SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cesty 2. a 3. triedy nebudú pre kamióny plošne zakázané (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

hlavne to treba dat plosne vediet zahranicnym dopravcom ,pekne zretelne to vyznacit na hranicnych prechodoch
napr.na vstupe do SR cez hranicny prechod Berg ani dnes nenajdete info o tom ze treba u nas cez den svietit
 

.

myslím, že by stačilo dáť dopravnú značku......to pochopí každý zahraničný dopravca.....
 

 

dokonca tam nie je ani info,ze na nasich cestach sa jazdi vpravo.
 
Hodnoť

je to tak?

mali by sa maximalne obmedzit aj na 1 triede a na dialniciach a presunut to v max miere na železnicu ved na cestach len zavadzaju smradia a prevazaju kopec veci co na cestu nepatri napr drevo štrky a cement stav material atd.maximalne potraviny do kanionov inacani prd .cesty by boli na jednotku a aj kopec životov by nevyhaslo zbytočne pre prepchate cesty.
 

.

ja mám lepší liek. Prestanťe žrať, chodit do obchodov a do práce a kamiony nebudú vôbec.....
 

ta chcem vidiet,

ako si nosis cement na stavbu v igelitke na bicykli.... alebo tehly.... ci ti dom z neba spadne? Kurit tiez mozes papierom, ked drevo nepatri na cesty. Nie vsade sa da ist len po dialnici, a budovat kolajnice do kazdej dediny by sa asi nikdy neoplatilo, ale ked myslis.....
 

Vieš aspoň o čom píšeš?

To chceš povedať, že keď budem potrebovať na stavbu 20 vriec cementu a 4 metráky štrku, že budem si objednávať 12 t nakladiak? Buď taký dobrý a nestrapňuj sa aj s tým čo píše nad tebou. Radšej nepíšte nič!
 

ved ked chces,

tak si to naozaj voz na bicykli - 20 vriec cementu - to ti postaci tak na psiu budu a nie na serioznu stavbu.... mne ked doviezli len makadam a nebola to bohvieaka fura, mal 13 ton, tak si to prepocitaj. Paleta cementu ma cca 1600kg, kolko takych paliet treba? Len do zakladov sli 4. Mne tiez vadi, ze auta, ktore naozaj nemusia ist po cestach 2. a 3. triedy, obchadzaju myto, ale nie vsetky sa daju hnat po dialniciach. Ja som reagoval na prispevok od "jozef smiešny", ze chce vsetko spratat na zeleznicu.
 
Hodnoť

 

experti na kamionku si laskavo uvedomia, ze jedneho dna si budete obycajny rozok kupovat za 5 eur, pretoze vsetky zakladne potraviny sa prevazaju po ceste a stat si takto robi z vas vsetkych dojne kravy .....

co si myslite, kto to vsetko zaplati???

a ze chodia po cestach 2 a 3 triedy??? uz dnes platia 20 centov za prejdeny km, pricom inkasuju 80 - 120 centov na km, co myslite, kto dostava tie tazke miliony?? spravca ciest?? opravuju a stavaju sa nove cesty??

prijem do statneho rozpoctu a ten je rozkradnuty, pardon, rozdeleny v statnych zakazkach, do posledneho centu, pripadne su naliate do rozpoctu eserocky zo sumracnej


tak len platte, huuaaaaa
 
Hodnoť

A čo cesty 1. triedy?

Doteraz nie je jasné, či budú spoplatnené všetky, alebo zasa si niekto vybaví výnimku, ako je to v prípade cesty 75 Nové Zámky - Šaľa - Galanta atď. Všetkých, čo o tom rozhodujú, by som presťahoval do domu k tejto ceste, nech si to užije. Ak máte pred domom deravú cestu s jamou, do ktorej keď vletí kamión, potrasie sa Vám aj mozog v hlave. Neustály hluk, smrad z výfukov, otrasy - no vážení, ktorí ste nám tak krásne pripravili mýtny systém - toto by ste si mali užívať sedem dní v týždni, ako my. Veľmi radi Vám doprajeme tento pocit. Strácam však nádej, že príde k zmene. Asi pomôžu len nátlakové akcie občanov - napr. blokády.
 

Súhlasím, túto antirepubliku riadi stádo

idiótov. Figeľ pred Jančovičom napustí do nohavíc, ten človek nech ide radšej spovedať do kostola veriacich a neobsmrduje v tom, čomu nerozumie. Donedávna som ho považoval za seriózneho politika, ale aký čert, taký diabol a Figeľ by nemohol lepiť v mojej firme ani obálky.
Keďže mám tiež problémy s ďalšou skupinou idiótov za volantmi, ktorí majú zákony a ľudí prinajmenej v rozkroku, tešil som sa, že konečne niekto odstráni skrivodlivosť voči občanom, ktorým praskajú domy a na opravy ciest niet ani cent. Prečo ten tupohlav kdhácky si vybral taký tím ľudí na tvorbu takých zákonov? Aj to len ukazuje, že v každej psej diere je sám nominant politickej strany, sprostý ale nádejný poberáč vysokých apanáži.
Radšej už mohli ponechať zákon aký bol, akurát tým nenažraným dopravcom upraviť sadzby - cesty 2. tr. dvojnásobná sadzba ako za mýto a cesty 3. tr. trojnásobná sadzba.
Pán Figeľ, naozaj to nechajte, myslel som, že už väčšieho tupca ako bol Prokopovič a Vážny v politike nebudem stretávať, no sakramentský som sa zmýlil. Nech vám Dzurinda vybaví radšej post riaditeľa jasličiek alebo materskej školy ale do takých vecí sa radšej nemontujte!
 

Si moja krvná skupina

Figel akurát tak zopnúť ruky a do kostola! A mohol by vyspovedať vážneho. A uložiť mu pokánie, alebo ako sa to volá (práve som vyplnil sčítací hárok).
 
Hodnoť

Mňa by

zaujímalo ako by to bolo v prípade tzv. špeciálnych vozidiel ako sú UDS alebo taký žeriav AD20.2, či AD28 ktorý nemá konštrukčnú rýchlosť 80km/h a v zmysle zákona sa nesmie pohabovať po dialniciach a cestách 1.triedy. Ak bude zakázaný jeho pohyb aj po cestách 2. a 3 . tiredy tak potom neviem akým spôsobom (okrem prepravy trailrtom / podvalníkom) by sa mohol prevážať. Toto nikoho nenapadlo???
 

Mily Zvolencan

Táto otázka bola riešená už v pôvodnom texte novely zákona a je riešená výnimkami, respektíve tým, že na danom miete je východiskový/konečný bod cesty.
 
Hodnoť

 

Podla mna je to obmedzovanie slobody toto co sa tu deje, a hlavne velmi drahe myto oproti znamkam
 
Hodnoť

 

Vy ako to tu tak citam zvacsa zijete asi mimo SR. Tu vobec nejde o "rozvoz rozkov", tu ide o eliminaciu ***** ktori nicia VAS OSOBNY MAJETOK - domy pri ceste by vedeli rozpravat, NICIA komunikacie a my ich budeme musiet platit z nasich dani. Potom sa necudujte ked pridete do nemocnice a mate pocit ze ste sa vratili o 20rokov nazad, alebo ked sa pozajtra zveziete do priekopy len preto ze je prepadnuta krajnica a zabijete si pol rodiny....
Chodte sa pozriet na cestu medzi Pernekom a Lozornom. Pochopite!!!!
....a aby som nezabudol - zdravim vsetkych sudruhov este stale vo funkciach.
 
Hodnoť

 

Je toto normalne?Moja tatrovka vobec nevyzera ako kamion ale bude sa riadit nejakymi narychlo pripravenymi predpismi.My mlciace stado si vyziadajme aby sa postavili dialnice v realnom case a aby myto bolo porovnatelne napr. s jazdou po madarskej dialnici a potom sa ziaden "kamion" nebude vyhybat dialnici.Vymysleli sme si totalne predrazene myto a teraz trosku nasilu riesime co dalej...
 

 

Keby jednoducho pouzili mytne terminali s GPS a GPRS modulom, mohli urobit nasledovne:
1km na cestach I, II a III triedy stoji tolko a tolko, kamion presiel x,yz KM po ceste I triedy, y,zx po II a z,xy po III.. suma sa scita kazdu hodinu, den... mozno aj po kazdom nacatom KM, to by si uz zvolil sky tool a stiahne z kreditu. GPRS modul ma sluzit na komunikaciu so zakladnou pri napr zmene tarif, upozornenie, ze nieje dostatok kreditu na ucte a pod.. GPS je dost presny (existuju systemy s presnostou menej ako 1m). a nezavisly od infrastruktury. Zatazenie (aj ked nepatrne) by padlo na GSM operatorov. Ziadne mytne stanice a dalsie vecicky. Jednoduchsie zavedenie myta pre vsetky typy vozidiel.
Hlavna vec je software (ak je software dobre naprogramovany, moze kompenzovat aj nepresnost lacnejsich GPS terminalov - predpokladat trasu v pripade viac urovnovych ciest, komplikovanych krizovatiek, atd.. ). Tiez aj lacne trackery maju moznost zbierat data aj tam, kde GPRS signal nieje dostupny a ked signal je, tak vsetky nazbierane data posle v jednom baliku.
 

 

Este jedna vec, motivacia pouzivat dialnice a cesty I triedy moze byt aj cenou, lacnejsi KM po cestach urcenych na tranzit ako po lokalnych cestach, alebo vyrovnat ceny, tak by vodici nemali motivaciu jazdit po menej kvalitnych cestach II a III triedy. Peniaze by sa rozdelili spravcom ciest po ktorych by sa jazdilo (normalne po za plateni provizie a vsetkych nakladov). Zvysila by sa kvalita ciest a lokalne samospravy by mohli mat extra prijem na udrzbu ciest)... toto je dost idealisticky pohlad na vec, ale nie nerealny.. s tym ze by sa nabalilo ovela menej ludi ako pri systeme mytnych bran..
 

.

správne a na dedine by stálo vreco cementu 3x viac, ako v meste......veď čo majú čo bývať v takej diere, kde nevedie dialnica......
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto