SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo semafory nedávajú zelenú motorkárom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

na vyjazde z dialnice na Lamac,

maju problem aj auta, ak nestoja uplne v strede pruhu. Uz sa mi stalo ze auto zastavilo na pravom okraji a cakali sme dost dlho, tak som mojim autom zastavil vlavo od neho a zelena skocila hned.
 

a zodpovedny ti zacne vysvetlovat teoriu

indukcneho snimaca.. :)
ale ked sa staznosti namnozia a zmedializuju, vsecko sa zrazu da..
 

 

radsej keby sa vodici naucili jazdit a nie sa tu stale na niekoho vyhovarat
 

 

hlavne ze pises k veci :D
 

 

áno píšem!
keby jazdil ako ma, tak sa nemôže stať, aby sa vedľa neho ešte zmestilo ďalšie auto a aj by ho zachytil ten snímač!
stačí len rozmýšľať keď niečo píšeš!
 

re

lenze:
1. auto sa vedla neho postavit nemoze, riskovalo by pokutu
2. nie vzdy sa najde nejake auto, najme v noci je to problem.
 

 

Reč bola o aute nie motorke (v diskusii, nie článku).
Niektorí motorkári to riešia pridaním magnetu na motorku.
Poznám križovatky, kde sa postavia aj dve auta vedľa seba v jednom pruhu.
 

 

vec má slúžiť človeku, a nie človek veci
 

 

na takejto krizovatke som videl kamion, ktory stal sikmo a tiez ho cidla nevideli. tym nacisto zablokoval celu premavku, pretoze ani obehnut sa nedal, museli sme vycuvat do protismeru.
 

Ešte si mu podľa článku

mohol poradiť, aby tam nezavadzal, ale aby sa otočil a pekne tou jednosmerkou vyšiel naspäť na diaľnicu v protismere :DDD Takú blbosť som už dávno nečítal.
 
Hodnoť

 

preco riesia situaciu len senzorom pod semaforom? model dynamicky riadenej dopravy si predstavujem sposobom, ze senzori (nemusia byt len indukcne) su rozmiestnene po meste a sleduju intenzitu dopravy, udaje sa nasledne odosielaju do centralneho pocitaca, ktory vyhodnoti optimalnu (pravdepodobne miny-maxovu optimalizaciu) a riadi dopravu po celom meste. toto je len lacna verzia dynamickeho riadenia (aj ked lepsie riesenie ako klasicke semafori) dopravy v meste.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

ulohy optimalizovania krizovatiek boli moje oblubene. Som rad, ze aspon v blave maju system riadenia, aj v ziline by sa zisiel. Aspon na krizovatke pri hypertescu. Inak dik za info, z clanku som pochopil, ze kazda krizovatka vyhodnocuje situaciu len lokalne.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

tych 60 je dost optimistickych, skor tak 65...real
 

 

Tak ako „všetko“ aj toto v tomto state závisí na dostatku financií.
A ochote ľudí s tým niečo spraviť (keď sú), nech sú už pohnútky ľudí akékoľvek.
 
Hodnoť

Nie je to len problém motorkárov

Už aj v Košiciach na Lingove sa stalo, že sme stáli v odbočovacom pruhu a svetelná signalizácia nám nedala ani po dvoch cykloch zelenú. A stalo sa to už viackrát.
Existuje aj iné riešenie. V Sečovciach je semafor s kamerkami (namiesto slučiek), ktorý sa zapína vtedy, keď sa auto zaradí do pruhu.
 

 

sposobov ako snimat auta je viacero, navyse nikto nebrani ludom v mestach aby vyvinuly novy sposob. Vsetko je len otazka ochoty, penazi a casu.
 
Hodnoť

niektorim motorkarom,

by som nechal cervenu svietit permanentne uz pri vychode z garaze...
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto