SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové svetlomety a úsporná verzia Ecomotive pre Seat Exeo (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Zbytocny pokus. Predaje tohoto inak sympatickeho auta to uz asi nespravi... Hoci by som mu to prial ;)
 
Hodnoť

 

Krasne audi!
 

tak veru cela

A4 (2005–2008) :)
 
Hodnoť

 

Multitronic? Prevodovka s vydrzou do 100tis km znacne obmedzi radost z jazdy.
 

Multitronic

To naozaj ma ta prevodovka, taku malu vydrz? Kazi sa? Mam ju v aute, tak som sa normalne vystrasil, ze co ma caka. Auto je r.v. 2009
 

 

Neboj nic. Staci pravidelne menit olej (50 - 60 000 km) a v meste vyuzivat prve styri stupne uzamknutim menica a je to v pohode. Osobne som zastancom klasickych automatov. Tieto Multi, Tip a ine tronici moc nemusim, rovnako ako robotizovane a dvojspojkove EDC a DSG srandy. Vo vsetkych pripadoch vsak plati, ze treba menit olej lebo niektory predajcovia tvrdia, ze je dozivotny, co je samozrejme velka bl*ost.
 

Moja

ma 8 preddefinovanych prevodov, ked radim manualne. Ale manualne radenie nepouzivam vobec, Samozrejme servis ma taky ako ma mat v original servise. Menim kazdych 60tisic olej a filter v prevodovke.
 

 

Kupovali sme audi 2010 a este pred objednavanim som sa informoval o tychto prevodovkach a vysli ako najhorsie co moze v tom aute byt. Skus pozriet google a : multitronic failure - tony a tony stranok o tom kde to uz ludia beru ako "feature"... nad 100tis malo dost velke mnozstvo ludi menene cele jednotky. A samozrejme nechcem strasit len prispiet do diskusie.
 

 

Tak, tak. Od multitronicu ruky prec.
 
Hodnoť

 

Uz je toho vela...to uz clovek nemoze potrebovat toto. Zbytocne plytvanie...
 
Hodnoť

 

Exeo sa nikdy ani len nesnazilo budovat si image, ze je to nieco ine ako generacne dochodkova A4ka s vykuchanym...vlastne uplne vsetkym.
Cennikovo to zas nijako stastne nenastavili, pretoze ked na jednu stranu date novu A4ku a na druhu Exeo v rovnakej vybave s rovnakym motorom, tak ten cenovy rozdiel malokomu staci na to aby siel do Seatu.
U vascsiny automobiliek v tomto segmente by to bola vlajkova lod. U seatu si poziciu vlajkovej lode deli Alhambra a Altea/Leon.
Pretoze nemoze byt vlajkonosic ten, koho takmer nevidno.
Pretoze kto chce starsiu A4ku...kupi si starsiu A4ku.

Momentalne mi to skor pripada tak, ako keby k Sharanu Seat nerobil Alhambru aktualnej generacie, ale tej, ktora tu bola s malymi faceliftami 15 rokov.
 
Hodnoť

 

Mozu menit svetla kolko chcu. Vo vnutri stale bude 10 rocny dizajn. Navyse miesta je tam poskromne a kufor je na tuto triedu maly. Auto je priestorovo tak na urovni dnesneho C-segmentu.
 
Hodnoť

mne je

tento koncept sympaticky, avsak pokial (vyrazne) neznizia cenu, u vacsiny potencionalnych zakaznikov neuspeju. Ze exeo im neide ako ocakavali je jasne, hned jak sa clovek pozrie na cesty, kde ich jazdi minimum.
 
Hodnoť

No konečne

už to môžme očakávať v novej Škodovke?
 
Hodnoť

Exeo? Nenenenene!!!

Najlepšia je predsa Škodofka SuperKombík.
 
Hodnoť

 

Myslím, že jeho vzhľadu to pomohlo. Aj v škodovke by sa zišiel nejaký "update" na ich modeloch.
 
Hodnoť

cena

Bolo by to dobre auto keby cenu zakladneho modelu stlacili na nejakych 17000 potom by to bola dobra konkurencia napr. k renaultu laguna. Kto ma 22t ma aj 25 a ten kupi rovno audinku A4 alebo passata...
 
Hodnoť

VYHODENÉ PENIAZE

ešte jedno naj v triede má - najmenej miesta na zadných sedadlách. Dovolím si tvrdiť, že je to konkuret ibizy...
 


Najčítanejšie na SME Auto