SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lada Priora TMS Sport: fabrický tuning z Ruska (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

to je

ale šrot... :)
 
Hodnoť

Ono

by nebolo od veci otestovat na auto.sme.sk Ladu Prioru, Kalinu vs Logan a Sandero, Proste test LOW END aut.

Inac pochybujem ze TMS bude homologizovana na EU trh.

Btw: Kalina je celkom fain auto na preteky do vrchu a okruhy. V Rusku ich zopar jazdi.
http://www.youtube.com/watch?v...

PS: Hor sa do nadavania a zaznavania ruskych aut. Ako je to zvykom ludi, ktori to auto vobec nepoznaju :(
 

Nenamahaj sa

niektori ludia proste apriori nieco odvrhnu, lebo je to ruske. Ktohovie, ci sam Kakarot kazdy den nesada do Felicie alebo nebodaj do Fobie HTP s astmatickym motorcekom (na mesto v pohode staci, ale skuste s tym ist 2-3 hodiny 160 na nemeckej dialnici...). Navyse Kalina a Priora - to uz nie su poctive zigulaky - technologia je kupena od roznych dodavatelov - vstrekovanie BOSCH, komponenty od koncernu MAGNA (Kanada) a pod. Proste kupene licencie na technologie, akurat podvozok je "naladeny" na horsie cesty - co je vyhoda v slovenskych podmienkach, kde niektore useky su ako tankodrom (ano, aj v Bratislave).
Tie motory su dobre, dielenske spracovanie plastov a interieru vykazuje ocakavane medzery, ale inak postavme si otazku takto:
Hladam low-end auto so silnym motorom, aspon 400-litrovym kufrom, dobrym podvozkom, plnou vybavou (od metalizy ce parkovacie senzory, vyhrievane sedadla, autoradiou so 4 repro, hmlovky... vratane zamku paky a tazneho zariadenia), dostatocnym priestorom vpredu aj vzadu, prijatelnou spotrebou a nenarocnym servisom - a to vsetko pod 10.000 EUR. Prakticky nevychadza vela kandidatov. LADA Priora je vsak jednym z nich.
 

 

A to co mas s tou "Fobiou HTP"? Pripadas mi taky isty, ako ti, ktori maju nieco proti tuskym autam ....
 

Je v tom rozdiel

Fabia HTP je dobre auto do mesta. To je vsetko. Pri predstave jazdit s nou po dialnici, striasa ma. Nie som zastancom strkania motorcekov do aut - objem sa neda nahradit a osobne povazujem 1,4 Mpi od Skody za lepsi ako 1,2 HTP.
Rozdiel je aj v tom, ze ja odmietam "pseudomotorizacie" bez ohladu na krajinu povodu, ci znacku. Takze vopred nebudem stastny pri myslienke na 1,2 TSI motor (i ked ako koncept nie je nezaujimvay) ci v Octavii II alebo Renaulte Megane ci nejakom Opeli. Kazdemu autu zodpoveda urcita minimalna rozumna motorizacia - a ked sa ide pod tu uroven, je to na skodu veci.
Napr. nechapem 1,4 litrovy motor v TIGUANE - na take auto by som po 1,8 liter nesie. Auto jazdi aj 1.4 dobre, ale spotreba v meste je cca 14 litrov na 100. Som si isty, ze s vacsim objemom motora (napr. 2liter) by spotreba v meste bola nizsia.
 

no ty

by si človeka pomali presvedčil o tom, že lada je dobré auto. tak daj dáky link na test. nie na tvoje subjektívne a tým pádom neobjektívne hodnotenie. a že objem nenahradíš. :) každý jeden objemový motor v japonských autách má všetky ukazovatele horšie ako TSI motori od VW. pozri si technické údaje. a toto si prečítaj: http://www.dfens-cz.com/view.p...
 

Smejem sa Ti do oci

Nepotrebujem testy - staci sa mi posadit do svokrinho TIGUANA s 1,4 l benzin motorom a len odcitavat spotrebu z displeja ;-)
Zato jej brat ma TIGUANA s 2.0l motorom, benzin a spotreba je podstatne nizsia - okamzita pri rozbehu o 2.5 az 3 litre, priemerka asi o liter aj nieco.
A mas dotestovane!
 

 

Mal som na mysli neopodstatnene predsudky, zaznavanie a pozeranie sa skrz prsty - takisto sa pozeras ty na skodovku HTP, ako ini na tu Ladu. Akurat, ze u seba problem nevidis ...
Niezeby mi na tom nejako zalezalo, ze ano.
 

 

a IMHO rozplyvat sa tu nejakymi objemami v rozmedzi 1.2- 1.8 .... smiesne :)
 

Citaj vyssie

Citaj vyssie.
 

??

Tiez neviem preco este nikto neotestoval Neakú Ladu , podľa mňa taká priora by bola dost silným konkurentom Logana sander....
Taká Priora má silnejší motor (1.6 98k) ako ta 1.2 75k v Logan.
 

 

Napr. tu je test kaliny asi od 9:40 http://www.ta3.com/sk/relacie/...
 
Hodnoť

lada zobud sa alebo to rovno zabal

paneboze ked citam taketo platky si vzdy myslim ze je rok 199X, oni idu dozadu s vyvojom nie dopredu. Vie m ze davnejsie tu bola debata o Nive a pod. poznam to auto od znamych znameho pre znamych. vraj im to zatial funguje - asi im to na to na co to potrebuju postacuje. U nas na ulici stoji taka ta novsia lada co ma druhe oznacenie same cislice, hatchback taky oblejsi. tie auta sa mi nikdy nebudu pacit. ale nezabudnem ked som mal prve auto renault19 1.9D jak ma taka lada sundala na dialnici a to som toho mojho 46kW diesela tlaciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil a nic :P
 

Mas pravdu

ze s dizajnom to skripe az az. No netreba zabudat na dve veci: LADA nepotrebuje exportovat, jej staci domaci trh a domaci dopyt na dizajn velky doraz nepriklada. Prednost ma opravitelnost v domacich podmienkach a nenarocna prevadzka. Druhe - my sme zhyckani, ze kazdy rok je nejaky novy model, ci aspon nejaky facelift. Europske automobilky su odkazane na export, a tak musia sa snazit ulahodit za kazdu cenu. A my to berieme ako samozrejmost.
Mimochodom, kde je to "u vas doma"?
 
Hodnoť

tak toto cudo

kombinuje dizajn z 90r.., vidim tam Opel, Lexus trocha aj Skodovky :D no super... mozno ak by mi zaplatili tak si to vezmem na skusobnu dobu..

inak pre mna za mna k tomu mozu dat aj 10r. zaruku na vsetko, ajtak ruky prec
 

 

Ono dnešné autá sa na seba stále viac podobajú, ale keď ide o LADU alebo rusov, tak tí všetko kopírujú a ukradnú však? Keby to nemalo na chladiči plachetnicu a nápisy v azbuke tak je to "super kchár" Jedinou chybou tohto je jeho pôvod. Mali by rozšíriť ponuku motorov. Jeden motor aj keď nie zlý je málo. Aj tak táto verzia nebude na export.
 

Opatrne s vyrazmi ;-)

Pises, ze vsetko kopiruju a ukradnu - nuz dovol, aby som Ti trochu napravil iluzie, lebo asi si si pomylil Rusko s Cinou.

Je pravda, ze Rusi okrem vyvoja zbrani (v com su fakt dobri) v civilnom sektore vyrazne krivaju. Tak miesto zdlhaveho vyvoja vlastnych civilnych technologii kupuju licencie. Tak kupili licenciu na Fiat 124. Aj tieto nove "LADY" su poskladane z roznych komponentov, na ktore kupili licencie.
Jedinou chybou je povod? Clovece, motor vyvinul Porscheho institut v 80-tych rokoch a pouzival sa v zavodnych autach (nadopovany turbom a inymi vecickami). Rusi povyhadovali to, ci nie je potrebne na bezne jazdenie, cim sa vyrazne predlzila zivotnost (a klesol vykon na stale pouzitelnych 98 koni). Vstrekovanie BOSCH, prevodovka z koncernu Magna (kanadsky koncern). No neviem, v hentych novych "LADAch" uz vela ruskeho nezostalo. Takze ak sa Ti nezda povod, tak potom sa Ti nezda technologia z Nemecka, ci Kanady... Ci dokonca z Francuzska (kedze RENAULT vlastni 25% AutoVAZu).
Na Ruskom trhu je viac motorizacii, ja viem o 1,8 litrovom benzine. Ale nema typove schvalenie pre EU. Na druhej strane volba motora 1,6 l je triezva - zapadni vyrobcovia ponukaju pre jedno auto 8 motorov od 1,0l do 2,4 litra, pricom napr tie slabsie maju medzery. S 1.6l trhac asfaltu nebudes, ale staci. Naftaky Rusi prilis nechcu do osobnych aut davat vzhladom na tuhe zimy.
Len velka skoda, ze sa nedostavaju k realizacii niektorych studii - vyvojova cast AutoVAZu je asi o 20 rokov vpred pred samotnou vyrobou... Ale mozno veci pohne RENAULT a Nissan (Renault vlastni 25% AutoVAZu).
 

 

ťikméoťi sú kapitola sama o sede. Proti lade nemám nič. Mám "desiatku" má svoje muchy ako všetko, ale nemyslím si, že je to krám. Niečo je síce poplatné dobe vzniku (ten skladačkový stredový panel, ktorý je aky je. Ale inak v pohode.
 
Hodnoť

Granta

Inac rusaci vcera predstavili novu Grantu: http://www.zr.ru/a/317266/
 


Najčítanejšie na SME Auto