SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Jedna dopravná značka zničí aj dve parkovacie miesta (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

uhol pohladu

zaver clanku je teda ze vdaka norme, je menej miesta? Kusok jednostranny pohlad... vdaka norme a normalnej sirke parkovacieho miesta by malo byt normalne ze vystupim z auta tak ze
- ne poutieram svoje a susedove auto svojim oblecenim
- a ze ja susedovi a on mne nesposobi na aute skrabance

Takze nie normy su zle, ale nedostatok parkovacich miest. Developer by mal mat povinnost zabezpecit minimalne 1, ale realne az 2 parkovaci miesta na byt.
Preco dve? co si budeme navravat, aut je stale viac a viac.
 

 

Teraz sa zbehne 5 aktivistov, ktori budu presviedcat, ze je vlastne dobre a prinosne, ked sa stavaju nove objekty s nizkym poctom parkovacich miest.
 

 

developer by mal automaticky na byt nakúpiť električenky pre 4 osoby na 30 rokov :D
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Preco mozu majitelia bytov v starych bytovkach vyuzivat infrastrukturu, ktorej nie su vlastnikmi (existujuce parkovisko, ktore nie je ich majetkom) a developer musi postavit aj parkovacie miesta. Ak by to malo byt spravodlive, tak stare bytovky by si mali za trhovu cenu stare parkoviska odkupit, ak chcu, aby novi developeri investovali do statickej dopravy.
 

 

Voľná preklad: kedysi sa nemyslelo na statickú dopravu, tak sa nemusí ani dnes?
 

 

Iny preklad: ak v minulosti bola cena parkovacich miest zanedbatelna, teraz nie je a tak ich majitel (napr. mesto) by mal mat moznost ich predat zaujemcom, bez ohladu na to, ci su starousadlici alebo novousadlici. Starousadlici nemaju o nic vacsie prava na to, aby parkovali alebo mali cesty bez zapch ako novousadlici.
 

 

O tom nepochybujem a vôbec nemiešam starousadlíkov a novousadlíkov. Ale developer a mesto je ten, kto má v moci, koľko bude na danom mieste parkovacích miest a preto nevidím žiadny dôvod, prečo by to developeri mali začať riešiť až keď si všetci naookolo poddkupujú miesta.

Predsa by malo byť normálne že mesto neschváli developerovi zámer ak nemá vyriešené parkovanie. Bohužiaľ sa tak nedeje.
 

 

Podla logiky by ale bolo normalne, ze ak maju novousadlici povinnost postavit si parkovacie miesta, tak by tuto povinnost mali aj starousadlici. Cize by povedzme tri panelaky sa spojili a postavili parkovaci dom. Toto kazdy povazuje za non-sens a rovnaku povinnost od novousadlikov za samozrejmost.
 

A kedze vel ludi zmysla ako ty

... je stav aky je... Proste stare zname ... "susedova koza...."
 

 

Ono sa ale deje to, že medzi tri bytovky, kde by podľa teba mal stáť parkovací dom majiteľov bytoviek príde developer a postaví si tam svoju 4. a vôbec ho nezaujíma, že ani "novosusadlíci", ktorí si od neho odkupujú byty, nebudú mať kde parkovať.

Apropo. Vaša bytovka už má svoj parkovací dom?
 

no to sa teda nedeje

som zvedavy kde budu parkovat obyvatelia nadstavby na Kvacalovej ul. v BA - vedla hotelu Apollo (Dukla) - uz doteraz je tam problem zaparkovat, a to sa tam pristavuju dalsie 3 poschodia.
 

 

pre to iste, preco tam mozu aj byvat, kedze stale este vacsina starsich bytovych domov (potavenych pred 1989) bola postavena na cudzich pozemkoch, tieto su dnes evidovane v E-ckovom katastri (pozemkovych knihach,...), musel by si spravit identifikaciu parciel alebo ROEP pre cele k.u., ak by si to chcel vysporiadat.
 

 

ked developer zahustuje tak sposobuje problem aky tam doteraz nebol alebo ho aspon zvacsuje. preto ak je nejaky problem treba minimalne poriesit aby sa nezvacsoval.
 

 

Developer robi iba to, co mu dovolia nami voleni zastupcovia mesta :D. V celom procese je mnozstvo casu, aby zastupcovia mesta nariadili dostatocny pocet parkovacich miest k danemu projektu. Ale ryba smrdi od hlavy, uzemny plan je nedostatocny, alebo ho zastupcovia dovolia menit :D.
 

a co s dedicstvami z minulosti?

A co s preplnenymi sidliskami,ktore sa nimi stali za bacovania predchadzajucich starostov?Vid take dlhe diely,parkovat tam po 18hod je nocna mora.
Je smiesne,ako sucastni pri moci hlasaju ich rozirovanie.KAM?Do vesmiru?Vsak zahustene sidlisko neni balon.Riesenie je ist pod zem,ale cele volebne obdobie nam kompetnentni placu,ze niet financii na rozvojove aktivity.
Mestke casti by mali zacat regulovat toho kto je primarny problem.Napr. drviva vacsina parkujucich aut su firemne .
Preco tieto auta beru parking starousadlikom rezidentom,ktori platia dane?Nech je parking tychto nerezidentnych aut nejak spoplatnovany,zdaneny a hned bude mat mestka cast prostriedky na rozvojove aktivity.Keby neboli oni,starousadlici nemaju problem.
Klasika v BA,3izbovy byt ma prenajata sedlac,ktora dosla za pracou do BA a nezriedka tito traja najomnici predstavuju tri firemne auta!
Slovac si musi uvedomit,ze drzba auta je luxus a je potrebne platit aj za sprievodne naklady.
Vsade v zapadnom svete si to musi kazdy zacvakat,ak nema svoj parking.
Socializmus je minulost a nejake ustavne pravo na parking je nezmysel.
 

klasika

pre teba je kazdy neblavak sedlac. a ty si co - gazda ci rovno feudal?
 

hm

No ja nemam rad taketo skatulkovanie, ale v neicom ma pravdu..v dome mame jeden taky byt co sa prenajima kedze zbezne poznam ludi co tam byvaju(zdravime sa na schodoch) tak viem, ze tam byvaju 4ja a maju dokopy ti auta, dvaja maju svoje a jeden firemne...
 

Nechapem

Nechapem, kebyze tito ludia nebyvali spolu, tiez zaberaju rovnaki pocet parkovacich miest, ci nie?
 

 

Musis to pomerovat, tri zabrane parkovacie miesta na jeden byt nie su to iste ako tri zabrane parkovacie miesta na tri byty.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto