je uplna zbytocnost pri modeli S8, pochopim, keby to dali pri A8, ale pri S8?
A okrem toho 5 percent uspora, je zalostne malo. Keby to bolo 20-30 percent, nepoviem nic.
Inak auticko to musi byt fajn.
Zas na druhej strane chapem, ze utlmili zvuk motora, resp. vyfuku. S8 si kupuju ludia, co viacej jazdia a pouzivaju auto na kazdodenne jazdenie. Cez vikend som si zajazdil na Cadillac CTS-V, obrovsky vykon, nenormalne zrychlenie, zaujimave auto a kraaaaasny zvuk V8. Ale ked som tak odstupom nad tym uvazoval, neviem ci by som ten nadherny a hlasny zvuk chcel pocuvat cely den, ked musim ist niekde dalej, a telefonovat cez handsfree pocas jazdy si neviem ani predstavit. Asi by ma to uz obtazovalo. Takze to ticho celkom chapem. S8 je pre rychleho managera.
ale suhlasim, podla mna odpajanie 4 valcov a 5% uspora paliva nevyvazi v ziadnom pripade moznu poruchu tohto systemu... teraz mame A6ku, 180kw, komplet Sline a je to celkom slusne rychle... neviem si predstavit tuto S8/cku :D poslednu S8, ktoru som soferoval bola asi z roku 2000 a bola to slusna sila... jeden z mala kusov s manualom :)
hlavne ked sa na to clovek pozrie zdialky. samozrejme je to stale majestatne auto, ale predosla generacia sa mi pacila viac, hlavne po poslednom facelifte.
by som si chcel objednať nejakú špeci verziu tejto S8, ktorá bude mať pripojitelnych dalsich 8 valcov, a nech pre mňa za mňa ten 16 valec sežere aj o 5 % viac.
To uz radsej G od BMW. http://www.youtube.com/watch?v... Nehovoriac o tom ze 4 kruzky maju v poslednych dvoch generaciach problem s kvalitou. Elektroniky moc a kazi sa... Rocna 4,2 Q7 vymena radiacej jednotky???? No comment
... ja by som si radšej kúpil klasický päť liter osemvalec, alebo šesť liter V12, ako osemvalec so štyrmi litrami a dvomi turbami... O 10 rokov bude mať Audinka S8 dvojliter (ďaleko, ďaleko objemovo najväčší v danom roku) so štyrmi, či 6 turbami a výkonom 800 koní a keď vypustíte plyn z tela, bude to viac emisií, ako bude mať Audinka. Čaká nás teda ružová budúcnosť :-)
Audi svojimi poslednymi modelmi hodne klesa v mojich ociach (i ked ani pred tym som ju moc nemusel). Co ma najviac rozcarovalo, ze uz aj A8 ma nativny pohon prednej napravy (pri najslabsich modeloch, tiez v zaujme kyticiek a lesnych zvieratiek...) a len v Quattre ma aj zadok pohanany. Toto bolo donedavna v tejto triede nepredstavitelne. Preto je tam aj ta prirodzena nedotacavost oproti napr S-klasse alebo 7-reihe. Staci si pozriet hoc ake video ako bawo 750i ide dvermi napred :DDD Proste klasicka koncepcia.
Audi, odkedy je VAG, NIKDY nevyrobilo auto s čisto zadným pohonom. Naschvál to neurobili, keďže sa celkom správne domnievajú, že pre väčšinu vodičov je nedotáčavosť menej nebezpečná (resp. ťažšie vyrobiteľná a ľahšie zvládnuteľná) ako pretáčavosť. Nehovoriac o BMW a MB na snehu so zadnokolkou.
Takže v tejto triede je to predstaviteľné minimálne od 1997.
Audi len pokračuje vo svojej koncepcii, takže poslednými modelmi klesá v Tvojich očiach z nejakých iných dôvodov. Akých? To už nechám na Teba.
Skús 5-ku zadokolku na snehu a potom zistíš čo je to jazdenie. Má veľmi dobre naladenú stabilizáciu a po miernom vyhodení zo stopy ťa hneď zrovná. Radosť jazdiť.
Neviem, kedy si bol naposledy na nemeckej dialnici. Pat az sestkrat rocne prechadzam celym (byvalym zapadnym) Nemeckom zo zapadu na vychod a naspat a nikdy, ani na snehu, som nevidel vlecuce sa zadokolky. Problem je rozbehnut sa na snehu do kopca, ale to je tak vsetko. Akonahle ides, elektronika vsetko strazi a nie je problem.
tak to s tymi zimnymi gumami mi prosim ta vysvetli, akoze nemusia,nemaju to zo zakona? A akoze jazdia na letnych celu zimu, toto ma normalne zaujalo, v nemecku som kazdy rok s celou rodinou dvakrat do roka, dovolenky travim len tam, deti aj tak nikde inde nechcu ist, ale toto s tymi gumami v nemecku pocujem prvykrat, pravda je ze som to nikdy ani neriesil.
ja som na snehu jazdil na roznych BMW. A trakciu maju urcite predokolky lepsiu ako BMW so zadnym nahonom. Aj do kopceka skor vylezies s predokolkou. Samozrejme stale sa bavime o snehu, resp. o smyklavom povrchu. Novu 5ku som nejazdil, ale je mi jasne, ze bude naladena dobre. Ale aj tak si myslim, ze predokolka napr. pod plynom v zakrute na snehu bude ovladatelnejsia ako zadny nahon. Samozrejme, pokial nechces driftovat bez ESP v kazdej krizovatke, alebo zakrute.
nadherne auto