SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Frankfurt: Zafira opäť rúbe vyššie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

No, neviem.

Zraniteľné predné rohy preskliť? A 3 rad skutočne núdzových sedadiel... Vyzeral tam ako skrčenec.
 
Hodnoť

 

Ta 1,4 sice s turbom bude nestastie pre auto. Ale inak pekna je. Zafira B nebola nic moc, ale tato je vizualne super. Skoda, ze upustili od atmosferickeho benzinu 1,8. Bol to (je) neznicitelny motor a idealny pre toto auto.
 

Stastie

Povedal by som, ze je to skor stastie.. S motorom 1.4 NEL mam skusenost v Merive. Vazi to az 1400 kg takze je to niekde na urovni Vectry C, na ktorej som jazdil s 90kW 1,8. Mozem s kludom povedat, ze Mefka s 1.4 turbo s prehladom prekonava v dynamike spominanu Vectru. Samozrejme sa nebudeme bavit o maximalke..to nie je rovny boj.
Spotreba v meste je pri 88kW Merive 7,3 na dialnici pri 130 je to na hranici 7 litrov, na okreskach pod 6. Samozrejme mam na mysli jazdu normalneho cloveka s obcasnym hlbsim prisliapnutim plynu. Take hodnity s 1.8 ani nahodou...
 

 

Niekde som pocul ze Meriva a Zafira je rozdiel... sirsie gumy vacsie kolesa tazsie... ten motor ku tomu nepasuje ani trochu.
 

 

ja som niekde pocul, ze Lenin este stale zije..
 

 

To ti vraveli ujo preceda vcera ked ste isli po desiatich borovickach z lokalu.
 

Turbo

To vsetko je sice pravda, mne osobne by sa Zafira viac pacila tak o 16 centi mensia a o nieco lahsia ... Je jasne, ze viac ako NEL sa tam hodi ako zakladna motorizacia NET. Netreba ale zabudat ze Meriva ma dlhu 5-stupnovu skrinu, naproti tomu Zafira ma 6 kvalt.
Turbo motory maju podstatne vacsi moment v sirsom pasme otacok. Preto sa mi to ako alternativa k dieslu zda lepsie nez udychana atmosfera. Ale nic proti, je to stara znama tema atmo Vs turbo. Tiez som nadaval kym som neskusil.
 

1,8 bude

na nemeckych strankach je uz konfigurator na novu zafiru, a 1,8 85kw by mala byt dostupna od decembra 2011 na objednanie.
 
Hodnoť

tie zadne sedadla ....

... su pre deti uplne v pohode .... na 7miestnom smaxe tam mam sice o nieco viac mesta, ale aj tak to nie je pre dospelych, aspon teda nie na velmi dlhe cestovanie .... zato deti tam cestuju velmi radi, je to predsa len o trosku ine ako klasicky druhy rad .... trosku mi pride divne, ked sa nad tym tak place :)
 

7 miest

Divné to môže byť niekomu, kto tam vozí naozaj malé deti. Môj syn atakuje čoskoro 180 cm (má 12 rokov) a na takých núdzových sedadlách vzadu sedí len prikrčený a bokom, aby sa mu zmestili kolená. Naše najmenšie deti musia sedieť v 2. rade, aby boli rodičia stále poruke, navyše slečne je pri cestovaní autom aj na krátke vzdialenosti takmer stále zle, často sme vyskakovali z auta len na poslednú chvíľu - z 3. radu by sme ju nestihli vybrať. Dnes sme boli objednať Seat Alhambra ...
 

...

jasne, sak ja som nekupoval smaxa s tym, ze vzadu budem prevazat dospele deti ... dopredu som vedel, ze treti rad sedadiel bude len nudzovy .... ked to bude treba, tak snad auto v buducnosti vymenim za vacsie .....
 
Hodnoť

Otrasné

Ten predok je na zaplakanie. Možno naživo to bude lepšie, ale pochybujem... toto je moc.
 
Hodnoť

fuha

tak toto uz je asi vela aj pre milovnikov lancie.
 
Hodnoť

 

mne osobne sa zafira vzdy pacila..stryco mal aj tu starsiu s hladkym dieslom,a okrem dynamiky sa na nic nestazoval..ale to je vec priorit,kazdemu sa paci nieco ine
 
Hodnoť

A ze Opel predava Fiat Doblo?

Tu v Nemecku to stale pocuvam v televizii, ze aka hanba - Opel vystavoval Fiat Doblo s vymenenym logom na prednej kapote ako Opel Combo, a nemci diskutuju o tom, ci Opel nie je schopny vyvinut ziadne uzitkove auto sam (dodavky s Nissanom a Renaultom, a teraz zase Fiat).
 

Nuz

Hovori sa tomu globalizacia. A to este budu prekvapeni, ked zistia, ze Fiat chce predavat aktualne Doblo v USA pod znackou RAM.
 

zabudol si, ako sa v 1996

spojil VW koncern s Fordom, aby spolu vyrabali Sharan, Galaxy, Alhambru, dalej sa spojili PSA a Fiat a Ti zase vyrabali Evasion, P-806, Ulysse, alebo Lanciu Zeta? Jednalo sa totozne produkty.
A to bolo pred patnastimi rokmi, len preto lebo sa potrebovali rychlo dostat do segmentu, kde sa dovtedy uspesne predavali len dva modely: Renault Espace a Chrysler Voyager. Nakolko bol v tomto segmente velky potencial, v duchu hesla: cas su peniaze, vymysleli taketo " koalicie" ;-)
 


Najčítanejšie na SME Auto