SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mazda zmodernizovala Trojku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

M3

krásnučká, kam sa hrabe trápny Golf... :)
 

 

Krasnucka M3? Pred 5 rokmi predali dvaja moji znami Mazdu 323 r.v. 2006 aj Skodu Feliciu 1.3 r.v. 1996 za 80 000Sk. Obe najazdene 120K. Cenovo rovnako vychadzaju aj teraz. Toto si trh mysli o krasnuckych Mazdach :)
 

dizajn

je vec subjektivna. pre niekoho je spatna m3, pre niekoho golf a pre niekoho bavo 1 ci co to je. za kolko kupim prosim ta 10r golfa? teda prepokldam ze porovnavas 10 r M 323 (a r 2006 pri 323 je preklep) a 10 r feldu.
 

 

1996 Mazdu 323, preklep (chcel som napisat, ze v 2006 predavali tie auta). Golf cca 1000EUR viac. Dizajn je subjektivny, no co uz ked fukones ma univerzalne pravo na urcovanie krasy :)
 

 

bolo by zaujmave porovnat ceny za rovnake vybavy u mazdy 3 a golfa.
 

 

Mne bohato staci porovnanie Felicie s 0 airbagmi a najzakladnejsou vybavou s Mazdou :)

camilo - to bolo basnicke zvolanie a nie otazka :)
 

to s tou cenou

golfu je otazne, staci klik na nete hocijaka ponuka. otazka znie aka by bola cena togo gofla v de vs cena sk, rovnako aj m3 ci 323.
ja nemam patent a ani pravo na dizajn, ty si dal otazku ci je krasnucka m3...ja len pisem ze je to subjektivne, cize ziaden patent a ani pravo na to neexistuju. proste bud sa paci alebo nie. mne napr osobne sa vw paci, ale nie vsetko, golf mi uz po case pripada designovo nudny (ext, stale tie iste linie alebo podobne) interier pohoda (krajsi ako v jp autach). v tomto pripade ma viac za srdce chyti auris a m3 (ext). ale nezatracujem ani jednu automobilku a ani nie som slepym fanusikom jednej z nich. (fabia - rv 2000)
 

chlapce

mazdu 323 z roku 1996 predali za 80000 si myslim ze je velmi dobra cena.
 

 

Kazda minca ma dve strany. je to zase vyhoda pre kupujuceho, ze nemusi zaplatit za mazdu viac a dostane dobre auto, minimalne take akym je o 1000 e drahsi golf.
 
Hodnoť

Kedy uz daju pokoj

tymi marketingovymi nazvami skyactiv mzr vvvvvvti valvvvvematic dual variable bla bla bla.

Skyactiv-G 1.3L 112Nm 62kW vs 20 rocny VW 1.4 63kW 132Nm a max. vykon nizsie o 600RPM, krutiak nizsie o 500RPM.
Mimochodom 112Nm ma VW HTP 1.2 trojvalec a ma ho o 1000RPM nizsie :)))) Zjavne to klepanie "odladili" :D

MZR 1.6 77kW 145Nm vs 15 rocny VW 1.6FSI 75kW 148Nm a max. vykon nizsie o 500RPM

Skyactiv-G 2.0 114kW 201Nm vs 10 rocny VW 2.0FSI 110kW 200Nm

Nic ine len marketing a zastaralost. Este si pockame na realne spotreby a potom uz bude dokonane (najma ked "15% better fuel economy" funguje ako "substantial 15% increase in torque"). VW sa urcite dobre uchechtava na tychto "technologiach" :)
 

:)

akurat ja sa dobre uchechtavam na tvojich prispevkoch ! :))
 

 

Aj mne je smiešno - zrejme priaznivec VW koncernu :).
Japonci robia dokonalú techniku. Možno si práve nedrží cenu, ale to je len vecou trhu. To porovnanie s Felíciou je ale nápadne divné ???? Z môjho pohľadu nemá a nemal VW také skvelé motory - ak si vezmime napr. Hondu v 90-tých rokoch s motormi VTEC...
K tej HTP :)))). 3 válec. Taká Toyota Yaris 1,0 má lepšie výkony. 1,4 50kW vo Fábii? Kvôli zníženiu emisii na voľnobeh ide na 3 valce (bolo mi to povedané keď som sa na to pýtal ohľadne auta jednej známej) a trasie sa ako koza.
Pre mňa sú japonské autá NAJlepšie. Aj keď práve možno nie sú najvýkonnejšie, ale spoľahlivosť majú super. Vidieť to na štatistikách poruchovosti... V rôznych diskusiách čítam len ojedinele o problémoch s japonskými značkami.
Táto Mazda sa mi páči ;).
 

 

Ja nechvalim ani 1.2HTP and 1.4, hanim len Skyactiv :)

1.0 Yaris nemozem porovnavat, v zivote som ho ani nepocul. Papierovo lepsi nie je. Mimochodom, s najnovsim HTP som jazdil v najnovsom Pole a naozaj ma prijemne prekvapil. Akceleroval (po meste) dobre a dnu mal dokonca zvuk 6 valca... no len ten vykon bol trosku inde :D:D:D

1.4 ide na 3 valce ked mu odide 1 vstrekovac alebo 1 sviecka. Mal som ten motor (naladeny na 59kW) a vobec nejde ako koza.

V roznych diskusiach to citas ojedinele, pretoze rovnako ojedinele su japonske auta v Europe a este ojedinelejsie na Slovensku (napr. v Cesku v juli bolo predanych 15krat viac Skodoviek ako Toyoty). Su o nieco menej kazive, ale zas taky zazrak to nie je a na hociktoreho Japonca sa da najst tolko problemov, kolko len chces. Staci trochu pogooglit. Dobra znacka neexistuje, existuje len dobry kus :)

dooo - a ja sa dobre uchechtavam na ludoch ako ty, ktorym staci jeden PR clanok o vymyslenej technologii, ktora vobec nefunguje tak, ako ju popisuju a uz su v siedmom nebi z kazdeho japonskeho vynalezu :)
 

 

no, musim minut posledny dnesny prispevok na "zvuk 6-valca",,iba dosial som docital....dalej uz nemusim...
 

 

Ty musis mat dost smutny zivot, ked nepoznas co satiru. A aj tak ti neverim, ze si necital :)
 

Skyactiv?

Ved oficialne parametre motorov Skyactiv este nie su zname, ako to, ze mate take detaily?
Uvedene motory patria ku klasickym s beznym kompresnym pomerom. Pri skyactiv je kompresny pomer vyssi + netreba zrovnavat len vykon, ale aj spotrebu prepocitanu na vahu auta.
Sice mam mazdu, ale najlepsie benziny ma stale Honda. Europania sa viacej specializuju na diesel.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

2.0FSI neviem co splna a ani ma to netrapi, kedze sa uz nerobi.

Ale vtipne je, ze najzaslepenejsi fundamentalisticky japoncik nepozna ani svoje vlastne bojisko :)

http://lmgtfy.com/?q=skyactiv+...

Ale dostala ma veta: "skyactive G 2.0, ktorý bude mať 120 kW a 210 Nm, čiže porovnanie s 2.0 FSI s 110 kW a 200 Nm je jasné" :D:D Tych 10kW a 10Nm je normalne neskutocny pokrok. To maximum co japonci dokazu :)
Ale snivaj si dalej o svojom atkinsovom cykle a vysokom kompresnom pomere pri benzine. Obe sa sice vylucuju s vysokym vykonom/krutiakom, ale prajem dobru noc :)

sidesonic - su zname, google it. A realnu spotrebu este uvidime, ved som aj napisal v prispevku, ze snad aspon v tom bude ten motor vynikat.
 

 

hadam necakas, ze auta tejto triedy zrazu pridu s 2.0 motorom ktory ma 300k a zere 3litre. V tejto triede nas stale budu drzat nakratko, preto hadat sa tu o nejakych detailoch nema ziadny zmysel.
 

 

najlepsie bezniny ma honda :D:D:D mozno ak v kosackach ...
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto