značkám a ich schopnosti vôbec vyrobiť nejaký-taký športiak, ako robili v 90. rokoch. Nissan, má stále v sebe to pravé japonské DNA. Infiniti G37 je určite vhodný konkurent pre BMW, akurát sa mi nepáči, že vyzerá rovnako ako Nissan Maxima a o tom 3.7L šestvalci som čítal, že je nahlučnejší na svete.
Pokiaľ to niekde bolo napísané-tak autorom mohol byť iba čistý árijec nordický typ, pretože nemci sú všeobecne známi svojimi účelovými testami a hodnoteniami, kde sú všetky autá okrem nemeckých podpriemerné. S týmto autom som išiel a pokiaľ je motor "údajne" najhlučnejší na svete-tak určite až po Mercedesu,Audine, BMW a ostatných "ikonách". Chcel by som ale vyzdvihnúť jeden veľmi dôležitý aspekt a to ten, že na rozdiel od nemeckých vozov ktoré sa kazia takmer každé tri mesiace, INFINITY nepozná čo je porucha a tak okrem výbornej ceny, parametrov ušetríte nervy, peniaze a čas.
Jazdime uz druhu generaciu "nemeckych" vozidiel (Octavie, Golf, Passat a Audi) a este ani jedno sa nam ani raz nepokazilo. Okrem pravidelnych prehliadok ziadne navstevy autoservisu. Mozem povedat, ze taku zast voci nemeckym vozidlam, aku si tu prejavil, som este nikde necital.
Tak to buď rád. Známy má asi rok novú X5 a je v servise minimálne raz mesačne. Furt niečo s elektronikou. To ťa môže aj poraziť v auta za 2 mega starých peňazí.
To teda! Moj rodinny prislusnik mal zase Q7 - a ked to trosku prezeniem, tak z troch rokov, co ju mal, stravil jeden rok v servise. Nuz... Potom vyskusal Landrover, Mercedes ML... Vsetko rychlo po par mesiacoch predal. Teraz ma uz treti rok VW Touareg a nevie si ho vynachvalit - nove si zase urcite kupi novu generaciu VW Touareg. Ja teraz jazdim na Passat a na buduci rok kupim nove - zase VW Passat. Nemam najmensi dovod konat inak.
preco sa tie auta asi kradnu? ... pretoze su take zlee ako pisete? alebo preto ze su take oblubene ... tiez mozno posluzi ako jeden z ukazovatelov si pozriet ceny jazdeniek ... z pozicie fleet managera by som do japonskych znaciek nesiel, nakolko si nedrzia az tak ceny a nie su tolko atraktivne pri naslednom odpredaji ... detto mozno posluzi si pozriet vysledky fleetove auto roka 2010 ... ked sa to len hemzi nemeckymi znackami (prevazne jedneho maga koncernu, ktory tu vela ludom nevonia) vo vsetkych kategoriach (od maleho pooloveho auta az po velku dodavku), ale tu tiez predpokladam, ze vsetci clenovia odbornej komisie boli ucelovo vybrani :D podla vzoru nemeckych testov :D ... detto si treba pozriet statistiky predaja (v eu, nie usa, nie japonsko - zijeme a sme v eu) - tu tiez predpokladam, ze vsetci ti ludia co to kupili su zaujati, predpojati ... cize by som to asi zhrnut, obluba nemeckych aut je jasna, akurat nechapem, preco ti co maju ini nazor musia hned utocit na veci, ktore neni podla ich gusta ... :D
pre koho nie su japonske jazdenky atraktivne? Pre kupujuceho alebo predavajuceho? a co ak si chcem kupit auto a nemam v umysle ho dalej predavat? vy to hodnotite tiez iba z hladiska predajcu ojazdenych aut. Pritom Nechcem znizovat kvality ani vyznam znaciek, o ktorych je rec
osobne mi je uplne jedno kto a na com jazdi, comu fandi a ktoru znacku ma za ideal a respektujem jeho volbu ... dany priklad bol len na dokreslenie toho ze asi ako to vo vseobecnosti je (cisla, tabulky a pod) ... tiez to treba brat vseobecne a nevztahovat to len k jednej znacke, proste momentalny trend je taky, ze su tie nemecke viac ziadane, ako ostatne, ci uz na trhu s novymi alebo ojazdenymi ...
Este dobre, ze existuju Octavie, Golf, Passat a Audi...To by si nebol Ty, aby si neobhajoval VW koncern.Pripominas mi jedneho fanatika z nemenovanej ceskej autostranky :) len on to minimalne o 1000 % vie lepsie obhajit uz roky :)
To co si vymenoval su tri typy aut + jedna znacka ( Audi= znackovy VW ci sa to niekomu lubi alebo nie), z ktorych je len Audi premiovka a aj to predokolka co je smiesne...Quattro beriem, ine nie! Mal si skor spomenut z nemeckych k Infiniti znacku Mercedes, BMW alebo Porsche. Lenze s poruchovostou Mercedesov je uz problem dlhsie, BMW uz tiez nie je to co byvalo, ale este sa ako tak drzi az na vynimky z modelovej rady a bezporuchovost Porsche tu snad ani nemusim zmienovat.
PS: Mam koncernovku, dostava vsetko len to najlepsie od zaciatku, ma jednoducho taky stastny zivotik a aj tak ma viackrat sklamala. Podotykam funglovka za nemale prachy...A uz je iba jedna volna kolonka na servisne prace, najazdene 36 000 km. Co myslis bude dalsie auto koncernovka?
Ak je Audi značkovy VW, tak Infiniti je potom značkový Datsun. Okrem toho Mercedes už dlho pracuje na znovuzískaní svojej reputácie. Nové modely sú veľmi spoľahlivé.
chcelo by to