sol na posyp. Nikto necakal, ze bude dlha zima a niektore vo viacerych oblastiach nemecka minuli posypovu sol uz kratko po novom roku a ak aj uz nieco zohnali(co nebolo lahke a cakacie doby boli niekolko mesiacov), posypuju velmi usporne, teda kvalita posypu je nizsia a niektore cesty nie su vobec udrziavane. Nasi cestari nie su az tak zli, ked to porovnavam s nemeckymi. Vedlajsie cesty v niektorych mestach sa vobec neodhrnaju. Napriklad nasa, ked je vela snehu, tak z kolaji nemozem vyjst, ked je primrznute a podvozkom skriabem o ladovately povrch snehu. citim sa ako vo vlaku. Mozem pustit volant a kolaje ma vedu ;o) U nas maju ludia velmi ruzove vnimanie o nemecku.
Timo
<< < 1 2 3 > >>

 

Sol sa minula uz davno, sneh sa v mestach, hlavne bocne ulicky neodhrna pokial sa sam neroztopi, kolaje ako pre elektricku, chodniky sa neposypuju.....obyvatelia Hamburgu a okolia by mohli rozpravat. Momentalne nedostatok penazi na zaplatanie dier, no holt je kriza. Tie ruzove okuliare su namieste.
 

 

Určite to tam havarovali všetci len nie Nemci.Viem to na sto percent .kedže Nemecký vodiči nie sú v Nemecku pokutovný za to že nedodržiavajú predpísaný rozostup medzi vozidlami.To znamená len to ,že ho dodržiavajú.Tak je to úplne jasné .Za haváriu môžu Maďari, Česi, Slováci, Poliaci, ......
 

 

Ešte mi len dohoď údaj koľko kilometrov si strávil na nemeckých diaľniciach, medzi nemeckými šoférmi :-) Ako vodiča z povolania by ma to dosť zaujímalo, ak si toto čo si napísal myslel vážne... :-) ak to bola irónia tak potom berem späť.
 

 

pocuj Burratino, nepis o politike, pis radsej hlody, to ti ide, fakt...
 

zial, nemozem ti vyhoviet...

..
 

 

asi nemali pustene AC/DC
 

 

a zapnuty AC
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

natacala sa Kobra 11?

.
 

:DDD

.
 
Hodnoť

a na SK stupne dovoz jazdenych aut

zarucene neburanych :)
 

 

myslis nejake taketo? : http://opel-astra-twintop.auto...

co ma v popise ze "Nikdy búrané, Havarované" :))

to som vcera nahodou nasiel
 
Hodnoť

 

Voci hmle nie su imnunni ani nemecki vodici. A tu uz ziadne technicke vymozenosti v aute nepomozu, staci rychlost obmedzit a prisposobit sa rozmarom pocasia.
 
Hodnoť

Ó, krásna

to veta z pera mediálneho technika :
"Premávka na diaľnici v smere na Mníchov bola uzatvorená na neurčitý čas"...:-)
Čo sa nikto nepozrel na hodinky, kedy diaľnicu uzatvorili a po uprataní otvorili...?...
 
Hodnoť

A koľko bolo rečí,

ako v DE každý jazdí slušne a bezpečne, ako tam polícia dohliada na každý jeden predpis, akí anjeli tam sedia za volantom v porovnaní s našimi "zvieratami" atď atď ... klasické homesick kecy typu "za plotom je tráva zelenšia".

Realita ale býva trošku iná. Aj tam sedia v autách ľudia rôzni, zodpovední aj menej zodpovední ... Aj tam títo ľudia robia chyby, aj tam sa nájde nezodpovedný jedinec preceňujúci svoje schopnosti. Presne ako u nás.
 

 

tak oproti Slovakom su naozaj Nemci ohladuplnejsi a hlavne v priemere podstatne lepsi soferi (iba na Slovensku sa mi stava, ze ked dam znamenie o zmene smeru jazdy a chcem sa preradit, druhy vodic mi namiesto toho aby aspon drzal rovnaku rychlost - prida plyn).
Len maju jednu chybicku..spoliehaju sa prilis na cestarov. Nepochybne je to asi preto, ze cestari odvadzaju perfektnu robotu. Nesiel som vcera cez Augsburg ale isiel som z NL po 3-ke. V Bavorsku sypalo ako z vreca a bolo pod nulou. Kazdy 15 minut som stretaval sypace a dialnica bola len mokra.. Isiel som 120-130 a aj tak ma obiehali..
 

 

No tak to boli fakt ohľaduplní a dobrí šoféri, po mokrom viac ako 130 :-( . Aquaplanning môže nastať už po prekročení 80 km/h, a to predpokladajme, že neprimrzne a je to len voda, nie poľadovica. Fyzika funguje a nepomôžu ABS ani ESP, keď raz nemáš adhéziu k vozovke.
 

 

Noooo, nefim či je to výsledok ohľaduplnosti :-) na trojku mám osobne svoj názor :-)Klasické sneženie tam zvládnu, ale trošku vrtkého sneženia, keď je behom pár km z dažďa sneh a nevedia čo a a ako ďalej...Môj názor je, že Nemeckí vodiči sú pomerovo to isté čo slovenskí, čiže na 100 vodičov pripadá cca 20 mag orov... lenže v Nemecku sa to v tom dave stratí. Neboj, po nemecku jazdím, viem o čom približne to je. Keď už tak chcete ohľaduplných vodičov nech sa páči, HOLANDSKO. Tam nehodu nevidím jak je pol rok dlhý čo tade behám.Nemci sú moc rýchly národ.Hoľandania pohodový :-)
 

 

Tak s tymi Holandanmi suhlasim. Oni su velmi pohodovi a nikam sa neponahlaju. Neobmedzena rychlost v Nemecku sposobuje na dialnici zbytocne vlny. Prudke brzdenie strieda prudka akceleracia a clovek si aj postoji v kolone nasledne..
Ked som bol mladsi tak ma fascinovala neobmedzena rychlost v nemecku. Teraz vidim ze je to blbina a v konecnom dosledku ide clovek pomalsie a menej plynulo.
 

 

Preto veľmi rád jazdím po holandsku, lebo tam sú riadené kolóny, a málokedy aj v špičke doprava stojí. Alebo keď tak postojíš na pár sekúnd a potom sa pomaly rozbiehaš. Niekto by povedal že NL je Stauland, ale prd, tam je hádam najplynulejšia doprava z celej európy. No a nemecko? Presne si to vystihol, tam letíš 120-140- niektorý 180 a zrazu vidíš pred sebou výstrahu a zastav na pár metroch s naloženou súpravou 40 ton. Preto oni musia vyvíjať tie systémy ako automatické brzdenie atď. Dodržiavanie odstupu od vozidla pred tebou a nefim čo všetko ešte... V cestnej doprave u mňa číslo jeden Holandsko.
 

<< < 1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto