SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na Záhorí sa doprava zrýchli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Poplatok

Ak sa bude za tento dialnicny usek platit, myslim si, ze vacsina motoristov bude aj nadalej vyuzivat staru cestu.
Aj ked pri kazdodennom vyuzivani je cena vzhladom na cenu dialnicnej nalepky (50e) iba 0,137 e/den. Toz neje tak vela.
 

 

Pokiaľ niekto pôjde cez diaľnicu, tak známku tam potrebuje.
Zatiaľ mi každý, čo chodí tým smerom povedal, že bude chodiť po starej ceste a nebude si kvôli 5 minútam kupovať diaľničnú známku.
 

 

zaujimave, asi si moc nevazia svoje peniaze (spotreba) a cas (moznost mat viac). Na druhej strane je to dobre, aspon bude stale D2 volna uz od Lamaca.
 

 

Skôr to bude tým, že vážia. Na novej ceste neušetria nič, pretože ak už ideme do detailov, na diaľnici má auto vyššiu spotrebu, ako pri jazde nižšou rýchlosťou mimo obec. Navyše, pri vyústení pred Stupavou je "stopka", takže aj to málo čo človek ušetrí na čase, stratí pri čakaní s naštartovaným motorom v kolóne pri pripájaní sa na starú cestu.
Treba si ísť vyskúšať. Ja už som tú možnosť mal.
 

 

to je nezmysel. kazde auto ma nizsiu spotrebu pri 90-100 km/h ako pri jazde v zapche, cez zahorsku 40kou alebo inde v obci 50kou alebo 70kou ktora je tam povolena.
 

No neviem

Vidím tam označenie tej priečnej cesty ako D4, a ak nie je označená ako nespoplatnená... ozaj, koľko metrov tej D4 tam vlastne je?
 

Oprava

Na videu vidno, že priečna cesta je označená ako rýchlostná cesta bez poplatku, takže nepotrebuje. Ale na smerových tabuliach je D4
 

 

Sranda je, ze sa hned ozvali "experti", ako napr. Ondrus zo Smeru s vyzvou, aby ta cast dialnice D2 od Stupavy po Bratislavu nebola spoplatnena. Zaujimalo by ma preco? Nachadza sa mimo mesta, cize je to dialnica ako kazda ina. To potom treba zrusit aj spoplatnenie dialnice od Senca do Bratislavy... nevidim ziadny rozdiel medzi tymito dvoma cestami (okrem poctu pruhov a rychlostnych obmedzeni).
 

Ondruš

býva v stupave.
 

Čau Griffin

Je tam len maličký detail, čo si nepostrehol. Senec je solo obec.Ale vyustenie cesty D1 na smer Stupava smeruje aj ku Záhor.Bystrici , čo mestský aglomerát BA. Od odbočky pri starej ceste máš teda ku BA, sotva 300m.Ale Senec pokial viem je 22km od BA.
 

 

V Zahorskej bystrici nie je tolko obvyvatelov, ako ma Senec + okolie, cize to zvladaju aj po starej ceste - podobne ako ludia zo Senca. Ale je tam Stupava, a ta nie je ziadna cast BA.. btw. cesta nie je v intravilane bratislavy, tak je pravom nespoplatnena...
 

Spoplatnená by mala byť každá diaľnica

na SK. Nerozumiem, prečo sú diaľnice v obci a aj niektoré obchvaty (napr. Ožďany) nespoplatnené.

Presne ako si spočítal, bagateľ, ale vrtáci sa nájdu vždy :)
 

Sú aj nedialnice

Je spoplatnená cesta vo výstavbe medzi Trnavou a Bratislavou (budúca a bývala D1), tak isto aj rychlostna cesta R1. ... to niesu dialnice, ale platí sa za ne ako za plnohodnotné dialnice...
 

 

Presne tak, preto je tam červené značenie, neskolaudovaná cesta vo výstavbe, ale s poplatkom !!!!
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

podla mna je ta krizovatka kapacitne nedostatocna z hladiska buducnosti... ak ma byt d4 tym zatazenejsim obchvatom a ma odklonit tranzitnu dopravu mimo mesta, tak nemoze byt ta krizovatka s takymi ostrymi a jednopruhovymi vyjazdmi... bud sa to potom bude prestavovat, alebo sa kazdy vykasle na statie v kolone a nasledne niekolkokilometrovu obchadzku bratislavy. preco sa ta krizovatka neprojektovala tak, ako je krizovatka d1/d2 pecna, ktora je zrejme pre navrhovu rychlost 80 a osobne auto nou prejde v pohode povolenou 90km/h??? predpokladam, ze d2/d4 stupava je naprojektovana tak v navrhovej rychlosti do 40 km/h... smutne :(
 

 

...lebo na slovensku je to tak!!!

Preco investovat viac casu a energie do dobrej pripravy projektu, ked sme museli vela casu a energie venovat vykonstruovaniu prepleteneho nepriestrelneho tunela na statne financie?
Ze ci to stalo za namahu? No, nebolo to ako s teplym vzduchom, ale aspon kvapka... :o)
 
Hodnoť

Len k veci.

Už teraz prax ukazuje , že toto nepomáha.Jazdim služobne tadial obden ,ale ak je úsek medzi koncom BA a odbočkou spoplatnený , tak v veľa šoferov použije starú cestu. Od nás z práce poznám 5 ludí , čo nemaju dialnične nálepky a tak radšej idu po starej hoc žiju v Stúpave a Záhorskej B.Nuž vidím to ,ako velký nedostatok, ak to nie je riešené bezplatným úsekom.Bezplatným v " ,lebo tento štát odrbáva človeka na všetkom a všade.
 
Hodnoť

Nespoplatnenie D2 od stupavy do BA

Diskutujuci a poslanci, ktori chcu, aby bol usek D2 medzi BA a krizovatkou Stupava nespoplatneny, si neuvedomuju jednu vec. Ja ako vodic jazdiaci po dialnici od krizovatky Lozorno po BA idem po spoplatnenej dialnici cca 10km. Platim si rocnu znamku, lebo je cesta po dialnici pohodlna a vyuzijem znamku aj na D1 ked tadial parkrat za rok idem. No ale keby bola polovica tohto useku, po ktorom jazdim, zadarmo, zacal by som mozno jazdit z Lozorna cez Stupavu a na dialnicu by som sa pripajal az na tejto novej krizovatke D2/D4 Stupava. A znamku by som si uz nekupil. Viedlo by to k tomu, ze by sa doprava v stupave este zhorsila (nebol by som podla mna sam, do BA jazdi po tom istom useku D2 ako ja kopec ludi z dedin ako Lozorno, Jablonove, Pernek, Zohor a podobne).
Realne co sa bude diat teraz, ked je ten usek D2 od Stupavy po BA spoplatneny, je, ze cast vodicov, ktori nechcu platit dialnicnu znamku, budu nadalej jazdit po starej ceste. Podla mna vacsina zo Zahorskej Bystrice a vacsina zo Stupavy. No oni ani nebudu mat dovod ist na dialnicu kvoli rychlosti presunu z domu do BA. Totiz ak cast vodicov, ktori doteraz jazdili zo Stupavy/Zahorskej Bystrice do BA po starej ceste, bude jazdit po D4 a D2 lebo znamku maju kupenu z inych dovodo, tak odlahcia staru cestu natolko, ze bude plynule prejazdna. A takto to bude aj logicke. My co jazdime po D2 ani nechceme, aby zacalo prilis vela aut zo Stupavy a Zahorskej Bystrice jazdit po D2, aby nam ju nezapchali :-)
Nechapem, ze ludia na Slovensku stale chcu vsetko zadarmo. Uvedomte si, ze ani ta dialnica sa nepostavila zadarmo a ani jej prevadzka nie je zadarmo.
 

 

Kym nie je postaveny nulty okruh, ja by som bol aj za spoplatnenie D1/D2 v Bratislave (okrem mostov). Ludia, co pridu do mesta po dialnici, uz znamku maju a ti, co su len v meste, mozu prejst inakade - hoci teraz je Bratislava -1 most, tak by to bolo horsie, ale ide o princip.... Potom by neboli na obchvate stale zapchy - no ak sa stane nehoda na moste, tak ano, ale to uz nikto neovplyvni :)
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto