SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mitsubishi štartuje predaj elektromobilu i-MiEV v Európe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

33.000 ~ 35.000 € ?!?!?
Šejkovia môžu ďalej pokojne spávať.
 

Presne tak

to si radsej kupim tri fabky HTP:)
 

 

su to len "prve lastovicky". ked narastie konkurencia ceny pojdu dole. ten cas pride len sa to neudeje z vecera do rana. treba vyckat :)
 
Hodnoť

haha dizajn ala 7 rocne Atos

od Hyundaiu, aspon exterier je napadne podobny, kolesa to ma nejake 10"?! a za tu cenu?! to si kupim 2 Priusi
 
Hodnoť

v tomto auticku

nebude mat Renault velku konkurenciu, ked zacne v oktobri predavat Fluence ZE a Kangoo ZE za ceny okolo 17tis.€
MiEV uz behaju po Monaku a za uvedenu cenu nad 30tisic ich zo zaciatku bude vidat iba v najvacsich europskych metropolach. Myslim, ze Mitsubishi aj tak dobre vie, co robi...
 

Nebude to Kangoo lacnejšie?

Veď to si každý potom radšej kúpi Fluence...
 

Žeby?

Cenníkové ceny obyčajných verzií sú porovnateľné a každé má svoje výhody. Vozíš si zadok- kúpiš Fluence, vozíš krabice- kúpiš Kangoo.
 

u EV od Renaultu

budu ceny cca ako za normalne naftove verzie
 

OK,

ale nejako si neviem predstaviť, že by prvý elektomobil v histórii firmy niekto kupoval na vozenie krabíc, či zásobovanie. Predsa len pôjde skôr o priekopnícku záležitosť, kde cena auta, či aj prevádzky bude v porovnaní s konvenčným motorom hoc aj toho istého typu, istotne vyššia, takže asi pre bežného podnikateľa nezaujímavá, ak teda nedôjde k istým ekologickým úľavám od štátu, za prevádzku takéhoto vozidla.
 

po prve, to nebudu prve elektromobily

v historii firmy (seriovo sa EV kangoo a clio predavalo uz v druhej polovici 90-tych rokov).
A pre koho by mali byt tie auta urcene, ked nie pre tych ktory ich potrebuju? Mali zasobovaci vo velkych mestach, potrebuju lacnu a ekologicky cistejsiu prepravu (velke mesta v centrach umoznuju jazdit iba autam splnajucim emisne kriteria, ktore sa stale budu sprisnovat). Prevadzka takehoto auta vobec nie je draha, naopak, je najlacnejsia a to je to, co podnikatelia potrebuju, nie? Mas pravdu, vyrazna Eko dotacia vo Francuzsku uz je schvalena, takze cesta pre nastup Renaultu v tomto segmente vozidiel je pripravena...
 

to elektricke kangoo je idealne

pre firmy, ktore potrebuju zasobovat v mestach...
 
Hodnoť

spalovaci motor

ak to ma byt pouzitelne celorocne, potrebuje to spalovaci motor, paradoxne ako generator tepla :) ze este nikto nedostal napad skombinovat Aixam alebo Bellier s tymto i-Miev
 

Načo?

Bufík na naftu alebo kompresor na klímu. Ale snáď to nejako vyriešili. Prajem im veľa úspechov a ďalšej konkurencie.
 
Hodnoť

 

47 KW elektromotor je v aute tak malý že vydá zo seba tepla až až. Čiže o kúrenie by malo byt postarané. Len ta záruka 5 rokov sa mi zdá dosť málo vzhľadom na cenu auta.Lebo ak tie batérie vydržia aj 10 rokov tak je to nereálna investícia. Jedine žeby sa to auto nabíjalo z Tatranského vzduchu. :-)))
 

 

1kW fén a kúriš hneď, ani sa nemusí motor nahrievať.
 

 

No myslím že z 1 Kw fénom neohreješ interiér auta ani za pol dňa.
 

 

keby bolo málo, daj 2 kW, to už musí stačiť.
z tých 47 kW je ešte stále dosť rezerva na pohon.
 
Hodnoť

cena

Dosť ma udivuje tá cena pri aute v sériovej výrobe. Ved je to viac ako Prius a ten má aj elektromotor, batérie konvenčný motor a aj odvezie ludí a batožinu. Naviac EV1 stálo v roku 1996, 30 000USD a mal cca rovnaký dojazd a bol rýchlejší .. to za 14rokov pokročila technológia tak, že je drahšia, pomalšia a s rovnakým dojazdom? ale v Rakúsku a Švajčiarsku to bude Hit. pre nich je ekológia všetko a 30tis € nič.
 
Hodnoť

 

Ani sa velmi necudujem, ze so slovenskym trhom sa nerata. Sak kto by to u nas kupil.
 

 

Niekto už určite najde sa kto to kúpi, ale nie je to auto určené pre masy ľudi. ;-) Český a slovenský trh dostane súrodencov i-MiEV od Peugeot a Citroen. C-Zero už má aj ceny pre Slovensko. ;-)
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto