SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prednosť v ľavom pruhu majú rýchlejší. To sú akí? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

 

no asi este nemal veceru a tak sa ponahlal panko... jedine ostavat, takychto "policajtov" nahlasit... inak po racianskej jazdim takmer kazdy den a od zst vinohrady nie je problem sa dostat do kolony iducej 65-70 km/h, malokedy sa tam jazdi 50 km/h...
 

Je veľa blokujucich idiotov

podobne ako je to tento prípad. Najviac "milujem", ak vedľa seba sa stretnú 2-ja idioti a idú súbežne .
 

 

Co ma ten vlavo teda spravit? Pribrzdit aby sa mohol zaradit?
 

pridať plyn

a neblokovať.
 

 

cize porusit zakon a ist viac ako MPR? hehe .. pekne ..
 

 

To je dost sprosta vyhovorka.
Staci stipka ohladuplnosti a vnimania diania okolo seba a premavka by mohla byt ovela plynulejsia.
 

Oveľa nasie rackejšia situacia je

keď idiot/ka ide 49-kou na 2-pruhovej ceste , pred ním/ňou nič, prázdna cesta , za ním/ňou kolona nervoznych vodičov, "Milujem" takých dodržiavačov rýchlosti.
Na 4-pruhovke sa to ešte ako -tak dá , ale na preplnenej 2-pruhovke ísť za idiotom/kou človek ide zrušiť nervy.
 

 

aka kolona nervoznych vodicov? ked je tam 50, tak proste ide 50kou ..
podla toho co pises je namieste otazka? dodrziavas ty vobec nejake predpisy?
zakony su nato, aby sa dodrziavali .. stazuj sa na inom mieste a neprenasaj svoju frustraciu na vodicov, ktori dodrziavaju zakony ..
vyhovarat sa na idotskych vodicov, ktori dodrziavaju rychlost .. hm .. parada ..
 

100% dodržiavať zakony

ktore navrhujú idioti môže iba idiot.
 

 

pokial sa ti takto dviha hladina zlce vzdy ked si za volantom tak by si ani nemal soferovat, jedneho dna ti z toho praskne zlcnik alebo zaludocny vred, upadnes do komy a tvoje vozidlo sa stane neovladatelne
to spojene s tym ako jazdis sposobi dost vaznu dopravnu situaciu, ktora nemusi dobre dopadnut
hadam ta na ceste nikdy nestretnem =D
 

"idioti"

Skor ako nazyvat ludi idiotmi by som odporucil pohlad do zrkadla. Opakovany, kedze mam silny dojem, ze jeden by nestacil.
 

podla mna ho

mal ho pustit pred seba, zaradit sa za neho a trubit a vyblikovat, ze ho brzdi (pise, ze boli oba pruhy plne). taras blbosti. v bratislave su cesty tak casto plne, ze ak by mali auta jazdit iba v pravom jazdnom pruhu a v lavom pruhu pustat ignorantov, ktori sa rozhodnu prekracovat rychlost, tak by bolo mesto uplne zapchate. tak ako tvoj prispevok sa mi nepaci ani cely clanok, kde autor zdoraznuje iba "povinnost" neblokovat rychlejsie iduce vozidlo a takmer uplne ignoruje maximalnu povolenu rychlost - este aj v navrhu upravy zakona nechava priestor na to, aby bol v prave zakonporusujuci ignorant
 

Maximalna povolena rychlost

je na Slovensku podla vsetkeho len pre srandu kralikov a ten kto ju dodrziava je blokujuci idiot, ako uviedol jeden z "rychlych a bezpecnych" vodicov tuna hore.
Ved takymi predpismi ako je uvedeny v clanku zakon takmer navadza na porusovanie MPR, ked su v prave arogantni chrapuni nedodrziavajuci MPR voci soferom jazdiacim podla predpisov.
Mala skusenost: Do BA nejazdim casto, tento pondelok som tam musel ist rano okolo siedmej. Na D1 az po Trnavu pohoda lesna, potom to uz zhustlo, ale premavka vcelku plynula, napriek tomu, ze bol pondelok rano. V pravom pruhu kamiony, v strednom sa islo vcelku plynulo zhruba 120 - 140, v lavom to ale bolo dost divoke podla toho aky parchant sa ako rychlo valil, pricom uhybajuci sa vytvarali obcas kolizne situacie v strednom pruhu. Chcem tym povedat, ze dialnica podla vsetkeho kapacitne stiha, problemy a zapchy su vtedy, ked je tam havarka. A z coho vznikaju havarky. Podla mna hlavnou pricinou je neplynulost cestnej premavky, cize nahle zmeny rychlosti, prechadzanie z pruhu do pruhu a pod. Tu byvalo najhorsim predbiehanie sa kamionov - to uz je nastasie zakazane a aj sa to tusim vcelku dodrziava.
Druhou najvacsou pricinou neplynulosti je podla mna nedodrziavanie MPR. Pokial by napr. stredny pruh isiel ca. 120 a lavy MPR, islo by sa do BA uplne v pohodicke s minimom koliznych situacii. Ked vsak vlavo neustale dorazaju idioti co musia ist aspon 150, je pokoj a plynulost v tahu, vzikaju nehody, zapchy. Scitane pod ciarou by v priemere aj tyto ponahlaci presli dialnicou rychlejsie, keby jazdili plynulo a dodrziavali MPR a odstup, pretoze by bolo podstatne menej nehod.
Kedze tymto vygumovancom to samozrejme nevysvetlis, bolo by ucinnym opatrenim dat medzi TT a BA na kazdy 1 km radar.
 

Aby bolo jasno:

Ti co sa musia uhybat, porusuju predpis, pretoze, ak bol stredny pruh volny, nema co hladat v strednom pruhu.
Spravne podotykas, ze to je pricinou moznych nehod.
Len vinnika si urcil zle. Vinnici su ti, co sa vlecu v ľavom krajnom pruhu napriek tomu, že v strednom je miesto.
 

Nemá čo hľadať

V ľavom pruhu samozrejme.....
 

Si ma spravne nepochopil

Pravy pruh: kamiony ca. 100 km/h
Stredny pruh: 120 - 140
Lavy pruh: isiel stale minimalne MPR, tu sa nikto nevliekol, ale predbiehal tych, co isli v strednom pruhu 120. Problem sposobuju ti, ktori chcu ist v lavom pruhu rychlejsie ako MPR (bohuzial ich je viac nez dost).
 

K+

myslim si presne to iste
 

...má prekročiť

...povolenú rýchlosť? ...buď maximálka platí alebo nie ...a pokiaľ viem platí aj v x-tom pruhu
 

 

Nie, ma pribrzdit a zaradit sa, alebo pridat o 4km/h a zaradit sa. Za tachometrovych 54km/h alebo aj realnych 54km/h ho nikto nikde pokutovat nebude.
 

 

bude, najdu sa aj taky.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto