SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Doblo v úlohe rodinného auta (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

hm?!

"Fiat začal robiť neuveriteľne dobre tvarované predné sedadlá. " - to je ako myslene? z fotky vidim podla mna slabe bocne vedenie ci v oblasti noh - stehien alebo v operadle tela po stranach, mozno vacsi clovek v tom nebude lietat... fakt su take neuveritelne dobre?
 

 

vycitat slabsie bocne vedenie autu ktore je pracovne a kam sofer nasada 100x denne? :)
 

áno

Top auto je určene na komfortnú jazdu nie ralley
 

komfortna jazda na dialnici to nebude

autor-amatér tam nenapísal prevodové pomery ale podla mna prevpodovka bude krátka, otačky pri 130-ke vysoké, ergo, prevodovka bude brzdiť toto auto, výkon dostatočný, prevodovka slabá, ergo, auto je do je ba brané.
 

Nuž nie je to šporťák,

ale dodávka, takže bočné vedenie je tam nanič asi...
 

 

co tam mali dat skrupiny, alebo co?
 

 

Asi si si pomylil kategoriu vozidiel.
 

to dobre

Keby tam bolo väčšie bočné vedenie nedalo by sa tam nastúpiť pri tak vysokom posede .Aj tak pri častom nastupovaní , vystupovaní sa to vedenie prederie .Môže biť aj s plechu.V starom doble(2005) na zadných sedadlách sa na dlhšej trase nedá obsedieť .V prostriedku to celkom ujde ale na krajoch hrôza.Pol zadku vyššie ako druhá polovica .Na škatuľu to na diaľnici celkom šľape 140 nemá problém zo 1,6 16v 75 kw.Horšie je že tomu chýba 6 takže motor dobre reve. Naložiť sa dá tomu koľko vojde aj keď zadné sedadlá idú len sklopiť. Pri plnom naložení 600+plne obsadenie + prives 500 kg sa stane totálne lenivé.Na kopcoch( nerovnostiach cesty) cítiť že ten prives doslova brzdí a trhá s autom .Nieje však problém po rozbehnutý aj obiehať (do 90km).Horšie je to s prevádzkovými nákladmi mne sa moc nevydarilo .Po niekoľkých rokoch po kúpe som zistil že boli stočené kilometre. Keď som ho kúpil malo 120 000km . Rok na to odišiel katalizátor v servise ma odpinkaly že čo by som chcel po 120 000 že to sa stava.O rok na to začala svietiť kontrolka motora.Na diagnostike vypisovalo chyba na 2 valci .Tak som musel v servise ukecať aby rozobrali motor . A nakoniec my povedali že ma o 200 000 viac .A teraz uvažujem nad lpg. Na najnovšom doble som sa neviezol sedieť som v ňom sedel ,niečo vylepšili .Mne sa zdá zbytočné nezávislé zavesenie zadnej nápravy. Možno sa to bude chovať na ceste lepšie za pokus to stojí .Keď ho prezentujú ako rodinné auto mohli by viac poukázať na 7 miestnu verziu aj keď za dosť mastný príplatok.
 
Hodnoť

 

aj partner predošlej generácie a ešte aj súčastná má model orietovaný pre rodinu.Bolo by dobre porovnať tieto dve autá.Aj ked ja osobne mám stále predsudky voči takémuto auto ved predsa je to pracovné a kto už má už nejaké km nabehané na podobnom aute vie o čom je reč.A cena sa rýchlo približi k hodnote 20000e tak aby nebolo za vela peňazí málo muziky:)))
 

Ja jazdím na týchto autách

vyše 10 rokov a som spokojný (Partner, Combo). Skôr by som povedal málo peňazí a veľa muziky. Samozrejme záleží na tom, čo chceš a potrebuješ. Ja chcem priestor a to mám.
 
Hodnoť

inak

najmladsia je cisty tato...
 
Hodnoť

Michal,

dostal som obdobné služobné auto (od francúzskej konkurencie), už mám odjazdených niečo cez 10 tis. km. Nebol som spočiatku nadšený, ale deti našli okamžite pozitíva (z ich pohľadu). Cez veľké okná lepšie vidia z auta, dvere mi už dávno zakázali otvárať (predbiehajú sa medzi sebou, kto otvorí a zatvorí dvere). Predsa len je to pre ne niečo netradičné. Ale za najväčšie pozitívum považujú "veľa miesta nad hlavou", na čom som sa teda neuveriteľne zabával, lebo oni to miesto nad hlavou ešte nepotrebujú, mali by ho aj v Trabante :-)

Až postupne som si uvedomoval tie výhody zadných posuvných dverí aj ja. Nebudem to po Vás opakovať, je to presne ako píšete.
 

paloi

uplne suhlasim.
ako mam rodinu, zacal som sa postupom casu pozerat po podobnych autach (klasicky kombik ako rodinne auto som zavrhol). Cestuje sa v tom dobre. Posuvne dvere su pri detoch na nezaplatenie. Velkost kufra som ocenil nielen pri kratkych jazdach s kociarom (davam ho do kufra nezlozeny), ale aj pri ceste na dovolenku. Pre deti toho zbalime az az.
Jedno je vsak pravda vyhody takychto aut ocenite az ked mate rodinu. Dovtedy je to pre vacsinu iba velka neforemna krabica.
 

asi tak

neforemna skareda krabica tak pre instalatera zo sviznym motorom co urobi z 0-100 za 13,7 sekund, skoro ako moped...zo 100 na 130 za 15 minut dole kopcom...;o)
Vsak toto je jedno pracovne auto, 'Prace vseho druhu Kutiyl s.r.o.' na boky a podme k moru?...to ako pre rodinu preboha?
To potom radsej jeden minivan, ci co...ci? Tie tiez maju tie fascinujuce posuvne dvere.
 

 

Deti jazdia na preteky casto s takouto krabicou. To auto je o meter kratsie nez moj kombik a napriek tomu sa do neho zmesti nekonecne vela veci, napr. styria ludia a styri bicykle. Mne sa v tom moc dobre nesedi, asi ako v autobuse, ale mladez je menej narocna a boli na nom aj na MS vo Finsku (tri dni cesty aj cez Rusko). Takze ucel svati prostriedky a takato kara nie je zla.
 

 

Aby som to upresnil, pod pojmom "deti" myslim vysokoskolakov vysky 180 az 190 cm, teda nie deti ako na fotkach k clanku.
 

martt

nepisem ze je kara je zla, to posudit neviem, len ze je skareda...;o)
Je to auto dizajnovane na uplne iny ucel, ako komercne a prakticke pre remeselnikov, rozvoz a podobne ucely, ze ho vycackali, strcili don radio a lepsie sedadla, zmesti sa don vela, pripadne slusne jazdi na veci vsak nic nemeni, aspon podla mojho skromneho nazoru. Pokial niekomu vyhovuje, ozaj mu to neberiem. Ja chapem, moj pohlad na auta je zasadne rozdielny od bezneho cloveka, kedze sa tym ciastocne zivim a o Slovakovi hladujucemu prakticnost spojenu s pohodou a este aj dobrou spotrebou za co najmenej penazi v jednom ani nehovorim, ale taky je moj nazor nan. ;o)
 

kuric

Hodnotenie auta: "skareda krabica" - neuraz sa ale to je vyrok hodny odbornika. To trcis na okne ako pelargonia a cely svoj volny cas si obzeras svoje nove auto? Ked si precitam tvoje argumenty, patrne si sa v podobnych autach asi neviezol. Ale kazdy ma pravo na svoj nazor, vobec to ho neberem.
Posuvne dcere som uviedol ako priklad. Skus si napriklad porovnat tento druh aut a minivan, naprilkad objem batozinoveho priestoru k cene, velkost dvier a otvor na nakladanie batoziny, atd, atd, atd.
Ked sa ti podari dospiet a pri vybere aut budu pre teba podstatne vlasnosti a nie to ako to auto vyreza, potom zacnes vidiet vyhody a nevyhodyroznych druhov aut. Dovtedy to bude iba skareda krabica.
Vela zdaru.
 

 

kuricovo najlacnejsie auto je S65 amg cize naozaj sa neviezol :) ale hlavne ze businessman z ameriky vie co je kutyil s.r.o...a za toto ma uz naozaj da dole,moj zivot skoncil :))
 

mnichu

kuric peso nechodi ako ty, ani v MHD, tak bez obav a ty si zase 'vtipny' ako vzdy...;o)
Kutiyla pozeral vcelku rad, bol zabavny ako aj cele SK ho pozeralo, aj ked sa tvaria ze je to pod ich uroven, aj Panelak si obcas pozrie, ale taka Mafstory tak vami oblubena mu nic nehovori zase na rozdiel od SK malomestiakov, CSI...to a hento ci rozne ine tupe US a mexicko-argentinske telenovely a serialy zase na rozdiel od vas nezerie, ale co to ma s cim spolocne? To ako majetni ludia necumia do telky ci nemaju net len si cele dlhe vecery rataju toliare? Tak to som nevedel, bude muset prestat...dam mu vediet, OK?...;o)
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto