SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cadillac opäť na Slovensku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

raketa patrí na okruh
Brutálny motor je asi zážitok vyskúšať, ale inak je dobrý len na okruh. Úprimne, načo je takýto motor na naše cesty, a vôbec na cesty. Aby mi nejaký ***** ktorý prekročil rýchlosť o 200%, zrazil deti?! A nemusí to ani byť ***** proste takýto motor zvádza k prekročeniu rýchlosti. Poteším aj prvého komentujúceho ohľadne spotreby, keby každý jazdil s takou spotrebou, ako by vyzerala globálna ekológia? To nie je len o tom, že niekto má na to aby ho 50 km po Blave vyšlo na 14,-€, ale načo??? Inak dizajnovo je príjemná zmena oproti bavorom, medveďom a pod.
Frank Profi
<< < 1 2 3 > >>

Silne auta a rychlost

aj v pripade silneho auta je to hlavne o vodicovi a jeho sebakontrole. Niekedy funguje taky paradox ze prave vodic silneho auta si uvedomuje nebezpecenstvo a jazdi opatrne, narozdie lod vodica slabeho auta ktory si nieco dokazuje rychlou jazdou.
Inak silne auta nie su len o rychlosti ale casto o akceleracii (zatlacenie do sedadla) - a toto vela ludi co nemalo silne auto vobec nevie.
 

 

Pod toto by som sa podpísal :)
 

K+

ja sa za volantom najviac desím vytunených favoritov so samolepkou NO FEAR na zadnom okne a výfukom z odkvapovej rúry...v obci ta predbehne 70tkou v oblakoch dymu, za obcou zavadzia stále tou 70tkou (viac to nejde) a nepustí dopredu ani bohovi..
 

 

Ono to nie je az take strasne. Ono totiz CTS-V nie je zrovna tuctove auto, hocaky pako si to nekupi. Viac by som sa bal otunenych Civicov a spol. Navyse, verzia V je top. Zakladny motor pre CTS je trojlitrovy sestvalec davajuci 270 hp. Bezny motor pre CTS je celkom vydareny australsky sestvalec 3.6l s priamym vstrekovanim. Dava slusny vykon (303 hp) a na triedu auta aj slusnu spotrebu; pod 10 litrov v kombinovanej prevadzke.
 

Otunene Civicy a spol.

Take fajne otunene / otuzene auta (este aj s vybranym katalyzatorom) mozu mat daleko horsie emisie nez nejaky V8 s 500 konmi.
 
Hodnoť

mne osobne

sa velmi nepaci, tak ako drviva vacsina americkych aut, resp. aut pre americky trh, dizajn mi oproti nemeckej konkurencii(ktoru atakuje) pride velmi surovy, strohy a neprepracovany, prilis krabicovity a svetla, hlavne tie zadne mi nerezu vobec. Z predu s prizmurenymi ocami mi trochu pripomina Nissan GT-R. Je pravda, ze vo verzii CTS-V vyzera dravo, agresivne a sportovo, ale dizajnovo mi to skratka ako celok velmi nesedi...interier nemozom hodnotit, kedze som vnutri nesedel, podla obrazkov, co som nasiel na nete, vyzera naozaj pekne, podla mna,inspirovany nemeckou konkurenciou. Lebo ked si porovname, taky Chrysler 300C, ktory zvonku vyzera pomaly ako Bently a zvnutra ako z minuleho storocia, alebo vacsinu americkych aut, kde exterier vyzera lakavo, ale interier akoby zaspal dobu, pri tomto Cadilacu je vidiet, ze interier je robeny skor na europsky styl, co je len dobre. Americania vedia spravit naozaj pekne vyzerajuce auta ako Challenger ci Camaro, len ten interier...
Z japonskych aut, pre US trh, ktore sa nedovazaju do EU, sa mi v US pacili Nissan Altima, Acura TL a Infinity FX(to sa tusim zacina predavat aj v EU) a myslim, ze je skoda, ze ich sem nedovazaju...
Ale suhlasim, ze Cadilac je prijemne spestrenie slovenskych ciest, aj ked velke nadeje si o predajnosti nerobim, tak drzim ludom, ktori sa snazia z Cadilacom prerazit, palce...
 
Hodnoť

 

Presne tak. Príjemné spestrenie našich ciest a parkovísk pred nákupnými centrami. Nie ako minule, keď na jednom, nie až takom veľkom parkovisku pred Billou boli 4 x X5, 1 x X6 a 1 x predchádzajúca 5ka. BMW sú bezpochyby skvelé a lepšie ako Cady, ale za BMW sa už ani neotočím, za Cadym určite áno. Takže držím palce, nech tých aspoň 40 áut predajú.
 
Hodnoť

Amerika v EU

Nemyslím, že sa na SK presadia, naši vodiči nemajú taký vkus, také peniaze a ak majú, tak sú konzervatívnejší (nemecké autá). Ja som fanatik do amerík, sám mám prastarý atmosferický V8, ale toto je fakt raketoplán! Preplňovaný 6.2l V8 má silu a krúťak ako celé parkovisko dokopy a musí to byť fakt nadpozemský zážitok v tom jazdiť. No s jediným v článku nesúhlasím - je možno dobré, keď auto prejavuje svoju agresiu na prvý pohľad, ale mňa si oveľa viac získava opak, keď je brutálna sila v nenápadnom aute. Preto snívam o GTO (ktoré sa už nejaké 3 roky nevyrába). 6-liter v kupéčku nenápadnom ako tigra je unikát...
 

 

No jo...GM prestali dovazat auta zo svojej australskej pobocky (predpokladam ze vies ze posledny GTO je Holden Monaro s lavostrannym riadenim) a navyse zrusili Pontiac uplne. Slak by ich trafil. Chcel som Pontiac G8 (Holden Commodore), no verzia GXP s manualnou prevodovkou sa do Kanady nikdy nedostala.
 

.

ked sa bavime o Pontiacoch.....http://www.rajveteranu.cz/1087... :-)))
 

.

teraz som si všimol, že je tam ako palivo napísaná nafta, skoro som si od smiechu cvrkol do trenek :-)
 

 

LOL, s tou naftou to dobre po....li. Ten GTO v inzerate je nadherny, ale nakolko predrecnik pisal ze to prestali predavat pred 4 rokmi, mal asi na musli toto: http://media.motortopia.com/fi...
A ja som tuzil po tomto: http://www.pontiacpicsite.com/...
Ale ako som napisal vyssie, manualna verzia sa do Kanady nikdy nedostala.
 

.

to je na mňa moc nové :-), posledné ozajstné auto bola 993 :-)
 
Hodnoť

NA PORIADNE AUTO TREBA AJ PORIADNEHO...

... šoféra. Žiaľ, dennodenne sme svedkami len tej prvej časti, kde za volantom sedí zakomplexovaný menejcennosť si kompenzujúci frajer.

Cadillac som mal vždy rád, no odvtedy, čo sa spojili so Saabom, u mňa značne stratili. Keď sa pozriem do interiéru, vidím tam Saab a nie Cadillac. Toto je však úplne niečo iné, konečne znova raz poriadny Cadillac. Keby som žil v Nemecku, už ho mám. Na tieto rozdrbané cesty by mi však toho auta bolo ľúto. A tiež nemáme neobmedzený limit na diaľniciach. Takže prepáč Caddy, už nikdy nebudem mať tú česť parkovať Ťa v garáži. Aj keď - nikdy nehovor nikdy :-)
 
Hodnoť

 

mat zbytocnych 2 mega a dost penazi na zivenie tohto monstra tak nevaham ani minutu!!!
 
Hodnoť

 

Mne americke auta nikdy nerezali, ani som nikdy netuzil po svalnacoch typu Mustang alebo Camaro, no uplne chapem ludi ktorym tato drsna sila vyhovuje a na tom niekolkostokonovom monstre by som sa fakt rad previezol :) btw po PP jedno cierne Camaro beha a respekt z neho priam sala
 

Podla mna

US muscle cars je uplne iny svet a Europanovi to, az na vynimky, nesadne. V kazdom pripade Cadillacu v SR drzim palce. Ze by nejaky Transformer? :)))
 

 

Suhlasim, je to uplne iny svet. Bublanie motora, brutalna sila, jazdne vlastnosti... no, povedzme viac zamerané na rýchlost v priamke ako na slalom :) a neuveritelne agresivny vzhlad. Drzim im palce samozrejme aj ja, bude to pekny protipol nasim europskym vysokovykonnym autam. A ked je to transformer, obavam sa, ze je z rodu Deceptikonov :)
 

myslíš

tým sila bez jazdnych vlastností, po zhliadnutí dokumentu o výrobe týchto "prémioviek" by som to nikdy nekúpil. výrobné tolerancie 2-3 krát vyššie ako v európe, karosérie krivé už od výroby ručné vyrovnávanie všemožnými prípravkami, dolaďovanie počas výroby karbobrúskou, vyrovnávanie dverí 90 kg závažiami a iné chuťovky v r. 2011!!
 

Preto piseme iny svet :)

Rovnako je na tom aj Harley Davidson. Je to statuse a symbole. Kto chce skutocnu kvalitu, hlada inde.
 

<< < 1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto