SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zverejnili výsledky nových crash testov. Dacia neprekročila svoj tieň (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

Duster ukazuje, ze suv nemusi byt pri nehode automaticky bezpecnejsi ako normalne auto.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Presne tak.
Nebudem to teraz studovat podrobne, ale Duster podla tej zverejnenej tabulky straca najviac na ochrane chodcov a bezpecnostnych systemoch. Cize primarne pri zrazke nie. Strhnute body za otvorenie kufra pri naraze? Myslim, ze by mi to bolo jedno, ked uz by som mal letiet z auta von kufrom, tak je sumafuk, ci otvorenym alebo zatvorenym... A je jasne, ze ten vysoky ostry predok nemoze mat dobru ochranu chodcov. Pri bocnom naraze vidim ten hlavny problem vo velkosti bocneho vankusa. Naozaj je akysi maly a figurine ledva dosiahol po rameno a akosi nechranil hlavu... Ale narovinu si povedzme, co by sme chceli od auta za 9 tisic EUR? A ako pisu podomnou - pri celovici budem radsej v Dusteri ako Venge a najradsej v niecom od Tatry...
 

 

 

To je prezleceny Hyundai snad nultej generacie (prvy Accent?).
Myslel som nieco naozaj vychadzajuce z ceskych ruciciek, majuce centralnu ruru a povod niekedy po roku 1970... :-D
 

 

heh ja si nemozem pomoct ale vidim v tom favorit - spataky, predne svetla... :)
ale je dost mozne ze nato ceske rucicky iba nasrobovali vsetko co bolo skladom :)
 

by som ťa poopravil

speťáky sú z favorita, ale svetlomety a smerovky sú ešte zo škody 120. btw. je to veľmi zaujímavá kreácia :D
 

 

Priznám sa, nikdy ešte nevidel som toto auto, ale podľa obrázku vyzerá to ako naozaj veľmi malá Tatra. :-)
 

 

Spetaky favorit, predne svetla Skoda 120. Zadne dvere su snad este z Furgonetu,
Zvysok je lisovany laminat srubovany na zvarany trubkovy ram. Interier (palubovka, volant, sedacky) su z Hyundai Accent prvej generacie. Motor z favorita, resp. spominaneho hjundaja. Calunenie dveri a spol by malo pochadzat z Fava. Skla sa mi lustit nechce, ale to tiez bude recyklat nejakej znacky. Ako auto nic moc, ale ich raritnost a ukazka toho, ako dopadla vyroba osobnych aut Tatra, z nich robi pikosku na veteranskych zrazoch. 603 a 613 pozna kazdy, ale ich uzitkoveho nastupcu prakticky nikto.
 

 

celne a bocne skla su z Favorita.
 

ssss

zas niekoho korejci podmazali......maju v tom skusenosti......korejsky krap ako rakva
 

tatra 603

mala max hviezdičiek za ochranu mušiek.Vraj sa jej nelepili na sklo
 

:-(

Toto bol omyl, len pokus...a vyrobilo sa len pár kusov...Tatra Beta...
 

inak aj BAZka mala zaujimave kreacie...

http://www.liaz.cz/forum/viewt...
hlavne ta MNA1000 vyzerala na svoju dobu dobre...
 

 

alebo taketo daco
na konci je aj crashtest troch tatier :)
http://www.youtube.com/watch?v...
 

Duster stratil body

Pozri sa na tie videá alebo fotografie z crash testu Dustera a napr Vengy a X1. Duster má po náraze totálne zdeformovaný A stĺpik, rovnako ako pozohýbané prahy kam vrazila predná náprava (tam kde sú nohy).
U Vengy a X1 sú tieto miesta (A stĺpik a prahy) prakticky nedotknuté a bez zmeny. Nie, tie body ani náhodou nestratil len za chýbajúce aktívne systémy...
 

...

Duster je úplne ***** však? Preto sa naň čaká v poradovníku 9 mesiacov. :))))
 

Duster

Čo má market share alebo vyťaženosť objednávok s kvalitou auta?
Fabia je najpredávanejšia a nie je to lepšie auto ako ostatné v triede, SMER SD tiež nie je zrovna terno a z nejakého dôvodu má % aké má.
Povedal som jedine, že Duster je menej bezpečný ako súčasný štandart na základe faktov. Čo s tým má poradovník?
 
Hodnoť

Skusil

niekto krestest napriklad Q7 kontra T148?
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto