SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Crash-testy EuroNCAP: deväť z desiatich áut získalo päť hviezdičiek (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Zaujimave

By som rad vediet co chybalo VW a BMW v bezpecnostnych systemoch na Citroen a Chevrolet....
 

 

Tiez ma to zaujalo a podla E-NCAP pdf je rozdiel Citroen - BMW v tom ze:

BMW nema nastavenie speed limit
BMW nema signalizaciu nezapnutych pasov vzadu
tym stratilo 1,8 bodu zo 7mich a to je na percenta teda 71% vs 97%

...ci je to to dolezite na aute nech zvazi kazdy sam... ja mam funkciu speed limit na aute a v zivote som ju nepouzil.
 
Hodnoť

Tento EURONCAP

začína mať už nulovú hodnotu, skoro všetky autá majú 5 hviezdičiek , sa mi to akosi nechce veriť že všetky autá sú tak bezpečné...
 

 

Pretože poznajú systém testovania, tak autá skonštruujú s ohľadom naň. Pri havárii, ktorá nezodpovedá ničomu z testovania EURONCAP zhoria ako papier.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Je to tak, je to puhe alibi

ved 55 km/h vzajomna zrazka (= 64 km/h jedno pohybujuce sa), je uplny vysmech.

Auta predsa jazdia a zrazaju sa pri 100 km/h ako nic.

Rovnaky nazor ma uznavana nemcka organizacia ADAC. Teda to ze testy sluzia ako alibi a to aj u predrazenych aut ktore tak vyjdu este predrazenejsie. :-)
 

re

no lenze maximalna povolena rychlost na cestach prvej triedy je 90km/h.. a tu malokto dodrziava.. je to sice stale daleko od 55 ci 64km/h no treba si uvedomit, ze je to rychlost narazu... vacsinou sa snazi sofer zrazke zabranit brzdenim a tam narazova rychlost je nizsia...
 

 

ta rychlost je urcena statisticky. Pri takej prave dochadza k najviac narazom... rychlosti okolo 100km/h su uz problematicke na ochranu , kvoli velkemu pretazeniu.
 

 

Praveze ta rychlost celkom sedi, pretoze vo vacsine pripadov auta pred zrazkou este brzdia. Ak by sa zrazili pri 100ke, tak tam nepomozu uz ziadne deformacne zony, jedine tak nahoda a stastie.
 

AmbitiousButRubbish

Mas uplnu pravdu. Vsak sa len pozrime na Skody Favority, Felicie, ci dokonca 120ky... Jaj vlastne tie neboli NIKDY testovane v EuroNCAP.

http://tvnoviny.sk/spravy/svet...
 

uf

tak bolo ine czech NCAP....
Tomu orogantnemu blbcovi samovrahovi sa lepsie stat nemohlo ze to napikoval pod kamion, verim ze to bola jeho posledna jazda!
 
Hodnoť

 

opravte si to "Lotišsko", ved to strasne bije do oci!
 
Hodnoť

Ten bavorák bol pri čelovke

rozmáznutý jak Picanto...
 

 

ano. ved presne o to ide. absorbovat co najviac kinetickej energie pri naraze castami auta ktore su pred vodicom. predok moze byt rozflaknuty ako len chce. podstatne je ze posadke sa nic nestane. bmw ma 1,5-2t. kolko moze mat take picanto? keby malo bmw vahu picanta tak mu vdaka deformacnym zonam ktore to auto ma pokryvy mozno naraznik, max si to odnesie chladic. a opacne - picanto s vahou bmw by by "neprezilo"
 

Nehráme sa na keby

Predné koleso má dosť vzadu.
 

 

ide aj o to, aby sa ti pekne motor a zbytok bordelu zasunul pod, a nie do noh a priamo na teba
 

asi si nepochopil,

ze cielom nie je zachranit auto, ale cloveka ;-)
 

 

hlavne cloveka aby utekal kupit dalsie...
 
Hodnoť

 

Dosiahnute score 'ochrana chodcov' pri Audi A6 je dost slabe cislo pri porovnani s dalsimi a faktom ako sa profiluje tato znacka v ramci VW
 
Hodnoť

5 hviezdiciek

By sa malo znova prehodnotit, mozno zvysit rychlosti testovania. Uz kazdy ma 5 hviezdiciek a nevies odlisit bezpecnejsie od menej bezpecneho.

Ochrana chodcov ako dovod na strhavanie hviezdiciek je zasa cisty blud. Clovek si vybera auto, ktore primarne ochrani jeho a nie chodca. A snad nebude pri vybere aut studovat EuroNCAP testy, ze ci ten jeho ma 4 hviezdy za celny alebo za chodca. Viem, ze je to surove, ale...
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto