SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat Alhambra na Slovensku. Ceny začínajú od 24 400 eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

no parada ;-)

porovnajte si vybavu, cenu, priestor, dokonca aj 10 rokov stary dizajn Espace s touto novou Alhambrou.
Co dostanete u Renaultu o 4500€ lacnejsie: http://www.renault-local.sk/pd...
 

 

A máš k tomu aj náhradný motor:))
 

aha,

nasiel sa humorista ;-)
 

 

Prečo?? taká bola donedávna realita:)) viem že na tom Renault pracuje:)) ale u nás tieto pokrokové vozidlá vlastnia traja a iba jeden sa vyhol rozsiahlejšej oprave motora podotýkam kupované nové žiadna ojazdenka!!
 

jasne,

to boli asi vsetko dieselaky, teraz je to uz aj s nimi lepsie.
S benzinmi nie su problemy, co sa tyka motora...
 

 

Presne ale pri takýchto autách je tento motor preferovaný
 

 

najvacsie problemy u modelu Espace boli s motorom 3.0 dCi od Isuzu.. Tie 2.0dCi su vraj o dost menej poruchove. Osobne si vsak myslim, ze vzhladom na prisne normy su dieselove motory coraz komplikovanejsie a ich naklady na udrzbu budu rast vseobecne..
 

Súhlas,

vo firme máme jeden. Za posledné tri roky: alternátor, baterka, centrál, senzor kt. nastavuje xenóny, predná náprava - už po 3 mesiacoch - výrobná chyba, chybná elektronika - jednoducho nič nefungovalo - museli ho vytlačiť z podzemnej garáže - nedostala sa tam odťahovka, prasknutá olejová hadička - komplet všetok olej ostriekal celý motor, menené zadné dvere, menený pravý späťák - nefungovalo nastavovanie. Ako bonus v servise v Petržalke utrhli na stolici pravé dvere. Každá táto závada bola na minimálne jednu návštevu servisu.
Na aute jazdí len jeden človek...motor ešte drží...
 

ruky mu dolamat...

:-)))
 

 

Ten človek je inak mentálne v poriadku? Lebo mne sa to nezdá. Po takýchto problémoch si to auto ešte nechať. Na Avensise som nemal takéto problémy ani po 250 tisícoch km.
 

 

no tak tolko problemov nemoze mat normalne auto ani po 400tisicoch...
 

To je na inú

debatu.. :-)
Ja som len reagoval k téme kvalita konkrétneho Scenicu :-) Má 160tis km, prvý a jediný majiteľ, pravidelne "servisované" v Petržalke :-), kúpený ako nový v SR.
Vnútorný priestor úžasný, variabilita, komfort, výhľad, všetko super, aj ten motor mu funguje a ťahá jak šlak, len ten zvyšok :-)...
 

 

ako nic v zlom, ale od kedy tam chlapik povedal, ze ani nevedel otvorit moj kufor, lebo nemam originalne otvaranie, do Petrzalskeho servisu idem len ked fakt musim. V garazovom servise mi to mimochodom opravili na pockanie a smiesnu sumu..
 

 

cest vynimkam, ale osobne mam nazor, ze v autorizovanych servisoch nie su opravari, ale "menici".. Kolegovi tak chceli vymenil cerpadlo, kvoli drobnej vade. Nakoniec tam bola nejaka drobna vada v elektronike tusim, ktoru mu inde opravili lacnejsie.. Otazka je preco neskusis iny servis?
 

 

myslim, ze sa nenasiel humorista, ale realista, espace ma momentalne vizitku neuveritelneho crepu a myslim ze opravnene, bude velmi dlho trvat kym sa tejto vizitky zbavi ... espace nema problem len s motorom, ale asi so vsetkym co na aute ako takom je ... hold tot vizitka za renaultacke roky cca od 2000 do cca 2006, kt podla mna boli jedna velka katastrofa
 

 

suhlas, o to ide...renault si to doebal, tak teraz nech nevyplakava, ze kritika je nespravodliva... setril 8 i viac rokov na vyrobnych nakladoch, tak teraz nech si to automobilka vyzerie..
kamarat- Renault Clio-prepadlo sa mu zadne sklo!
kamarat- Laguna - odpadlo najprv lave, potom prave sedadlo
kamoska-Clio - prepadlo sa sedadlo, po 60 tisic km
 

 

zrkadlo jasnacka:-)
 

 

v modeloch clio, thalia, kangoo a aj twingo by som ani v tychto rokoch nevidel moc problem, jasne kazia sa aj tie, ale to uz by bolo moc prisne meradlo, bo kazia sa vsetky znacky, viac ci menej, ale ostatne modely od renaultu (tie "vyssie), tak to je pohroma - najkrajsie je ako renautl postupom casu preniesol zodpovednost na plecia jednotlivych dilerov a to napr takym opatrenim, ze im nasadil rozne hodnotiace kriteria a len spomeniem par - spokojnost zakaznika, % navratov-teda neodstaranenyh poruch a pod, nasledne podla toho o.i. upravoval % rabatu na nahradnych dieloch, toto cele este skor nez zacal riesit kvalitativne procesy vo vyrobe, takze urcite verim, ze za tu dobu si asi kazdi diler vypracoval pomerne rozsiahlu nespokojnu klientelu ... uz je len a len na renaulte ako sa k tomu postavi, bo cca od 2006 by to uz malo byt v ramci normy ("francuzskej" :) )
 

(ne)kvalita?

milujem vaše názory a nekonečné "skúsenosti" s kvalitou Renaultu, takže napíšem skúsenosti s nimi v mojej rodine:

Renault Megane 1.4eco - r.v. 12/1996, najazdených 174 000 km, menená vodná pumpa cca 5000,- sk po 42 000 km, inak doteraz bez problémov
Renault Megane Grandtour 1.6 16V - r.v. 2002, najazdených 298 000 km, menené cievky po 205 000 km, inak bez problémov
Renault Megane Grandtour 1.6 16V - r.v. 2005, najazdených 126 000 km, nič mu nebolo...

nebavme sa o výmene tlmičov po cca 120 000 km, alebo iných opotrebiteľných súčiastok. Tie tri autá nemali žiadne technické problémy...
 

 

vobec nemusite milovat moje nazory a uz vobec nemusite s nimi suhlasit, ano skusenosti su s renaultami a to osobne a uplne ze priamo z kuchyne, trosku kratkozrake z vasej strany davat to do uvodzoviek ... nebudem tu opisovat co a kde a kolko som pracoval pre renault, ale kazdopadne si myslim, ze to bolo dost na to, aby som si mohol dovolit tvrdit to co pisem, nakolko su to fakty, fakty = rozne vnutorne statistiky, porovnavania, vyhodnotenia ... ci uz jednotliveho dilera, celej siete a nie len v SR ... tiez na dokreslenie este pridavam, ze spolupracu s renaultom som ukoncil na vlastnu ziadost nakolko som ziskal dost znacky odpor k danej znacke (vobec sa tym netajim) a priecilo sa mi chodit do prace pod tymito farbami ... to ze mate skusenost s 3 vozidlami je fajn a super ze je to pozitivne, ale nemate pojem ako je to v meritku dajme tomu celej siete v sr, ci uz rozne vystupy zo servisnej siete resp feedback od zakaznikov (tisice) .... takze by som to uzavrel, ja vam rozhodne neberiem nadcenie z renaultu a skuste sa mozno vo svojich prispevkoch viac sustredit na fakty a nie zbytocne tu utocit na fakty o ktorych nemate (lebo nemozete) mat vedomosti
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto