SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota Auris hybrid prichádza na Slovensko s cenou od 20 950 eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

tak to uz je cena porovnatelna s VW Golf 1,6 alebo 2,0 TDI BlueMotion. Spotreba a vykon priblizne na rovnakej urovni. No este si pockam ako to zamota Peugeot Hybrid Diesel, ale asi velka slava to nebude.
 

 

Co som zatial cital, tak peugoet ma fungovat tak, ze dieslovy motor pohana prednu a elektromotor zadnu napravu. Takze je to dost iny koncept nez toyotacky.
 

 

to co peugeot nazyva prevratnym (mozno s dieslom) po anglicku uz jazdi dlho.
http://www.elektromobily.sk/cl...
 

len studia...

akurat to je len studia a neda sa to nikde kupit.... ;o(
 

 

hola realita a prerabka stoji 2000€ na akekolvek auto. Staci trochu googlit.
 

wtf ?

bez urazky, ale predtym, ako som to napisal, som googlil, a nenasiel som ziadny servis, eshop, alebo proste nieco, kde by sa to dalo objednať, kúpiť...
 
Hodnoť

 

Bohuzial ak chcete setrit nasu planetu o nieco viac, platte za to! Cenova politika automobiliek. Jedine riesenie ako ich predavat vidim v priamom zasahu od statu, aby boli vyslovene zvyhodnene ...

Za 24 000 mam napr. Leon FR s 211 konmi a nie toto ...
 

 

Tak tu ido o to, co chces. Leon FR je hot hatch s odpovedajucim vykonom ale aj spotrebou.
Toto tu je auto pre ludi, co chcu setrit palivo. A cene napr. s golfom 1,6 TDI CR porovnatelna.
 

priami zasah statu?

jedine iba ak ze nanho nebudu dane ani DPH (alebo nizsie) INAC sa ti nan skladaju zbytok danovnikov a to je nepripustne

co sa tyka cenovej politiky Toyoty > podla tohto este ziaden hybrid nie je ziskove ALE stratove pre firmu
aj pre zakaznika, lebo za lacnejsie sa da jazdit na TDI, LPG alebo benzin

je to ze vraj otazka casu ked hybrid budu ziskove (velke mnozstvo zakaznikov nakupuju za vysoku cenu) potom pojde cena dole jak u mobilov atd

http://www.hybridcars.com/news...

HLAVNA OTAZKA 1> je vobec dostatok/(nekonecne mnozstvo na 50 rokov) surovin na svete aby si mohol aspon zapad kupit velke mnozstvo hybridov/elektromobilov, co sa tyka vyrobi baterii, nehovoriac o pouzivani bateriek vo vsetkom od mobilov a hore ?

HLAVNA OTAZKA 2> aku skodu sposobi obrovske pouzivanie bateriek pre zivotne prostredie ?
 

 

*Uucite nensiu ako jadrovy odpad.
 

 

a mozes tuto blbost aj niecim podlozit?
 

na 95% recyklovatelne baterie

maju urcite mensi negativny dopad na zivotne prostredie ako vypalene "jadro" ... off topic: dufam ze sa v mochovciach ta druha skladka(?) nebude realizovat.
 

 

je mile, ze si si niekde nasiel cislo 95%.
lenze jadrovy odpad je vsade na svete prisne kontrolovana komodita. nikomu sa nepovaluje doma nejaky ten vyhorety ingot, ak neratame homera simpsona. ale kazdemu sa cez dom premelie peknych par stovak kil vselijakych baterii a v praxi obrovske percento casto nebezpecnych baterii skonci v beznom domovom odpade.
jadrovy odpad je technologicky mozne bezpecne uskladnit, ci uz kratkodobo alebo dlhodobo, to, ze ty sa takehoto riesenia bojis na veci nic nemeni. ale na rozdiel od jadroveho paliva nie je mozne zabezpecit, aby do recyklacie isli vsetky odpadove baterie.
 

ak si myslis

ze niekto vyhodi X kg vaziacu bateriu do domoveho odpadu ... a ak tak maximalne tolko co beznych autobaterii...to nie su tuzkove baterky, co mnohi hodia do "obycajnych" kontajnerov na smeti... jadrovy odpad je bezpecne uskladnit? povedz mi ak si taky mudry ako? Ze ty sa toho nebojis este z teba nerobi experta. Bohuzial viem kolko "expertov" robi v EMO. A preto sa mam coho bat.
 

 

preco by nemalo byt podla teba mozne bezpecne uskladnit jadrovy odpad? pokial viem, v tomto materiali prebieha iba prirodzena stiepna reakcia, nie je nijako mozne aby v materiali doslo ku nejakej retazovej reakcii. a dlhodobo odtienit ziarenie je realizovatelne.
podla teba kedze ty nevyhadzujes do smeti kazdy tyzden autobateriu, tak je vsetko v poriadku? ano, fero z vedlajsieho vchodu sice autobaterie nevyhadzuje takisto, ale stare baterky z mobilov s obsahom kadmia do smeti kludne smari. takisto bude na teba kukat jak na paka, ked budes mu tvrdit, ze alkalicke baterie by mal nosit vybite naspak do obchodu. ale asi je mimo tvoju predstavivost, ze tona sa da naskladat aj z miliona gramov, a nie iba z tisicky kil.
 
Hodnoť

 

20 tisíc euro sa mi zdá ako dobrá cena.
 

jj

aj podla mna...
 

Určite keď RAV 4 na predraženom Slovensk

vychádza na 23000 Eur.
 
Hodnoť

 

Ked to bude stat 12 tisic euro sa da o tom rozmyslat ale nie teraz.

Lebo to sa mi skor oplati klasicke auto len na benzin/naftu a ked ratam palivo na 8 rokov k tomu aj tak to vychadza vyhodnejsie.
 

hmm

za 12 tis. € nekúpiš nové auto s automatickou prevodovkou. Povedzme, že najlacnejší je nejaký francúz teda napr. Renault megane diesel 1.5 s EDC prevodovkou cena 16,190 € (nemá však auto klímu, hliníkové kolesá ... má však tempomat).

Ak by dala toyota k tomu nejakú formu doživotnej záruky na pohonnú jednotku. Neboli by potrebné ani dotácie od štátov a klientela by sa rýchlo rozšírila.

Možno ešte technická otázka, dokáže ten auris jazdiť na E85? Toto by už bolo fakt ekonomické auto.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto