SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hyundai Veloster na slovenskom trhu. Ceny začínajú od 18 999 eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

na autosalone

som si v tom posedel dobrych 15 minut (motor vypnuty :D) a sam mam korejca (starsieho) tak vidim jasny rozdiel aj v materialoch.. je to pekne stylove auto pre mladych... velmi sa mi paci toto kupatko... teda az do chvile kym si jeden z navstevnikov neotvoril na pravo dvere a nesadol si za nas... no teeda pani 4 dverovy hatch... zadne sklo presahujuce nad hlavu pasazierov sediacich vzadu... troska zamrzi auto je len 4 miestne a pasazier sediaci na lavej strane sa musi prebrodit cez stredovu odkladaciu schranku na dva pohare a nejaky boxik - trosku neprijemne... a prekvapi ho ze na jeho strane sa neda stiahnut okno :) auticko je fakt podla mna funny uvidime ako to bude jazdit v testoch... no hovorim ze CRZ ma problem :P skoda ze az o 2 roky pride hybrid
 

CRZ ma problem same so sebou :-))

vsak je to len dvojmiestne auto, navyse slay vykon. Nieze by tento Veloster bola raketa, bude az ked pride ten preplnany motor. Skor konkurencia pre Scirocco. Cena je fajn, ked tam pozeram vybavu vo vyssom stupni, nic podstatne, staci ten nizsi Unique.
 

 

nuz, tak prijemne potenie v letnych horucavach..:-)
 

CRZ

ale CRZ ma polovicnu spotrebu a nema 4 dvere (to je +) a pride CRZ Type R s 2,0 motorom s 147kW, som zvedavy, co potom povie Scirocco a tento mimozemstan :D
 

ak by som nevedel co s peniazmi

tak by som nebral ani jedno, ani druhe, ani tretie /chev,shiroko, honda/, ale seat leon cupra r300 - 2.0l motor tsi s cca 200kW, z 0 na 100 za cca 6s, :)
 

Velmi dobra volba :-)

Akoze z pohladu pomeru cena/vykon ma Seat najlepsie sportove auta. Ale ten interier, ten interier... :-)
 

 

tak,hej, mas pravdu... niektore auta sa nekupuju z rozumu, ale pre emocie :-)
Ja by som si taku CRZtku tiez sice nekupil, aj ked mam slabost prave na Hondu...

Ak by sa kupovali auta len z rozumu, tak fiat, renault, citroen a spol su davno uplne skrachovane
 

Zaujimave citanie :)

Snazim sa predstavit si ten nastup cestujuceho na miesto za vodicom. To musi byt zazitok a trest zaroven :D
 

 

no je to bieda... ver tomu. Inak prístrojovka podobná IX20, nič moc, pripomína mi hlavu transformera. Neviem ako bude jazdiť, ale sorry, za tú cenu asi Ford Focus. V tej výstavnej červenej bol nádherný...
 

Ta poznamka o pristrojovke

ma dostala. To, ze mas vlastne pravdu som si uvedomil, az ked som sa na to pozrel lepsie :))) Mna viac zaujal ten (na moj vkus) pretlacitkovany volant. Osobne by som si tiez kupil nieco ine, uz len kvoli tym normalnym 4. dveram... Myslis takuto farbu? http://www.autodorda.cz/wp-con...
 

 

nie, bol tam v tejto červenej: http://www.ford.sk/page.php?ur...
Off topic, ale keď som si tu pozrel test Focusa vs. konkurencia, bol som z neho sklamaný. Ale teraz som sklamaný z názoru redaktorov, pretože naživo je to nádherné auto a prvý krát sa mi páči aj dizajn a spracovanie interiéru - starý stál za nič a porovnanie interiéru C-max (vlastne vyšší Focus) vs. S-max má jednoznačného víťaza...

Ale keď sa vrátim späť k Velosteru. mám 178 cm a ofina mi trčala cez strešné okno (nie, nie som Elvis), takže auto vhodné možno ako "imidžovka" pre babenky. Pre chlapa bežného vzrastu je to proste malé...
 

Dal som link na blbe auto :)

Dik za opravu. Co sa tyka Focus vs ostatni. Je to o preferenciach potencialnych kupcov. Podla mna tie rozdiely medzi tymi autami nie su velke a kazde ma nieco unikatne. Je vsak otazka, co sa komu paci a aky "nedostatok" dokaze odpustit. Preto sa nebojim o to, ze si kazdy vie vybrat to svoje auto a Focus nezostane na ocot...
Netusim, kto mal byt cielovou skupinou Velosteru, ale tiez mi to pripada ako imidzovka.
 

 

ze kto?
no ved ten, kto sa nedokaze rozhodnut medzi imidzovym dvojdverovym kupatkom a praktickejsim stvordverakom (nepocitam veko kufra).
 

Keby bol Veloster

skutocny 2+2 (alebo 2+0), nie 2+1, bolo by to o inom...
 

netrep!!!!

ja mam 187cm a v pohode som mal hlavu schovanu dnuka a to mam uces ako Hamsik, teda on opakoval po mne :D
 

 

tak potom si musel mať posunutú opierku dozadu, to znamená, že máš dlhé ruky... aj si videl cez B-stĺpik?
 

 

a nastup dozadu za vodica pri 2-dverovom kupatku?
 

Tam je ale rozdiel v tom,

ze odklopis sedacky a zalezies dozadu. Kdezto tu musis nastupit 3. dverami a preliezat...
 

tak tak

bol to riaden vtip na autosalone, a kamos vkuse hladal ako sa pre boha odklapaju tie predne operadla :D
 

Uprimne,

asi by som sa spraval rovnako. Liezt za vodica skrz tie 3. dvere by ma napadlo len zo srandy (a mozno aj ako posledna vec).
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto