SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Skladačka je takmer hotová: Buick a Opel pripravujú crossover (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Ej to zas bude pecka od opla - ziadny poriadny motor, 60 tlacitiek na vrzgajucej palubovke a este minimalne 10 veci pre ktore by ho clovek vratil hned prvy mesiac, no ale aspon bude nejaka ta konkurencia pre ostatnych vyrobcov.
 

keby si nekecal

v živote si asi v opli nesedel. Mám vectru a aj insigniu a budeš sa čudovať nič nevŕzga. Nevŕzgalo ani kedisi v kii pred cca 12 rokmi. ato 323 mazda to bol kauf tam pracoval tapacírung dverí pri zatváraní o pomaly 10 cm a s vrzgotom.
Ešte niečo k tlačítkm. Kopec deb*lov tu kritizovalo vcectru, že má tlačidiel málo. Pri insignnii sa opäť našli dem*nti čo kritizujú že ich je vela. Vieš čo pokojne ostan pri volovine od skoda.
 

 

heh mam o.i. aj astru (jazdi na nej manzelka) a opel nikdy viac
 

no vidíš. to bude asi ako u iných

značiek čím menšie auto, tým nižšia kvalita. ja som naopak spokojný tak, že som insigniu cielene vyberal.
 

Mne osobne sa

vela tlačítiek páči, aspoň to vyzerá ako v kokpite a v noci krásne vysvietené.

Inak tiež som rozmýšľal nad Insigniou ale výber naft. motorov je do plaču
 

skús sa u predajcu povoziť

mám 160 k 2,0 diesel. má prepínanie na šport a tour (na dialnice) aj bez využitia týchto tlačidiel má auto na to aká je to veľká a ťažká hračka veľmi dobrý rozjazd a aj akceleráciu.
V lete mám v meste s 18tkami 245 priemernú spotrebu (80% mesto a 20= dialnica) 7,1 l / 100 km a v zime na 17tkach 225 iba 6,5 l / 100 km.
Ja osobne neriešim ten silnejší diesel motor je v pohode a podľa jednej skúšobnej jazdy na 136 k verzii myslím že ani tento nie je na zahodenie, ale mne viac sedí ten silnejší.
 
Hodnoť

 

Talianska Delta?

Mne sa už teraz páči.
 
Hodnoť

Nieco neurcite a gulate...

Niektori vyrobcovia, typicky predstavitel je Opel, uz dlhe roky vyrabaju auta ktore zakaznika nicim nezaujmu - ci uz ide o dizajn, bezpecnost, technologie, spolahlivost, ci dlzka zaruky.
Jednoducho akoby v Opli nechapali ze produkt musi byt aspon niecim vynimocny.

A zasa to zaklincovali nejakym neurcitym, bezpohlavnym autom ktore ani nie je Opel.
 

re

ak je niečo nezaujímavé tak si to nekúp, mám 6 opla v rade a nemám záujem o blbosť typu WV grup.
 

 

VW je dalsia tuctovka ale ASPON oproti Oplu predava viac aut.
-------------------------------------------------------------- ----------------
Inak niektori ludia maju zaujimave myslienkove pochody totiz ked spomeniem tuctovu znacku (Opel) ako "alternativa" ic hnapadne ina tuctova znacka (VW).
Akoby neexistovalo X inych NAOZAJ zaujimavych vyrobcov aut.
 

máš pravdu.

mám v insignii svetlá ktoré samé prepínajú z denných na stretávacie a na dialkové pri zaregistrovaní svetla do kamery. Pri velkej návesti na dialnici mi napr. sám na 3 sekundy zapne dialkové aby som túto cedulu lepšie videl. Prepínanie šport/normal/tour kde sa minimálne mení mení nastavenie podvozka a motora. Auto má tempomat, stierače zo senzorom. Elektricky zatvárateľné veko kufra aj z miesta vodiča. Keby som ešte mal automatiku tak sa strašne tuctovo nudím a určite by som chcel minimálne na japoncovi aspoň svetlá prepínať.
Nenechaj sa vysmiať. Ak ťa Opel novými modelmi nenadchol, lebo tam má technológie ktoré japonci začnú používať až zajtra, tak Ti asi nemám čo povedať.
 

from ELEMENT

Tato vybava na dnesnu dobu nie je nic extra - specialne v TOP modeli Oplu. Viac vybavy neznamena automaticky lepsie auto.
Inak tempomat, dazdovy, svetelny senzor som mal aj na svojom 12 rocnom BMW nizsej rady (rada 3) nez je tvoj Opel.
Inak tou vybavou Opla by som sa velmi nechvalil lebo ESP ci Xenony mali BMW v roku 1995 ! Vtedy o tom mohol Opel akurat tak snivat.
P.S. Treba si vyskusat aj auto s ktorym je radost jzdit.
 

ver že s ním rád jazdím

nemám potrebu meniť značku a ako som v inej diskusii písal už vôbec nie za BMW. Tak ako ty mám predsudky aj ja. Teda BMW, VW, Škoda určite nie. Minimálne preto že vyberáš auto z výbavou asociál a potom doplácaš, vyhrievanie zadného skla, rezerva, atď.
Rád si vyberiem z 4-6 možností výbav kde dokupujem minimum. Alebo tak ako ty o opli asi ani ja neviem nič o bmw.
 

 

je rozdiel rad jazdit ci oblubit si auto a INE je aspon vyskusat si auto s lepsimi jazdnymi vlastnostami (6 a viac valcovy motor, lepsi pozvozok, zadny nahon, lepsie riadenie ...).
To zabavnejsie auto nemusi byt BMW.
S tym prikladom vybavy (ESP a xenovy v roku 1995) som len pisal ze Opel tou vybavenostou nerobi ziadnu dieru do sveta a ani nie je ziadnym lidrom.
 

ani ja netvrdím že opel urobil dieru do

sveta, ale nemyslím že si mal v starom bmw toto: Adaptívne predné svetlomety (AFL) http://www.opel.sk/vozidla/ope...
Čo sa týka lepšieho podvozku možno máš pravdu, no som plne spokojný už niekoľko rokov a z insignou na 110%. (priatelia majú všelibárz čo, no nemám potrebu meniť, stačí skúsiť a porovnať). Ešte možno detail mám kamaráta z MLkom a tvrdím že výavu mám lepšiu, iba nemám automat.
Inak tie svetlá má málo áut a ako pomoc (resp. spohodlnenie vodiča) to nemá chybu a neopisoval som výbavu do detailu. Je jej viac zaujímavej no čítať vieme všetci.
 

 

Adaptivne svetla do zakruty mala rada BMW 3 (generacia E46) toto BMW sa vyrabalo od 1997 - 2004 (vid v linku datum - co je obdoba Opla Astra.
Tu je original katalog orig . dielov:
http://www.realoem.com/bmw/sho...

Cize opat v tej dobe o takej vybave Ople ani nesnival a uz vobec nie v Astre.
 

 

Inak BMW rada 7 (E32) mala xenonove svetla. Pritom tato rada sa vyrabala od roku 1986 - 1994. K vybaveniu (vylepseniu) tohto BMW aj o xenonove svetla zrejme prislo pocas vyroby (cize asi nie o roku 1986).
A samozrejme to je len jeden z prikladov nevidanej vybavy (dvojite zaskenie, vzduchove pruzenie, vyhrievany volant, navigacia atd.)
 


Najčítanejšie na SME Auto