SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi predviedlo vylepšené TT-čko (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

To z nas uz robia uplnych debilov ze preplnane dvojlitrove turbo s vyse 200 konmi bude zrat 6,6 litra? v testoch sa povazuje za dobru hodnotu, ked pri priemerne dynamickej jazde sa dosiahne 6,4 - 6,6 u 2litrovych turbodieslov....
 

Suhlas

Aj mna z toho srdce boli, ze by to mohla byt realna spotreba. Moze byt, ale len pri konstantnej 80tke a bez predbiehania. Kto si to kupi, bude jazdit najmenej za 9-10.
 

 

Tak tak, ja pri relatívne defenzívnej, "pantátovskej" jazde takúto spotrebu nedosiahnem s motorom s polovicným výkonom.
 
Hodnoť

 

ten krutak pri tom modernizovanom dvojlitri urcite nie je spravny lebo 360 Nm nema ani TTS a kedze to ma aj DSG ktore je len do 350 Nm. myslim ze ten motor ma okolo 300 krutak
 

rychle googlenie

Technical Specification of 2010 Audi TT Roadster
Engine: 3189cc, VR6 Petrol
Maximum Power: 250 Bhp @ 6300 rpm
Maximum Torque: 320 Nm @ 2500 rpm
Length: 4178 mm
Width: 1842 mm
Height: 1352 mm
Seating Capacity: 2
Steering: Power
Brakes: Front Ventilated, Rear Disk
Gears: 6 Automatic
Kerb Weight: 1400.00 kgs.
 

 

Tiez myslím, ze je to nesprávne. Ak doterajsí 2,0 TSI mal 147 kW a 280 Nm, tak nový TSI pri 155 kW nebude mat 360 Nm. Len pre porovnanie, Golf GTI s rovnakým motorom (2,0 TSI- 155 kW) má 280 Nm: http://news.auto.cz/nove-model...
 

 

dobry den, je to uvedene spravne, motor 2,0 TFSI 155 kW dosahuje krutiaci moment 350 Nm. Montuju ho napr. aj do Audi A4.
 
Hodnoť

objem

bez 6valca v ponuke to nie je ono...
 

ale je

6 je tazky
 

 

Engine: 3189cc, VR6 Petrol
preco by mal byt 6cyl tazky? Tazsi to ano...
 

 

lebo je to predsa iba také smiešne autíčko, preto je doňho ťažký. a nechcel si náhodou napísať hmotnosť namiesto objemu?
 

 

Technical Specification of 2010 Audi TT Roadster
Engine: 3189cc, VR6 Petrol
Maximum Power: 250 Bhp @ 6300 rpm
Maximum Torque: 320 Nm @ 2500 rpm
Length: 4178 mm
Width: 1842 mm
Height: 1352 mm
Seating Capacity: 2
Steering: Power
Brakes: Front Ventilated, Rear Disk
Gears: 6 Automatic
Kerb Weight: 1400.00 kgs.
=================================== ====
tieto parametre sa tykaju roadstra, ale predpokladam, ze u coupe to bude podobne, teda ta hmotnost... co pri 3l motore nie je malo, ale nie je to ani vela... ja mam len 2.5l motor na e46, ale da sa s tym ist tiez slusne...
 

 

Nejakých 200 kW nie je veľa na auto s cca hmotnosťou felicie kombi? mysím, že to máš problém preneisť a cestu, najmä pri prednom náhone.
 

 

preco by si mal problem preniest taky vykon na cestu u predneho nahonu?
 

 

lebo pri akcelerácii sa predok auta nadlahcuje. už felicia 1,6 mala problém.
 

bez 6valca

jasne že to neni ono. možno je ťažký ale spolu s quatrom je to teda pekná raketka s fajnovým zvukom k tomu. si myslím že do auta tohoto typu by 6valec nemal v ponuke chýbať. oni tam idú dať diesel... to čo je za dobu?
 

 

nedaj sa okabatit chrochtajucou octafkou, co ide ako lenochod... diesle maju svoje mieste aj v tej sfere :)
 

ten smajlik ma zmiatok

2.0TDI, hoci CR bude v tomto aute vyzerat smiesne.
A 6 valec do toho auta patri. Downsizing nech robia v golfe, A4, alebo hoci v passate, ale taketo auto musi mat k dispozicii zamatovy zvuk 6valca a nie len piskajuce turbo.
 

6 valec

boze co sme v USA kde na vykon 120 koni potrebuju 6 valec? Vsak ta RSka ma vykon 340 koni, s takym malym autom lietas.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto