SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda Citigo v Česku od 7199 eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

zakladám diskusiu

Toto je žiarivý príklad kde za veľa peňazí človek dostane málo muziky. Nie som fun škody, minimálne preto že nebudem robiť čechom tržbu. Ale pri tomto a za tie peniaze je aj vrm vrm felda super auto za super cenu.
 

Presne tak

to ked chcem vybrakovane lacne auto kupim Thaliu za 4.990 na leasing a za usetrene s tym chodim este aj na dovolenku kedze tam sa dost pastet isto zmesti. Toto auto je neskutocne drahe za nulovu vybavu, kam sa tym chcu dopracovat? Som fakt zvedavy na predajnost...
 

heh, Cechom

myslis zavod VW v Bratislave, kde sa to vyraba ?
 
Hodnoť

169€?

Otestujte to!
 

čo je 169€

ak predelím 7199 € mám pri 3 ročnom splácaní 199 € a štvorročnom 149 € (bez leasingovej prirážky, alebo úroku.
Super výbava za 7199 €. Ja by som ju nazval asociál. A ešte, myslíte že aj pas sa zmestí do kufra, alebo iba kreditka a vodičák.
 

 

s tym asocialom brzdi, lebo som zvedavy, ako nazves ten JEDNODUCHSI model, ktory ma prist v roku 2012 :D ... som zvedavy co mu chcu este odobrať. Dialkove svetla, tachometer, sedadlo spolujadzca a miesto zadneho okna dat foliu?
 

to je predsa kredo VW group

Ak chceš volant, rádio, vyhrievanie zadného skla, tak plať (a nedaj bože nadštandard ako držiaky na poháre). Aby som sa vrátil k téme ten lacnejší model v 2012 bude vo výbave Homeless. :))
inak aj toho Filstona by som si vedel predstaviť :))
 

Pôvodne bolo

169€ za City Safe Drive. Už to tam je prepísané.
 
Hodnoť

 

pri dalsom modeli nebude v zakladnej vybave nic, za priplatok motor a kolesá, ak si majitel priplatí a kúpi model vo vyssej vybave, tak mu dajú aj autosedačy a mozno ako bonus aj volant
 
Hodnoť

Twingo za 173 tis. Kč:

Viac výkonu, viac priestoru, viac bezpečia, viac výbavy za menej peňazí...
Vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie
Nárazníky v barvě karoserie
ABS
Airbag řidiče a spolujezdce
Bezpečnostní opěrky hlavy vpředu výškově nastavitelné
Bezpečnostní opěrky hlavy na zadních sedadlech
Systém ISOFIX na sedadle spolujezdce a zadním fixním sedadle
Tónovaná skla
Mlhové světlomety
Posilovač řízení
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Otáčkoměr
Elektricky ovládaná okna vpředu
169 Maximální rychlost (km/h)
5,1 Průměrná (l/100 km)
1149 Zdvihový objem (cm3)
55 (75) Max. výkon kW (k)
230 Objem zavazadlového prostoru (dm3)
951 Maximální objem zavazadlového prostoru (dm3)
172 900 Kč s DPH
 

nie su tie priemerky nejaké vysoké?

mám insigniu 2,0 tdi 160 k, auto má bez 8 cm 5 metrov, 1700 kg kolesá 2 x širšie (245x55 r18) ako tvingo, alebo toto čudo a reálnu priemerku mám 6,9 l/100 km (jazdím cez centrum BA a po dialnici s plným autom 140 km na tempomat). Myslím že tieto krpce čo majú kolesá z bicykla by mali žrať max. 2,5 - 3,2 lebo inak to nie je zaujímavé.

Škoda že už si nepokecáme. zdravím piáno 3/3
 

Sú vysoké, ale reálne to inak nejde.

Malé auto je síce ľahsie, ako Tvoje, ale v meste, na to, aby sa x-krát rozbehlo, musí malý motor zabrať a to sa prejaví na priemernej spotrebe. Takisto aj jazda po diaľnici 130kou dvíha malým objemom neúmerne spotrebu, prípadne hociaké ďaľšie zaťaženie, či už posádkou, nákladom, terénom. Na rozdiel od väčšieho auta, kde sa síce na nejakú nízku hodnotu nedostaneš, ale pri konštantnej rýchlosi je spotreba ustálená okolo priemernej a je takmer jedno či si v aute sám, alebo naložený po strechu.. A hlavne, k silnému motoru máš 6-kvalt a otáčky Tvojho motora sú pri 140tke polovičné (u diesla).
Malé autá s malými motormi majú najnižšiu spotrebu na klasických okreskách, kde ideš max. 90 a pomerne plynule. Tam Twingo jazdí okolo 4l. Ale keď chceš porovnávať dízle, tak Twingo s 1.5dCi motorom má priemernú spotrebu 4,5l. Mimomesto v pohode pod 4l. Takže dá sa kúpiť aj úsporný krpec...
Tá logika, s ktoru si sa dopracoval k spotrebe 2,5l u áut nefunguje...
 

je mi to všetko jasné :)

len som chcel rozdúchať debatu, že nie je výhra (alebo super ekonomické) malé auto tak ako nám to tu podsúvajú páni "redaktori" a hlavne automobilky.
 

 

aj ked porovnas nadobudaciu cenu, ktora je u maleho prditka polovicna??
 

 

tak s 1,5dci urobis spotrebu s tym malym autom pod 4 v pohode a ani sa nejako nemusis namahat.
 

spotreba

Ja pri 90tke mimo mesta s normalnym autom (4,5m a 1400kg pohotovostna hmotnost - auto 9 rokov - konstrukcia motora mozno uz aj 15 rokov) a s motorom 1.9 robim spotrebu 3,6l nafty. Teraz mi povedz, naco je dobry tvoj usporny moderny krpec. Aby som bol objektivny, s mensim autom (4,2ma 1200kg pohotovostna hmotnost) a s benzinovym motorom 1.4 mimo mesta 4,6l...
A este k clanku 'pozri predaje'
Myslim si, ze nebudem uvadzat predaje v Nemecku, alebo vo Francuzsku, ked sme na Slovensku a uz vobec neviem, naco cakaju zakaznici Renaultu. mozno na servis:-)
 

s tymto mozes ohurovat

deti na pieskovisku, prepac...
;-)
Co sa tyka spolahlivosti znacky, vidim, ze si z tych, ktory nieco poculi, v zivote si nekupili nove auto a spolahlivost znacky hodnotia podla dovezenych "opravenych", lepsie povedane pozliepanych, srotov zo zapadu, ktore maju kolegovia a stale sa im tam nieco kazi... Keby si sa trosku o tuto problematiku zaujimal, vedel by si, ze kvalita u Renaultu isla po roku 2005 vyrazne hore. Modely od tohto roku, v rebrickoch spolahlivosti, patria k lepsiemu priemeru. Je mi jedno, aky mas na tuto problematiku nazor, len som Ta chcel upozornit, ze realita je mozno trosku niekde inde. Nech Ti spokojnost s Tvojim autkom dlho vydrzi!
 

tapes ako vzdy!!!!

Vidim, ze ti nic nevychadza. Potom sa nedivim, ze jazdis na com jazdis. Ale ako som pisal, to je kazdeho vec. Vzdy som kupoval nove auto a po 6 som ho predal. A dobre som ho predal. Nie som tak bohaty, aby som si kupoval lacne veci. Preto mam Octavku TDI uz 9 rokov, ze stale slape ako nova a nevidim jediny dovod, preco by som to mal menit do 300.000km. Kedze jazdim tyzdenne na celkom dlhe streky, potrebujem komfortne, spolahlive, usporne auto a velke auto. Mam doma aj 4 rocne, aby si tu neplakal, ze jazdim na sunkach. Prepac, v renaulte som bol kupovat len uticka od Norevu. Prave tu Alpinku, Renault 5 turbo, R8 Gordiny a Renault Dauphine...O kvalitu tejto znacky sa nestaram, lebo nemam dovod. A este si neodpustim pridat, ze tvoje konspiracne teorie mi silno pripominaju vacsinoveho slovenskeho volica. Ides zlym SMERom a neurazaj, ked na to nemas!
 

Ked je niekto pysny

na svoju staru dieselovu skodovku, nema zmysel argumentovat faktami... ;-)
Politicky si sa netrafil, ale nevadi, ani mne nevysla konspiracna teoria... ;-)
 

nove auto

ked si kupim teraz nove auto, prevadzkove naklady sa mi zvysia, lebo budem platit vysoku havarijnu poistku a okrem ESP a par airbagov neziskam skoro nic. je pravda, ze ty ako predajca mas na to iny nazor, lebo ti dam pracu a tak s tebou suhlasim! Okrem ineho, akonahle urobim prve kilometre, stratim mozno 20% ceny vozidla. Ale pride cas a budem musiet ist nove kupit. Potom mi urobis ponuku, ked ma presvedcis!!! Mozno aj ekonomicka situacia eurozony sa dovtedy zlepsi!!!
Mas pravdu. na svoje auto som hrdy, lebo mi dobre sluzi. Ale mam inu skodovku, na ktoru som viac hrdy. v garazi mame rodicovsku 1000MB. To bolo super auto. jednoduche a pekne. bol som s nou az v Marseille, alebo pod Etnou na Sicilii. V 90tom roku sme robili generalku. Urobil som komplet novu elektiku ( aj el zavazok ), 55A alternator s elektronickym reglerom, karburator 32 SEDR, motor 120LS s bombirovanymi piestami, ale bez ostrej vacky, halogeny cez relatka, novy inetrier, fosfatovane plechy. Najazdil som 100km a isiel som s bratom do Marseille. Prisli sme v pohode...
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto