SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Twingo po modernizácii najmä opeknelo (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Predok sa im podaril ale zo zadu hrúza. Ale v globale je to lepšie
 

 

Presne ten isty dojem som mal z tych fotiek. Mat pristrojovku v strede je podla mna vyborna vec. Je to ako automat - ked ho raz vyskusas, nechces ine :)
 

 

Ja som sa k interieru nevyjadroval pretože mne sa tento štýl absolútne nepáči. Mne sa páči viac konzervatívny inerier ako ma vw.
 

 

Preto vzdy pisem, ze "podla mna" :)
 
Hodnoť

Škoda prístrojovky v strede.

Otáčkomer by sa hodil a to rádio, to je brutal. Nie sú tie smerovky trochu nízko? Kto ich tam bude hľadať?
 

Prístrojovka v strede?

Co prinasa konkurencia:
Panda
http://www.auto.cz/fiat-panda-...

Citigo
http://www.auto.cz/test-skoda-...
to je dost podobne
http://www.auto.cz/30-nejrozsi...


Tak Twingo sa fakt nema za co hambit
http://www.auto.cz/renault-twi...
 

Písal som niečo o konkurencii?

Napísal som, že sa mi to nepáči na tomto aute. To, že ostatní to majú tiež, neznamená, že by som im to žral.
 

nemusis sa hned rozculovat

ja len ze v ramci triedy...ked bys take auto nahodou kupoval...tak podla mna Twingo je na tom s interierom velmi dobre...
 

K...a, kto sa tu ročuľuje? :-D

A čo tie smerovky až pri ceste?
 
Hodnoť

Twingo

100x lepšie,krajšie jak ta zrúda Šitigo!
 
Hodnoť

Motor

Pri testoch v auto sme je vždy lepši benzínový motor aj keď ma spotrebu 20l benzínu.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

nepovedal by som, že benzín má iba samé výhody, okrem vyššej spotreby má aj menší krútiaci moment oproti nafte
 

 

Toto snad nemyslis vazne.
 

 

pri rovnakom vykone ma benzin jednoznacne horsi krutiaci moment, to je snad bez akejkolvek debaty. Do traktorov a nakladnych vozidiel sa diesel nedava len tak pre nic za nic :)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Nafta je znevýhodňovaná

Stojí približne ako benzín pri tom poskytne viac využiteľnej energie a menej sa jej spáli.

S tou výhrevnosťou snáď sranduješ.
Keď múdruješ, zisti si, čo je výhrevnosť. Ja Ti poviem k tomu toľko, že benzín má vyššiu výhrevnosť ako nafta.
To už si tak zúfalý petrolhead, že musíš tu vymýšľať nejaké prepočty na kW a ešte dokonca klamať?

V čom všetkom je benzín lepší ako nafta? Vyššia spotreba, nižší krútiaci moment, nižšia pružnosť? Benzín je jedine lepší na krátke trasy a na výkonné autá. Diesel je v automobiloch s dobrým odhlučnením dokonca tichší, keďže ho nie je nutné točiť tak vysoko ako benzín. Nafta je na dlhé trasy ekonomicko-dynamický ideál. Prečo myslíš, že vlaky a kamióny majú naftové motory? Benzín je dynamické potešenie a ekonomický nezmysel.

Čo tu Ty predvádzaš je naozaj choré, silou mocou sa biješ za svoj benzín a za svoju Mazdu. Pri tom si schopný vymyslieť akékoľvek klamstvá. Daj si už pohov, na svete sú lepšie autá a motory.

Najbližšie keď Ťa budem predbiehať s mojím 200 koňovým Mondeom, tak Ti zapnem výstražné na pozdrav. Ani na benzínke sa nestretneme, lebo tankovanie budem mať o minimálne 300km ďalej ako Ty.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Norik911, Norik91.
Neviem kde je pravda:
http://sk.wikipedia.org/wiki/V...
nafta: 41,9MJ/kg
benzín: 43,5MJ/kg

http://en.wikipedia.org/wiki/D...
Diesel offers a net heating value of 43.1 MJ/kg as opposed to 43.2 MJ/kg for gasoline. However, due to the higher density, diesel offers a higher volumetric energy density at 35.86 MJ/L (128 700 BTU/US gal) vs. 32.18 MJ/L (115 500 BTU/US gal) for gasoline, some 11% higher, which should be considered when comparing the fuel efficiency by volume

http://en.wikipedia.org/wiki/P...
Conventional gasoline: 34,8 MJ/l 44,4MJ/kg
Diesel: 38,6MJ/l 45,4MJ/kg

Nafta je výhrevnejšia na liter paliva, benzín a nafta sú približne rovnako výhrevné na kg. Prepáč, mal som nesprávne informácie zo školy (asi sa diesel za 20 rokov zmenil) a zrejme tie údaje použila aj slovenská wikipedia, kde som si svoje vedomosti overoval.
Za tým, že turbodiesel je ekonomicko-dynamický ideál si ale naďalej stojím.

O tom, čo Ty prinášaš do každej diskusie radšej pomlčím, všetci už mali tú česť. Ja si aspoň chybu priznám a nevymýšľam si pseudoospravedlnenia (pomalá Mazda = dlhá trojka).
S tým Buzolom si náramne trápny, mám pocit, že je Tvoja najhoršia nočná mora. Tak dobrú noc a pred tým ako si ľahneš do postele si radšej skontroluj, či nie je Buzol pod posteľou. Nikdy nevieš kde číha.
 

Nekulturne naftiaciky boli

tak mozno 1.9TDI PD a 2.0TDI PD. Dnesne common raily s VW par excelence odhlucnenim sa hlukovo vyrovnaju tym tvojim nesmrtelnym nenapadnutelnym dokonalym najlepsim benzinovym atmosferam. Uz som tu X-krat poslal merania hluku v kabine z ADACu. Aj ked viem, ze teraz vytiahnes vonkajsi hluk na nejakom semafore. :D

Diesel nie je zbytocne tazky, taky tazky musi byt. Ako expert cez auta by si aj mohol vediet preco.
Benzin je zbytocne nenazrany. A taky nenazrany nemusi byt, staci nanho povesit trosku vyvoja a turbo :)
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto