súhlasím s tebou. Megane GT v tejto kategórii nemá vážneho konkurenta ak si porovnám jazdné vlastnosti, kW, použitú techniku + cenu. Ja nemám nič proti kórejcom, sám vlastním dvoch a som veľmi spokojný, ale toto je len prezlečená i30tka, alebo ceed s dnes už v danej triede málo výkonným motorom. Som zvedavý na prvé testy ohľadne jazdných vlastností a pružnosti motora, ale nič svetaborné neočakávam. V porovnaní s Meganom alebo Sciroccom toto auto nebude vážnym konkurentom. Cenu som čakal položenú rozhodne o dosť nižšie. Vysoliť za 1,6tku cez 20 litrov, to je už úchylné. Ak by mala v danej cene aspoň turbo tak mlčím. Čakám testy, ale som skeptický
sa predava Fluence sa nepredava mozno ziaden hyundai... ale na autosalone som mal moznost sediet vo fluence, jo bola to fullka, bolo tam vsetko snad aj to co ma vyssia trieda u bmw, audi... skratka vela elektroniky a moznosti nastavovania, no a potom prisiel dotyk tych materialov... fluence a latitude budem vzdy povazovat len za luxusne Dacie vyrobene s pi*ou na kapote... Renault ma jedine laguny a megane, clio a twinga ine osobaky nepovazujem za ich cistokrvne tvory. radsej by som teda volil korejcov
tiež som išiel pri kúpe do kórejcov, aj keď vtedy ešte Fluence a nový Megane nebol, resp. to bola novinka. Čo mám kolegov z fachu, už na Renaulty nenadávajú, naopak často ich chvália. Renault urobil v spoľahlivosti pokroky. A tu nehovorím o susedovi, čo má nové auto, ale o ľuďoch s desiatkami áut vo vozovom parku, ktoré behajú aj 50 000 km ročne a ostro sa sledujú náklady na km. Ja už predsudky nemám podľa mňa je u áut EU produkcie + - rovnaká kvalita a spoľahlivosť a to vrátane prémiových vozidiel, z tejto stránky ani tie nie sú o nič lepšie, alebo horšie. Momentálne mám veľmi pozitívnu skúsenosť s Hondou, to je proste z hľadiska spoľahlivosti pecka a to aj tie, ktoré sa vyrábajú v anglicku.
3000x
tak ako
Naaaaahodou...
zub