SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Peugeot RCZ mení pohľad na športové auto (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

V tom pripade davam klobuk dole pred VW. Mal som strach z tych cien od VW.
maximogoleador
<< < 1 2 3 4

 

VW vyzera v zaklade vzdy velmi zaujmavo, vlastne ako kazde nemecke auto. Ked clovek pride na to, ze take ake by chcel (rozumej ponukaju ini) stoji + 50%...
 
Hodnoť

 

pekne ale.. verte mi.. pezo tazko nieco meni... :)
 
Hodnoť

...

Nooo, par slov k reportazi: Rozmyslam kto moze za nulovu kvalitu tochto dielu. Najprv som obvinoval moderatora, potom som si chcel vyliat zlost na kameramanovi, presnejsie na jeho nepremyslenych a z roznych pohladov nefunkcnych zaberoch, na prechodoch medzi snimkami na urovni stuzkovej spred 20tich rokov a absenciu akehokolvek umeleckeho citenia pri ich tvorbe. To som si ale vsimol ze za zmienku stoji aj iritujuci "soundtrack" ktory nekopiroval plynulost ci skor kostrbatost relacie. Soundtrack ako aj cela snimka vobec nevyjadroval dynamiku auta ktore ste sa snazili prezentovat, cely pocin posobil chaoticky, neodborne a hlavne nudne. Neodprezentovali ste skoro ziadne technicke udaje, takze ospravedlnenie ze ste zamerany na hardcore autickarov by napr. nezazivny pocin zo strany moderatora, ktory pri tej vasej zostave ma aspon aku taku sancu nieco zachranit neopsravedlnil.

Snimke padajucej medzi nevydarene pociny tochto slovenskeho kulturneho zachodu nepomohol uz ani posledny test handlingu auta. Tu bola kamera skoro staticka takze kameraman nastastie nemal sancu nic pokazit, dokonca aj hudba ku koncu bola nevtierava preto pri neexistujucom motive reportazi neurazila, ale na zachranu to zial nestacilo. Este k zaciatku relacie(ja viem ze sa opakujem, nemam cas to preformulovat:), nebyt obrazku na banery na bocnej strane stranky, auto by som na zaklade snimok nevedel nijak zadefinovat - PROSIM spravte nieco stou kamerou. Chapem ze kazda relacia ma(alebo si buduje, resp by si aspon mala budovat) svoj vlastny styl, odporucam pozriet sa ako to robia niektore osvecene autority v obore, nechat sa inspirovat a pomaly sa dopracovat k vlastnej "tvari". Ako priklad mozem uviest uz spomenuty top gear, alebo nemecku motorvision, kvalitnych alternativ je vsak viac nez dost. Prosim nechajte sa inspirovat - Na dnes to bude iba zvuk splachujuceho zachoda..
 

toto som mal na mysli

ale videl som tu tolko fanusikov videa (podla reakcii), ze som sa nechcel pustat do zbytocnych konfliktov s nimi. okrem toho som to vydrzal vazne pozerat iba nieco viac ako minutu..
 
Hodnoť

rozmyslam

ako by sa citil taky "podnikatel", ktory by si kupil tuto RCZ v diesli, mysliac si, ze ma nieco hodnotne, sportove, vykonne a rychle a usporne a zrazu by mu opalili farbu sopliaci v starej dobrej Fabii vRS so 130ps. Zrazu uz by mu take vykonne a rychle nepripadalo :-)))
 

 

ty chces porovnavat TDI s HDI? cez den by si mal nosit sirak, vis jaky je slunko svina? ;-)
 
Hodnoť

spotreba

sa čudujem na akú nízku spotrebu ste sa dosiahli. Ja som mal pri prevetraní diesla priemer 11,4 l/100km - to bola jazda po zákrutách v hornatej oblasti so zapnutou "nesmrteľnosťou". Pri civilnej jazde so slabším benzínom som dosiahol cca 8,5. Inak musím súhlasiť, auto je hravé a poslúcha povely.
 

Spotreba

Ja ho prevetram dufam buduci alebo najneskor ten dalsi vikend a rozhodne ma ta spotreba velmi zaujima... Casto chodim s Eosom 2.0 FSI a tam s velmi lahkou nohou na plyne okolo 9l po rovine. Planujem ist z BA cez NR do PD cez ZM potom Skicov a Klak a dalej na miesto urcenia. Tak som zvedavy na kombinovanu ak to vyda za 8l pri "plnej zatazi" tak potom respect!
 
Hodnoť

jednoznacne vynimocny pežó

a super zvezenie!
 
Hodnoť

 

Neviem akym sposobom zmenilo toto auto pohlad.
Vacsinu designovych prvkov tohto auta bolo mozno vidiet uz na prvej serii Audi TT koncom 90tych rokov. Zadna obla cast je identicka a o designe otvorov pre klimatizaciu v strede ani nehovorim.

Audi TT bolo vo svojom case naozaj designersky vymakane auto, dotiahnute do detailu, aj co sa konstrukcie tyka aj motorizaciou (motor 1.8T).

Toto je len dalsi francuzsky zlepenec bez osobnosti.
 

v podstate

tiez mam ten pocit ze okrem prekombinovanej plechariny a nesuvisleho tvaru a levovi na predku tam nevidim nic revolucne... je vtipne ze sa oprasuje 12 rocny design a prezentuje sa ako nieco revolucne a nadcasove... ale pochopim to, kedze viem ake kyble doteraz pezot produkoval. Takisto mi chyba nejaka 6 valcova motorizacia... ako bavime sa o sportovom aute, hadam spotreba a nizke emisie nemaju byt prioritou v tomto segmente, alebo azda na marketingovom oddeleni pezotu dosla kreativita a jedine co vedia prezentovat je "ekologia"?
 
Hodnoť

 

spredu v pohode, ale zozadu vyzera hrozne.. ale mozno keby som gay, by som slintal..
 
Hodnoť

skopcene audi tt

len lacnejsia verzia, nechapem o akom novom pohlade autor pise
 
Hodnoť

dlho

som nesedel v nijakom pežote.Ešte vždy beha rychlostna paka v kulise jak na starej škodovke 105?
 
Hodnoť

otazka je

aka bude hodnota auta po jednom roku,
aka bude tuhost karoserie, stav elektroniky.
Auto je zaujimave, ale keby som chcel 3dv kupe
idem do bmw 1 alebo vw scirocco
za 30 tisis eur kupite uz 6 valec v bmw 1...

na peugeot je to naozaj velmi drahe
 

hmm za 40k eur

mas nissan 370z 334k a to uz je ina kara, len poistky ta potom dokopy vyjdu na 40k+ rocne :)

na druhej strane ojazdene 350z sa da kupit za pol mega a daco, poistka bude pravdaze draha ale co uz. i ked tej interier 350z je naozaj o nicom. no mozno 370z este pojde s cenou nadol aj cennikovou cenou a teda aj poistky sa pohnu :)

toto rcz je o nicom predrazene kupecko. za tu cenu radsej ten cabriolet 308cc ako nejaky wannabe sportiak s 1.6l xD
 

info

Ale vacsina tych lacnych 350Z su US verzie, teda uplne zalostne brzdia, tak pozor na to.
 
Hodnoť

porovnanie s audi tt

v prvom rade, TTcko (ktoreho meno sa nevyslovuje :)) je stare uz viac ako 10 rokov. po takej dlhej dobe porovnavat nove auto (RCZ) so starym a hodnotit, ci sa da alebo neda vypnut ESP a na rucnej urobit 180 je neobjektivne.

zaroven stare TTcko bolo uz na tu dobu vykonnostne vyssie. a Sline model urobil z 0-100 za 6.2 sekundy.

na rcz vadi potom este jedna vec - ze sa neda kufor cely vyklopit. takto tam ani pneumatiky nezmestite (na TTcku bez problemov)

a aj otacanie hlav za dizajnovo nadhernym autom je u TT zvyk roky, cize zase to cele nejaky velky deal nie je
 

<< < 1 2 3 4

Najčítanejšie na SME Auto