SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cadillac opäť na Slovensku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Tak taký motor už áno

ale nieje nad atmosférickú V8čku.

Už sa teším ako tu hneď niekto bude riešiť spotrebu.
 

 

Ani nie spotrebu ako cenu. V usa zacina od 45 000 Eur, tak som zvedavy na ceny slovenskeho podnikatela.
 

 

stazovat sa mozes na danovom a colnom riaditelstve, obchodnej inspekcii, recyklacnom fonde a par desiatkach dalsich institucii.
 

ved hej

lacne vyhovorky slovenskeho podnikatela...Potom ked taky passat s podobnymi motormi a vybavou stoji v usa o viac ako 10 000 Eur menej ako na Slovensku tak podla tvojej logiky americky colny urad a ine institucie platia importerovy za to, aby dovazal passaty do usa a predaval ich tam za takmer polovicne ceny ako napriklad u nas...
 

 

mudremu napovedz, hlupeho kopni.

Prices exclude transportation, taxes, title and other options and dealer charges. Dealer sets actual price. Wheel prices may not include tires, TPMS sensors and suspension limiters.
 

ceny

okrem spomenuteho urcuje importer a nie predajca!
 
Hodnoť

ako vidno, je nad atmosfericku V8 :>)

era atrmosferickych motorov konci. Inak velmi sympaticke auta, urcite pritazilvejsie ako bavo.
 

 

preplnanie kompresorom je v pripade muscle cars uz takou tradiciou, konkretne v tomto pripade by bola urcite skoda keby tam nebol :)
 
Hodnoť

Pekne

Tak to uz je ina raketa.... Aj design sa mi paci:)
Sa cudujem ze dakto z EU byrokratov dal na tie emisie stempel ze sa to moze vobec predavat:)
 

 

Možno sa nejaký na takom vozí a vie, čo je dobré :)
 
Hodnoť

Mal som tu cest

sa na tomto aute povozit. Bol som v BA pracovne, stretko v Danubii, popijame vonku kavicku, ked vtom nenormalny zvuk motor + vyfuk, zvuk gumovacky. Nevideli sme nic, lebo boli okolo nas auta ale usudili sme, ze to nebude nejaky Jozko "tuningac" so svojim olepenym saxom bez vyfuku, lebo bolo pocut, ze tam je valcekov viac. Vykukli sme, co sa to tam deje a uz sme videli, ze tam je nejaky zraz Cadillacov. Prisli sme blizsie a uz sme videli, ze je tam nejake predstavenie Cadillacu. Bol tam biely Escalade, a asi 4 CTS-V. Zaujimavy vzhlad, bolo vidiet, ze to ma viac koni, a uprimne poviem, ze sa mi clekom pacil sedan a kombi. Bolo tam aj kupe, ale to mi nejak nerezalo (este aj nejaka bordova farba).
No ale sokovany som bol z toho, ako nas tam nutili ist na testovaciu jazdu. Ja som sa chcel len na tie auta pozriet, vsak ich nejazdi u nas vela, ale ti predajcovia nastojili, ze sa mame previezt. Tak nakoniec OK, odpisali si nejake udaje z vodicaku a ideme. Mohol som si vybrat co chcem, no ja som chcel automat, a vtedy tam bolo len to cervene coupe. Nevadi, vsak som bol zevedavy na motor. Instruktor sadol vedla, a mohlo sa ist, mali taky okruh, asi 15-20 minut jazdy. Interier fajn, samozrejme iny, americky, ale ovela lepsi ako kedy si. Ako spominal autor clanku, volant mi hned udrel do oci, a sedadla boli perfektne. Ako nemam vyhrady sedel som iba za volantom, ale moze byt, paci sa mi to. Co ma trosku tmiatlo, je ze, ako som sa pohol, instruktor povedal, ze si mam zapnut svetla. ??? Co si ja mam co zapinat svetla. Som ratal, ze v aute za 80 tisic EUR (asi tolko stalo to coupe), nebudem zapinat svetla. Sadnem a idem, nie? Ja mam nemca, ale zapinanie svetiel teda nerisim, asi som rozmaznany uz, pichnem kluc do palubovky a idem.
No a co sa tyka motora, tak to je monstrum. Nic take silne som este nesoferoval. Neda sa to opisat slovami. Proste bola to pecka. Pacilo sa mi, ze pri normalnom zaobchadzani s plynom, by clovek ani nezbadal, ze je tam taky brutal vykon, proste, ako nejake obycajne auto. Ale to len doposial pokial, instruktor nepovedal, aby som stlaci podlahu. Bol som na panonskej ceste isiel asi 60, no ale ked som ten pedal stlacil.... hned tam bolo 180, proste strasna sila. Inak aj podvozok sa mi javil dobre. A presne sa stotoznujem s tym co sa pise v clanku, ze po par akceleraciach, clovek, nedokaze odahadnut rychlost v tom aute. Bolo nemozne ist 60. To bolo ako krokom, som myslel ze ten rychlomer je pokazeny.
Skoda, ze sa nepsravil nejaky test. Myslim, ze pani z Cadillacu redakciu mohli informovat o takejto akcii. A kedze tam mali dost aut - minimalne 4, mohli vam jedno na jeden, alebo dva dni pozicat. Urobili by si urcite lepisu reklamu na svoje auto, ako takymto inzertnym clankom, ktory naozaj nepovie vela. Skoda, to auto by si to zasluzilo.
 

diki za review :)

aj ked co som pozeral tak napr v spanielsku maju cenovky na cadilac cca 50-100k eur za sedan/koupe a 60k za cadillac srx (to mensie suv). a co u nas predavali escalade davnejsie tak to bolo cca 2.5m. teda na tu nekvalitu davaju riadne cenovky. no teraz som pozeral tak ta lancia co vyzera ako chrysler 300c ma cenovku od 42k eur a to uz radsej za 55k a7mu :)

ono je problem dodrziavat 60tku na takych raketach :)
 
Hodnoť

k tý svetlám.....

predstav si, že v Amerike je taká sloboda, že si môžeš dokonca rozhodnúť, kedy si rozsvietiš svetla....a v štátoch, kde 364 a pol dňa v roku svieti slnko, nemusíš páliť žiarovky......
 
Hodnoť

raketa patrí na okruh

Brutálny motor je asi zážitok vyskúšať, ale inak je dobrý len na okruh. Úprimne, načo je takýto motor na naše cesty, a vôbec na cesty. Aby mi nejaký ***** ktorý prekročil rýchlosť o 200%, zrazil deti?! A nemusí to ani byť ***** proste takýto motor zvádza k prekročeniu rýchlosti. Poteším aj prvého komentujúceho ohľadne spotreby, keby každý jazdil s takou spotrebou, ako by vyzerala globálna ekológia? To nie je len o tom, že niekto má na to aby ho 50 km po Blave vyšlo na 14,-€, ale načo??? Inak dizajnovo je príjemná zmena oproti bavorom, medveďom a pod.
 

Mne to nepride

ako auto na okruh. Vobec by ma to tam s nim netahalo, to auto posobi ako normalne, bezne auto. A ako som pisal vyssie da sa s tym jazdit normalne. Ked som sadol do toho auta mi pri rozbehu prislo lenivejsie ako moje (ja mam 2,0 tdi :-), ale samozrejme to je len o nastaveni akceleratora a ineho.
Co sa tyka spotreby, som si isty, ze sa s tym da jazdit aj za 10 litrov, co pre nas "beznych ludi" je dost, ale s takym vykonom je to vcelku fajn. Urcite, ked sa tlaci na pilu, tak to zerie ako svina.
Co sa tyka toho skatulkovania, ze ked mas silne auto chodis ako blazon a zrazas ludi, si myslim nie je spravne. To nie je o autach, ale o ludoch. Si zober, ze taky kamion, ktory frci cez dedinu 90, je ovela horsi (brzdna draha, fatalne nasledky stretu).
O tu ekologiu by som sa tiez nebal, lebo vela majitelov takych to aut nebude, teda aspon u nas, aj ked BMW, AUDI, MERCEDES ma na nasich cestach dost extremne silnych aut. Nesmieme sa hnevat na Cadillac, ze vyraba silne auto, lebo napriklad od nemeckej konkurencie ich je u nas dost.
A aj ja som rad, ze je to take spestrenie ciest, co sa tyka dizajnu. Aj, ked zaryty nemec, len tak lahko nepreskoci na konkurenciu a v tomto pripade este aj americku:-)

Inak este ma napada, ze silny motor sa nemusi pouzivat na prekracovanie povolenej rychlosti, ale mohol by sluzit na bezpecne predbehnutie pomalsieho vozidla s krasnou zvukovou kulisou.
 

 

Pises akoby si na predbiehanie potreboval takyto vykon. Tam treba hlavne cisty rozum a skusenosti.

Ked som bral Yardu (68k) do servisu tak som 30 km na okreske drzal za sebou 530i. Nie ze by som bol ja brzda, ale repna kampan je repna kampan. A tam mu nepomohol ani ovela vacsi vykon.
 

predpokladam, ze ty si mal

pocas tych 30 km vytrestene oci a on sa za tebou viezol a ani nevedel, ze ma s tebou akoze pretekat.
Mam rad benzin, ale BMW 530 je absolutne neporovnatelne s tvojim Yardom. Asi mu len vyhovovala rychlost, ktorou si isiel.
 

Predpokladas zle...

Pocas tych 30 km sa nedalo vobec predbiehat. Tot vsjo. Ani s mojimi vtedy 68k a ani s jeho x konikmi. Kedze sme sa vliekli 70-90km/h. Oci som pri tejto rychlosti nemal na prekvapenie vytrestene. Tie som mal vytrestene ked som s nim rubal tachometrovych 172. Cize mu boli na 2 veci. Dufam, ze si pochopil co som chcel napisat.

Repna kampan=2 liazky s navesmi plne cukrovej repy. A auta v protismere s 200 m odstupmi. To by bolo o chlp aj s 911 a to je uz absolutne neporovnatelne s 530i. ;)
 

 

ked sa neda tak sa neda. ale je vela situacii, ked by to aj slo, ale chybaju koniky
ja som takto raz zazil nejake BMW na NR->ZM. premavka bola husta, ale boli fugy. ja by som si predbiehat netrufol.
ale tento hej. a uuuplne v pohodicke (bez ironie) zaradil sa za auto, pockal na fugu v protismere, urobil BRRrrmmm, a znovu dookola. a takto sa prehopkal dopredu az mi zmizol.
pametam si to preto, ze to bol vynimocne dobry a neagresivny sofer. sice ignoroval MPR aj co je namalovane na ceste, ALE nikoho neobmedzil, nepredbiehal kam nevidel (horizonty, krizovatky ...), nechaval si odstupy na vsetky strany...

a tot je presne situacie, ked by sa silne auto obcas zislo. kym mne trva predbiehanie z kopca 3-5sekund, jemu dokopca jednu. takze mu stacia mensie fugy.
 

 

Aj ja mam moznost s 220+ konikmi robit brrrrm. Ale nerobim. Kvoli 1,2 minutam? A prave aj koli takym brrrm zlatomoravecku cestu volaju cesta smrti.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto