SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ford a Mazda predstavili veľké pick-upy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Konečne už aj na takýchto "malých" pick-upoch popracovali na interiéri, resp. na palubnej doske. Už to nevyzerá ako v Lade Niva. Motory sú tiež poriadne posilnené. Paradoxne, Ford sa mi zdá omnoho viac vyváženejší, jeho dizajn má niečo do seba. Mazda to trochu prehnala... Predok ešte ako-tak, ale zadná časť je tam akoby prilepená a vôbec k celosti auta nepasuje. Tie svetlá... Je to hnus, môj názor.
 

 

mne to az taky hnus nepride... ford je ale krajsi... skor sa mi nepaci medzera medzi kolesom a blatnikom
 

 

to vacsinou auta do terenu mavaju :D
 

 

ved dobre ale az taku? kludne tam mohli nechat priestor a nech sa to koleso "skyje" pod blatnik... to, ze to jedno auto ma tak, nemusi to zakonite mat tak aj to druhe...
 

 

ked by si sa nejakym nedopatrenim dostal do blata, predajcovia ym radi strasia, aj ked 98% mpv suv a podobnych dzadov nikdy polnu cestu neuvidi, ak sa ti tam dostane blato tak potom ocenis
 
Hodnoť

Ta Mazda je ohyzdna

mrzi ma, ze to musim povedat, ale tak to citim. Prvy dojem uplne tragicky, ako keby som videl SssnagYong:)
 

 

ja som veľký fanúšik mazdy a ich designu, preto musím objektívne konštatovať, že BT50 je proporčne vyvážené (čo sa nedá o ssangyong povedať). zadné svetlá sú určené pre ameriku, v európe budú mať určite inú (krajšiu) grafiku. aj mazda 6 má v ameriku hnusné zadné svetlá.
 

 

No ja mam velmi rad japonske auta a americke moc nemusim, ale bohuzial musim povedat, ze ten ford je daaaaleko daleko krajsi, ako ta Mazda....
 
Hodnoť

 

keby namiesto znamku mazdy bol znak OPEL tak sa ani nezacudujem.
ten ford vyzera vyborne.
 
Hodnoť

Fordom sa darí...

... od prvého modelu Focusu im to ide lepšie a lepšie. Aj výber motorov je už lepší - Focus RS :-)
 
Hodnoť

mne

sa v tejto triede paci najviac Nissan Navara(resp. vacsi Titan), ale aj ked sa mi taketo pick up trucky pacia, dodnes som nepochopil vyznam takychto aut...ani to poriadne nic neodvezie a naklad vam polahky ukradnu. Ked clovek chce vyuzivat auto na prevoz nakladu, tak dodavku ked na prevoz ludi aj materialu, tak nejaky Mercedes Vito a ked k tomu aj nahom 4x4 tak nejaky Nissan Pathfinder...
Z tychto dvoch je jednoznacne krajsi Ford. Ten zoom zoom dizajn na truck nepasuje, no na druhej strane taka Mazda 6 je jedno z najkrajsich aut vo svojej triede...
 

musím Ťa skalmať

ale niektoré verzie týchto PICK UP -ov unesú tonu materiálu , na ložnú plochu bez problémov umiestniš paletu materiálu, no a Vito sa vyrába ako 4x4 lenže sa dodáva (na Slovensku) výlične ako automat. Osobne mám skúsenosť s pojazdnou dielňou na podvozku vanu, ktorý má 4x4 a nakoľko to jazdí v dosť veľkom teréne sú na môj vkus niektoré diely poddimenzované ( spojka ). Osobne práve o niečom takomto uvažujem pre rozšírenie servisu a hlavne väčšej dostupnosti v teréne, na uloženie náradia a prevoz cca 150 l oleja sa mi javí ako dostatočný, a hlavne ďalšia vec, dúfam, že pri pickupoch nie je potrebný tachograf ak jazdná súprava s prívesom presiahne 3,5 tony, čo sa mi javí ako ďalšia výhoda.
 

nesklamal si ma

len kazdy rozmyslame o inom type nakladu...ja som mal skor na mysli stavebny material a tu v UK sa to meria hlavne velkostou sadrokartonu ci drevotrieskobej dosky ktora ma rozmer 8'x4' resp. 1200x2400mm a to sa obavam toto auto nezvladne bez trapenia ako to uchytit ci uistit...takze nie stale je smerodajnym ukazovatelom nosnost...jedna tona je taky standard, ktory aj ja od takeho typu auta pozadujem...nevyhoda pri pick up-och je ako som vyssie spominal nezabezbecenie ci vystavenie materialu ci naradia kradezi ci poveternostnym podmienkam...
 

 

2400x1200mm na tom aute nie je žiadny problém. Šírka ložnej plochy presahuje 1500mm čiže 1200mm tam dáš pohodlne aj s pripevnením o podlahu. Po sklopení zadného čela má plocha cca 2metre čiže ti trčí tá platňa 40cm čo sa mi zdá ďaleko bezpečnejší spôsob ako prevoz takejto platne kadejakými pochybnými spôsobmi, lebo ľudia sú fakt schopný vymyslieť kadečo http://i.sme.sk/cdata/2/55/553...
 

to beriem

ale to stale neriesi problemy, ktore som spomenul vyssie a to kradez, ci poveternostne podmenky....okrem toho v dodavke mas okrem nakladu aj naradie, vsetko v bezpeci(relativnom) na takychto truckoch sa montuju tool boxy na zaciatku loznej plochy a tym padom uberas z dlzky ulozneho priestoru a kedze hrany su nizke, nemozes dat rozmernejsi naklad(spomenutych 2400x1200) nastojato...postrada to praktickost dodavky, aj ked vzhladovo je to neporovnatelne krajsie...
 

hmmmmmm

ak si si nevsimol ide o prechodne auto pick up s plnou kabinou a mensou loznou plochou. Ak chces pracovne auto su verzie s kratkou kabinou. Za tieto auta mozes napojit naves, tu ich vidavam, ci uz obytnym alebo na prepravu 2-3 aut, motoriek, jacht a pod.
 

Tak

Teda ta fotka nema chybu. Ach jaaaaj.
 

 

Kto by ti uz len kradol 4x8 sadrokarton...ved je to tazke jak svina...a do pathfindera 4x8 drywall jednoducho nenalozis.
 

samozrejme

som mal na mysli cenejsi material ci nejake naradie ;-)...podla mna tie trucky su idealne pre drevorubacov, ktory ich pouzivaju sa dostat na pracovne miesto a popri tom aby sa ti nezasmradil interier od vyparov benzinu a tak...potom este mozno v Californii, kde je takmer cely rok slnecno a sucho, ale urcite nie pre lokalitu typu London, Kanada ;-)
 

 

Hmm, vies ze to pocasie ani tak nevadi ? :-) Predsa len ani tu neprsi/nesnezi denne. Nezabudni, sme na priblizne rovnakej rovnobezke ako Rim . Osobne jeden truck vlastnim. Je to stara hrdzava kara ('95 F150), vcelku zriedkava svojim pohonom (303 cu in V8 v kombinacii s patstupnovym manualom). Pouzivam ho na cesty do obchodov so stavebninami (opravujem si dom) a na skladky odpadov. Co vsetko uz ten truck uviezol...
Ale naspat k teme clanku: keby sa daco podobne - rozumej stredny truck s crew cab a uspornym dieslom a manualnou prevodovkou objavilo na kanadskom trhu, velmi vazne by ovazoval o tom ze si ho kupim miesto osobneho auta. Pravda, musel by mat o cosi dlhsi box. 5' je predsa len malo. V sucasnej ponuke vsak nic podobne nie je, dokonca Ford rusi Ranger na severoamerickom trhu uplne. No a diesel? Diesle su dostupne az vo vacsich pick-upoch (RAM 2500, F250) a to su uz velke cuda s vysokym vykonom, tocakom a spotrebou. Fasa truck, ale to uz je na serioznu robotu, nie na jazdenie po meste.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto