SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Fiat Doblo Cargo je medzinárocným vanom roka 2011 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Môže byť aj medzináročným

Ale lepšie bude asi keď bude mdzinárodným. Že?
 

 

Najlepšie bude, ak bude medzinárodným.
 
Hodnoť

 

Vyzerá ako nejaký veľký fúrik...
 

 

Ja by som radsej bral Ford Ranger.
 

 

asi 2 dost neporovnatelne auta
 
Hodnoť

 

zaujimava volba ako van of the year, ono fiaty celkovo pomerne dost casto mali taketo ocenenia, kazdopadne doblo urcite ponukne velmi zaujimavy pomer cena / vykon, firmy a maly zivnostnici mozu premyslat :)
 
Hodnoť

Ohavne...

No fiat je prebornikom vo vyrabani ohavnych aut :-)
 
Hodnoť

Re: Fiat

Fiat je hrdzavý už na plagáte ;
 

 

No neviem, mam kamarata, ktory vo firme pouzival Suzuky GrandVitara, takze ludmi oblubeny japonec ktory sa "nekazi"... mal s nim problemy od zaciatku a kazdeho pol roka bol v servise, po 3 rokoch mal nehodu takze auto islo tata, kedze potreboval rychlo nejake auto kupil ojazdene 5r. Doblo, ma ho uz 1,5 roka okrem vymenny oleja v tom aute nerobi nic ine... Nevie si ho vynachvalit.
Druha skusenost je auto mojej sestry takiso kupovala ojazdene 5 rocne PUNTO teraz ma to auto 12 rokov. V tom aute nebolo nic menene okrem spotrebneho materialu ako su brzd. dosky, kotuce, filtre, kvaplainy.
Ja viem mozete mi povedat ze mali stastie ze natrafili na dobtre kusy, ale neviem cim to je ze ludia ktory pisu nezmysli o Fiate su vacsinou ti ktory v zivote nemali ziadnu skusenost s fiatom a vychadzaju len z jedna babka povedala....
 

Nexrter - nemas celkom pravdu...

No, moja matka ma Fiata, ktory ma teraz 8 rokov (Punto) a uz sa na nom samovolne pokazili take veci, co sa pokazit ani nedaju (lamu sa sedacky - niektore suciastky tam robia z plastu, ktore maju byt z kovu - ako na starych zigulakoch, roztrhol sa diferencial na cucky za chodu, furt tam nieco cvrlika v palubovke, alternator sa roztrhol - normalne rozpadol, vsetko hnije aj co hnit nedokaze).. a to nevravim o tom, ako hlupo su tma niektore veci vymyslene - na ceste ziarovku nevymenite ziadnu - treba k tomu sadu exotickeho naradia a velmi sikovne malicke ruky... proste cele zle...
 

 

Verim tomu ze su ludi ktory maju problemi aj s Fiatmi a to opodstatnene. Mne sa len nepaci to generalizovanie ze Fiat-haraburda a pod. Podla mna je Fiat kvalitou ako ktorekolvek ine europske auto. Napr. ja mam Ford Fusion 2. rok a to auto spieva od zaciatku :) myslim tym ze tam stale nieco vrzga a tak ale na druhej strane tomu autu nic ine nie takze ak toto ma byt jeho jediny problem tak som stastny majitel :)
Co sa tyka vymeny ziarovky... uz si niekedy menil ziarovku na nejakom Renaulte??? to je este len zazitok... Svagrina ma Renault Modus a ze nevie vymenit ziarovku ze je to nejake komplikovane... Vzdy somsa povazoval za technicky typ tak som jej hrdo odpovedal nech do dovezie ze jej to spravim za 10 min. Ani sa nepytaj ako to dopadlo... :)))
 

Hahahaha

Mám fiat punto 5 rok a som nadmieru spokojný dobrá spotreba a doteraz som tam nič nemenil je pravdaže mám 1,2 8v a je to fakt slabý motor na dlhšie cesty
 
Hodnoť

 

Fiat haraburda??to nie je len generalizovanie,ale holy fakt..Fiat a Renault by som nekupil ani po 2 flasach vodky..
 

no vidis.

a ja mam na doble 1,3 multijet nabehane uz 180 tis a nic. vsetko funguje, ako ma. A to sa na nom este aj striedaju soferi.
Ked dosluzi, zoberiem znova Fiat Doblo. Nema chybu.
 

 

Mali sme v rodine Punto r.v1996, teraz má 4. rok syn Grande Punto a jediná návšteva servisu bola a je raz ročne prehliadka. Inak bez jedinej chybičky. Spýtajte sa majiteľov značky VW a je jedno, či Golf, Passat alebo Caravella, aké majú sklúsenosti. určite mnohí nechodia len na ročnú prehliadku. Nemám nič voči VW, ale to generalizovanie, že "zlý" Fiat, je mi smiešne. A žasli by niektorí, aké "prkotiny" sa dokážu pokaziť (aj plastové, kde možno iní používajú kov) aj v Mercedese triedy S alebo BMW radu 5 alebo 7.
 

Mali sme jedno služobné PUNTO

Do 100.000 km to bol OK. Ale potom to začalo. Rozpadli sa zámky v dverách, prasklo čelo alternátora, . . . Proste začali odchádzať diely, ktoré by mali prežiť samotné auto. Tak sme ho pri 130.000 km predali takmer za cenu šrotu. Pritom kolega, čo na ňom jazdil, ho mal k dispozícií aj na súkromné účely a chránil si ho ako oko v hlave. Nepomohlo.
 


Najčítanejšie na SME Auto