SME
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda: Nové BMW X3 zvnútra nafúkli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

Uz aby behali u nas po cestach

Krasna je ta X3 v tej sedej,co mal Rasto na testovani. Mohli by neskor urobit porovnavaci test pohonov roznych systemov, ze ktory je najlepsi. Hadam s prichodom snehu by sa mohlo take nieco uskutocnit
 

v decembri bude

mame objednane, BMW3 xDrive, Subaru Legacy , MB C 4 MATIC a tento tyzden chcem dohodnut stvrteho do partie Audi A4. Dlho to chceme urobit tak dufam, ze to bude dobry porovnavaci test.

Momentalne spracuvame Galaxy - Sharan duel...
 

dakujem

potesili ste ma
 

Novinári zasa "zabudli" uviesť prevodové

pomery a otáčky motora na najvyššom prevod. stupni pri rýchlosti 130km/h.
 

 

Nevidim dovod na ten sarkazmus, ano, je to technicky udaj, ale urcite nie bezny a zakladny, a presne tie su tu uvedene, tak neviem na co narazas ..
 

Prevodove pomery

pre niekoho kto najazdi 50t km rocne po dialniciach to je dost podstatny udaj.Mam e39 530d automat a mne pri 130km/h toci motor okolo 2200ot/min,kdezto pri manuale to je cca 2500ot/min.A automat som bral hlavne kvoli otackam na dialnici...tolko k tomu
 

jose, dakujem

za podporné stanovisko, som rad že sa našiel niekto, čo chápe o čom je reč.
 

chápem

ale na druhej strane ak si niekto ide kupovať auto s tým že najazdí 50t km ročne tak asi si vyskúša to auto, nie? resp. si ho nekupouje cez internet ale u predajcu ktorý mu presne tieto informácie poskytne...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

14

nie je to zo zákona 14dní? :D

ale produkt musí byť nepoužitý takže by nezistil koľko točia tie motory na diaľnici...
 

Je to veľmi podstatný udaj

a nevidím dôvod, aby sa na neho nenašla jedna kolonka, tym skôr, že sa našli kolonky pre polomer otačania, kompresny pomer či otáčky motora pri max vykone.
 

pre mna su otacky motora pri 130 km/h

nepodstatny udaj. Cize aj zbytocna kolonka. Takisto ako kompresny pomer a maximalna rychlost. A nechcem tie kolonky dat odstranit. V tabulke su vsak zakladne udaje a kto chce viac a ma trocha "chochmesu" ten si dokaze udaje navyse zistit u predajcu ci na nete.
 

je to na ich webe

a v tech parametroch.
predosla verzia urcite. Potreboval som nejake udaje aj ja, tak som nasiel.
Preco si to nenajdes a otravujes s tym tu na fore?
nie su to bezne udaje a ludi vemi nezaujimaju.
 

 

to isté som mu písal aj ja pri x recenziách dozadu. nedá si povedať...
 

tak schvalne, aké otačky má ten

benziňák aj dízlák pri rychl. 130km/h na 6. resp. 8. prevod stupni.
.
Dožadovanie sa jednych z najzakladnejších udajov o automobile považuješ za otravovanie? Pretože prevodovka s rozvodovkou je na 2. mieste po agregate čo sa týka dôležitosti.
 

 

Ako pre koho.
 

pre blondínky nepodstatný údaj,

to máš pravdu.
 

 

Netaraj, vacsina ma urcite inak nastavene kriteria pri vybere auta, okrem motora to mozu byt:
- cena
- priestor
- design
- ergonomia interieru
- pohon vsetkych kolies
- spotreba

Este mi nik nepovedal, ze si nejake auto kupil preto, lebo je uzasne sprevodovane.
 

prvy

a prečo sa najde kolonka pre kompresný pomer a nenajde sa kolonka pre prevod? To je pre motoristov zaujimavejší a dôležitejší udaj pri rozhodovaní sa o kúpe auta?
Ešte nik nepovedal .... hm. No jasné, ked o tom nikdy nepočul ake čachre vyrobcovia robia s prevodmi. To mnohí zistia až potom na dialnici, ked tlačia 130 a motor hučí na vysoké otáčky. Tí zbehlejší potom sedia na fórach a špekullujú, ako vymeniť kolečka v rozvodovke či prevodovke. Viac o problematike si prečitaj nižšie v mojich reakciach na ľavaka.
 

 

Chcem ti len naznacit, ze drviva vacsina ludi yo ma jednoducho na haku. A ty sa tu hadzes o zem, ake je to superdolezite a ze by to malo byt v clanku. Ale kludne pokracuj dalej, vysperkuj tu argumentaciu este viac.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto