SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Motor roka 2010 vyrába Volkswagen. Najlepšiu novinku má Fiat (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Škoda že sa pri hodnotení nezohľadňuje aj spoľahlivosť/poruchovosť motorov. To by asi tie talianske blbosti (dvojvalce) preplnené elektronikou nemali šancu.
 

 

Ešte ani nejazdia a ty už vieš ako to bude s ich spoľahlivosťou? O 1,4TSI sa tiež toho pohovorilo - ako si taký maloobjemový motor s turbom poradí s veľkými autami... Zatiaľ som nepočul žiadne klebety o jeho poruchovosti.
 

No si toho este malo pocul :-)))

ja som praveze o problemoch motorov TSI pocul dost, casto odchadza turbo uz po 20 tis. km, po case pocut nejake piskanie pri 2000 ot/min a podobne veci. Dokonca par tisic nespokojnych majitelov napisalo oficialnu staznost s otazkami, co s tym chlapci mienia robit. Povedzme si uprimne, motor 1.4 TSI twincharger je dost komplikovany, o to vacsia sanca, ze sa nieco pokazi. Ale medzi nami, vsetko zalezi od 2 veci - aky kus dostanes (su predsa aj vadne vyrobky) a hlavne ako na tom jazdis (bo s turbom treba setrne, hlavne treba dbat na chladenie po jazde)
 

nove motory

Do takeho Pola, alebo Golfu by to mohlo byt v poriadku. Suhlasim s tebou, ze tazke auta nad 1.5 tony ten motor a jeho casti sa urcite trapia pri prenose energie. Ja mam diesel 1.3 90 koni teraz je tam po 2ch rokoch 78 450km. jazdim hodne a robim v UK buduci stvrtok idem na SK. A vela zalezi od pristupu ludi k autu. Tu v UK v servise mi povedali, ze uz tu videli odpaleny motor aj po 25 tis milach co je nieco okolo 45 000km :(.
 

ked

clovek jazdi jak prasteny tak auto je mozne zrasovat velmi rychlo. ved ako casto takto dopadnu firemne auta...
 

O nejakom odchádzaní turba

som nepočul nič. Daj zdroj z ktorého si čerpal. Prečo by mala taká rokmi overená technológia robiť problémy?
To tiché pískanie je marginálna vec, každý motor sa nejako prejavuje.
O dochladenie TSI sa stará elektrické čerpadlo okruhu chladenia turba.
 

 

neviem ci najde zdroj u benzinaku
ale turbo i dizlaku je takisto rokmi overena technologia a aha ako sa psuje
 

 

Veď to. Načo hodnotiť motory, ktoré ešte ani nejazdia. Treba ich nechať pár rokov jazdiť a potom hodnotiť.
 
Hodnoť

 

A kde 1.9TDI z Oktafky? :-)))))
105 konovy dvojvalec? Nooo, to budu plne mesta turbokosaciek.
 
Hodnoť

 

Pathy, môžeš svoje tvrdenie nejako doložiť? A opäť, asi tisíci krát napíšem, že poznám udalosť zo servisu Fiat v Martine, kede prišiel s elektronickou závadou zákazník a nadával, že Fiat už nikdy až do momentu, keď mu prijímací technik priniesol zlú šúčiastku, ktorú zákazníkovi menili. Bolo na nej "BOSCH Made in Germany". A nebudem písať o priateľovi, ktorý jazdí na BMW X6 a 2 razy mu zhasol motor počas jazdy. Keď zhasol tretí raz, podotýkam, že to nebolo počas jednej jazdy v jeden deň (závada elektroniky), 300 km od domova nepojazdné auto odtiahli do servisu, kde strávilo 14 dní.
 

 

To je všetko pekné... ja jazdím na japonských autách, made in japan.
 

 

Super, mne Toyota Corrola po 62 00km neštartuje...:D...teda ona sa dá naštartovať asi kým tam 5 minút kúzliš s klúčikom. Baterka je nabitá naplno(indikátor aj skúšačka to potvrdili). Ako otočím klúčikom tak počujem iba slabé ťukanie z motora(ako keď sa snažíš iskrou zapáliť šporák)a všetky svetielka na palubovke blikajú a štartér sa ani nepohne.
Proste made in Turkey(designed in Japan)
 

u mna podobne priznaky

chybne bolo startovacie rele, mam vsak ine afto a startovanie tlacitkom
nedovolim si vsak tvrdit ze mas ten isty problem ;)
 

 

Made in Japan? to mas nejaku 30rocnu kraksnu alebo si si nechal specialne pre seba cele auto u nich vyskladat?
 

Stainless

a kde si myslis su vyrabane trebars Infiniti, mimo inych?
 

 

No gratulujem, nasiel si jedneho vyrobcu. A co tak Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Mitsubishi atd...
Ten panak hore urcite nema Infiniti.
Nie je problem najst vyrobcu, ktory vyraba len vo svojom domovskom state, ale je trapne tvrdit, ze dakto sa vozi len na japonskych autach, pokial nema dake stare vozy. Ano, dizajn je japonsky, ale to aj tramky made in Cajna mozu byt dizajn by usa.
 

 

no takze sa teraz bosch vyhovori na cievku ktora sa vyraba v belgicku cize kto bude vinny?
cievka sa sklada z 4 casti kazda sa vyraba inde
kto je zodpovedny?
snad neches povedat ze ked sa to popsuje na fiate ze je vinny vyrobca cievky?
ako v prvom pripade hej
ale ide to na ucet fiatu a tym to hasne
darmo tu budes tvrdiet nieco ine
 
Hodnoť

dalsi uder pre japoncov

to len na margo toho, ze sa tu stale zbehne mnoho zastancov japonskych motorov a uz niekolko rokov v rade mame moznost vidiet, ze spicka prichadza dlhodobo z Nemecka a len potvrdzuje, ze japonci zaspali turbo eru pri ludovych autach, lebo taky Nissan GT-R je nieco neskutocne(samozrejme s dvojitym turbom)...Nejak tie ich atmosfery nie a nie sa presadit ;-)
 

si trosku mimo

si trosku mimo so svojim nazorom, skus si precitat opat ze kto hodnotil tie motory
a sice novinari ;)
novinari to hodnotia podla papierovych cisel a pokial je motor uz niekde osadeny tak ze si daju na aute par km.
ale niekedy len cisto podla papierov...
takze to je to skvele hodnotenie
navyse uz to tu bolo davnejsie spominane, ako sa hodnotilo minuly rok, kde "motoristicki novinari" z DE hodnotili nemecke a nenemecke auta/motory :)
 

tak tak

vzdy bola,je,aj bude zaujatost voci inym automobilkam ako europskym...to vieme a ten kto nie, zije v snoch...to ze su japonci orientovani inym smerom sa ukaze az po niekolkych rokoch,ci tie turba budu za kadzu cenu to naj, mozno teraz su pozadu,ale pri ich chorej pracovitosti mozu celu europu predcit...Necham sa rad prekvapit.Papierove udaje radsej nekomentovat...Len tak pre zaujamvost, ked mazda vyhravala Le Mans,tak ju zakazali,lebo Porsche a BMW si obzerali akurat tak jej zadok,..a podobne i v Amerike...a takychto pripadov sa najde...
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto