SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lancia Ypsilon: Ženská záležitosť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Prečo Talianske ženy?

Mali si urobiť prieskum trhu na Slovensku a vyšlo by im, že módne založená žena musí mať terénne auto, minimálne 2,5 tony, 6 alebo 8 valcový motor. Niečo mi v tomto marketingu nesedí. Alebo, žeby naše ženy nevedeli čo je módne? Podľa mňa skôr to druhé.
 

 

... sáhlasím a ešte čierne okuliare, plechový ksicht a nepustí ťa z vedľajšej ani za svet :-) Tak vyzerá slovenská móda :-)
 

 

A na parkovisku pred tescom zaparkuje cez dve parkovacie miesta...
 

Dialničná 6-ka chýba, je to auto fakt

iba pre hlúpe ženy. A nech si ho kúpia aj s tým akoby jedno-piestnym 2-válcom a hlúposť kupujúceho je zaklincovaná.
Dnes auto bez 6-ky a 3000 ot. pri 130-ke nemá čo na ceste hľadať. Automobilky trucovito odmietajú 6-ku , tak nech si tie autá kamsi strčia.
 

 

Neviem o co ti islo tvojim prispevkom. Za prve nijako nesuvisi s tym prispevkom, na ktory reagujes a za druhe nesuvisi ani z clankom. Evidentne ti nedoslo, pre aku cielovu skupinu bolo auto navrhnute, napriek tomu ze je to v clanku viackrat spomenute. Naco je mestskemu miniautu (ktore je primarne urcene pre mestske zeny ako priblizovadlo a modny doplnok) 6-ty prevodovy stupen? Nie kazdy ma rovnake priority a ocakavania ako ty, ale to ho este nerobi hlupakom.
 

znamená to, že toto mestské miniauto

ako si ho nazval /ja s tym nesuhlasim/ , nemôže isť na dialnicu? Cieľová skupina - ženy, deti a starci nech chodia pre mna za mna na 3 prevodové stupne. Nič však nebráni Lancii tam dať dialničnu 6-ku.
 

 

To ci suhlasis s tym, ci je Lancia Ypsilon mestske miniauto alebo nie je tvoja vec. Predpokladam, ze sa zhodneme na tom, ze rodinne combi to nie je. Aj priamo v clanku sa uvadza, ze auto je primarne urcene do mestskej premavky. Netvrdim ze nemoze ist na dialnicu, ale je predpoklad, ze to bude skor vynimka a 6-ka by podla mna bola v tom aute vyuzivana minimalne. Neviem kolko ludi by si taketo auto kupilo na pravidelne cestovanie na dlhe trate.
Ale moj prispevok mal byt hlavne o tom, ze pokial niekto nema rovnake priority ako ty, este nemusi byt hlupy. A za tym si stojim.
 

vporiadku, s niečim s tebou suhlasim

lancia y je dobrá do mesta , no nech vyrobca jej iba 5-kou nebráni vyjsť na dialnicu. To potom aj mercedesy, audiny, baworaky, SUVka su primarne určené inam než do mesta, napriek tomu väčšina ich primarne uživa po meste.
 

 

Ja som chodil po dialnici aj so Skodou 105 a 4-stupnovou prevodovkou. Preco myslis ze tej Lancii niekto brani ist po dialnici? ;o)
 

arogantna odpoved

na ktoru sa neoplati argumentovať. Ešteže si dal smajlika, to ťa ospravedlnuje :)
 

bmw dava

do jednotky na vyber 8 stupnovu prevodovku.
Tam sa mozes odbavit.
Dobre urobena 5 st. prevodovka s odskocenym 5 stupnom namiesot 6 st. bohate na taketo auto staci.
 

Nie je zaruka dobrej dlhej 5-ky

vyrobcom nemožno veriť tym skôr, že prevodove pomery zatajujú. Preto dialnična 6-ka je lepšia než 5-ka ako mačka vo vreci.
BMW dava 8.st, fajn, no nič mi nebrani zdôrazniť, že táto Lancia nedáva.
 

Stačí ísť do Talianska.

aby človek zistil ako sme zakomplexovaní a fixovaní na čo najväčšie autá.
 

 

...to plati hlavne o bratislave, no bude to asi sustredenostou kapitalu..
 

 

"citronsik" asi si z BA. Môžem potvrdiť, že v KE, ZA, BB a aj menších okresných mestách platí to isté, čo v BA. Mladé cicušky zásadne v SUV, spravidla čiernej farby s ešte tmavšími okuliarmi. Arogancia a drzosť neprekonateľná. Vodičské umenie prekonateľné väčšinou ostatnej populácie.
 

priemerne hentake

SUV ma 45 riadiacich jednotiek, to auto musi byt lepsi vodic ako ta zmalovana kraaava, keby tam bolo elektronicke akurat vstrekovanie a radio tak zarucene by jazdili na malych autach. Ak teda vobec by jazdili...
 

A takáto kr@va na SUV...

... mi ešte na parkovisku prevalila predné dvere. Lebo "zabudla" že keď cúva a točí volantom, tak môže zachytiť vedľajšie auto. Hlavne že má nákupný košík Q7 a vodičské skúsenosti by ju neposadili ani do Wartburga. Chudák Wartburg... som mu ešte dal.
 
Hodnoť

 

ten marketing je uplne OK...v talianskzch mestách ale aj inde v europe (napríklad aj vo Viedni) prevažujú malé šikovné autá...to u nás samozrejme neplatí..čím väčšie auto tým lepšie..je jedno, že s ním nevie zaparkovať vo svojich oblúbených destináciach (Aupark, Eurovea...) a pooškiera s ním všetko naokolo...sústredením drahých veľkých aut na m2 sa na Bratislavu nechytajú ano západné metropole, kde aj bohatí ludia sa nemusia navonok prezentovať rôznymi mastodontami na kolesách...
 

 

u nas to možno bude aj cestami ... radsej zobrat nieco vacsie ako nieco, co by malo ostat v jame na ceste ... samozrejme, nemusi to byt prave SUV ale ked sme pri lancii, tak radsej deltu ako ypsilon
 

 

no nemyslím, že štruktúra vozového parku je u nás určená primárne hroznými cestami...skôr nou ludia dokazujú svoj spoločenský status...v civilizovanej europe to tak nie je...myslím, že si musíme prejst aj týmto "vývojom":-) na to aby si človek kupil lanciu musí mat jednak dobrý vkus a aj odvahu...tu ak sa človek nevozí v nemeckej prémii (Azdi, MB či BMW) obyčajne nie je "IN"...
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto