SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Renault Scénic vylepšili, aby ostal na čele (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Touran za Scenic? lol
Iba typicka priblbla Slovac uprednostni touran pred scenicom, ktory je spickou v triede... Kupujeme VW az za hrob, ved su to nemci a ti nemozu byt zli... typicke postkomunisticke komplexy..
Lioo
Mas Scenic?
Ak ho vlastnis napis kolko mas na nom najazdene, aky motor mas, kde vacsinou jazdis? Ake si mal poruchy? Aku mas priemernu spotrebu? Pytam sa lebo som zvedavy a nepoznam ludi co ho maju a vela o tom aute neviem. Vopred ti dakujem.
mátajko
mna stal
nissan qashqai 1,5dCi /od renaultu-110 ps/ novy model 2010 vo vypredaji 18.900 E. Nie plnka ale ma 2-zonovu klimu, cuvacky, tempomat aj laktovu opierku vzadu, hliniky 17-tky a co ja viem co este. Tankujem a lejem vodu, spotreba je nizsia o liter ako u teba. No neviem ci by som menil navyse pri doplatku 2100 EUR.
Lino Leum
<< < 1 2 3 4 > >>

asi budem trapny

ale co sa tyka priestoru, tak qashqai nemozes s grand scenicom porovnavat, teda mozno ak by si mal I+2 a tam je cena uz inde :-)
 

Mal

som GS dvakrat, najvacsiu vyhodu vidim v neuveritelnom priestore v kufri (trochu "vykompenzovanom" o to menism priestorom pre sofera). Oba diesle, spotreba skor vyssia, celorocny priemer cca 7 l.
Niekto pisal nizsie ze mu vyhovuje rychle kurenie, tak ja som dslhe roky zazival prav yopak, to trva strasne dlho, v lete klima pri vysokych horucavach nestihala. Odisiel chladic klimatozacie (velmi rychlo) - pri oprave som dostal info, ze sa to stava bezne.- predrany. Musel som menit vsetky senzory tlaku v pneu, normalne odhnili, niektore uz v prvom roku.
Celkovo s Renaultami (mam siesteho) negativna skusenost skor co sa tyka servisu. A pochopitelne elektroniky. Tie zhaviace cievky ci ako sa to vola, a ziarovky. So ziarovkami problem, ze hoci je to halierova zalezitost, treba ist don servisu, lebo bezne si to clovek nedokaze vymenit sam.
Ale znova, neuveritelny priestor u GS bol pre mna benefit, co kompenzoval zrejme uplne vsetko ine. Tam sa da odviezt uplne vsetko, ale zas- musi to byt pre sofera priroita. Ak to ma niekto ako auto do prace, tak to nevyuzije. No motor - v zasade spolahlivy. A dnes uz maju vsetky aj premiove znacky svije "zle skusenosti", takze pomer cena/vykon bude zrejme neprekonatelny.
Ked tak, tak 7-miestny GS. Jedna nevyhoda tam je, ze clovek potom nema rezervu. Ale chvalabohu som ju nepotreboval, az na jednu situaciu. To som s akvoli absencii rezervy musel nechat odtiahnut.
 

 

Ahoj, ja mam Granda, teraz nieco vyse roka, 45tisic km, mam este thaliu, 10 rocnu, nieco vyse 250 tisic.
Granda mam s 1.5 dieslom - az na to kurenie a turbodieru jak hrom (cize motor) som si ho velmi oblubil. Diesel som zobral kvoli spotrebe, jazdim rocne skoro 40 tisic .. Spotrebu mam 5.5 litra (dlhodobo).
Ziarovka mi odisla po 45 tisic km, musim ale povedat, ze som si ju vymenil sam na parkovisku za 5 minut ... hm. (Co je to oproti chrysleru, co som mal, kde vymena ziarovky trvala 1 hodinu v servise!)
Osobne som porovnaval C4 grand picasso a C-Max grand (v case kupy). Renault to u mna vyhral v podstate jednoznacne, hlavne variabilitou interieru, malickostami, laktovou opierkou, kufrom, vybavou v kombinacii so suverenne najlepsou cenou.
Jedna sa o 5-miestnu verziu.
 

 

rstraka popisoval starsieho scenica 2, takze vlastne nekecal moc k teme(tam treba menit ziarovku cez podbeh tj uplne zle - rovnako aj na zafire B).
na 1,5dci turbodieru pomoze chiptuning, tam ani tak nejde o navysenie vykonu ako skor o zlepsenie priebehu, taha o nizsich otacok a ked potrebujes, tak aj taha vo vyssich.

Grand Scenic 3 je u mna mpv c1, ale 5 miestny, radsej mam vacsi kufor s rezervou ako zbytocne vyssiu vahu koli dvom sedadlam naviac, do ktoryh sa zmestia akurat tak deti(ako to maju vsetky MPVcka).
 

skusenost

mame GS 1,6, cca 40T km, doteraz sme nemali ziadne problemy, najprv som bol proti nemu, neveril som Renaultom, ale za tu dobu (2roky) som si neskutocne oblubil... vela miesta, velky kufor, pohodlne sedenie, velmi dobra cena a spotreba okolo 5,5 litra
 

1.4T

Mam 5 miestny GS III 1.4T, jeden z prvych kusov (ex-predvadzaci voz). 45 tis. km, jazdeny hlavne kratke trasy v meste aj v zime, spotreba 8 litrov. Zatial plna spokojnost, spolahlivost 100%, kupoval som to uz s tym, ze renaulty sa v poslednych rokoch zlepsili.. Vyhodou je hlavne mnozstvo a variabilita priestoru, vsetko co sa od rodinneho auta ocakava za dobru cenu, nevyhodou kratke prevody 1.4T (6ka sa da zaradit uz od 60 km/h, vysledok je vyssia spotreba na dialnici, ale zase nizsia v meste a auto je vcelku svizne…)
 

ja jeden doma mam

Kupil som ho ako trojrocne vozidlo v roku 2009. 7-miestna verzia s motorom 1,9 TDi, 130 koni. Njazdene mam 180 tisic km, priemerna spotreba 6,0 l/100 km. Sme 5-clenna rodina a to auto sme si zamilovali. Pomer ceny, kvality a komfortu je podla mna velmi dobry. Za tie 3 roky co ho mame sme okrem beznych prehliadok museli menit jednu jedinu vec - davkovac vzduchu do palivoveho systemu za 50,- EUR. ale to som uz dvakrat menil aj na mojom druhom aute - seat toledu 1,9 Tdi. Urcite si viem predstavit aj ine vozidlo v rade MPV, ale napriklad 7-miestna toyota verso (ci ako sa to vola) nema ani zdaleka tolko miesta na siestej a siedmej sedacke ako renault. Nehovoriac o tom , ze do renaultu dam za treti rad sedaciek bez problemov normalne velku cecstovnu tasku, kdezto do toyoty tam nedas ani igelitku.
 

 

ja mám trojročného granda, 1.9 96kW s automatom, najazdených 160 tisíc, teraz mám na palubáku spotrebu 7,6l cez leto je to o liter menej, jazdia sa s tým teraz okresky a po meste.
zatial vady neboli žiadne zásadné (ťuk ťuk), iba bežná údržba, teraz som menil jeden silentblok kôli vibráciám na motore.
s autom som spokojný, čo ma najviac otravuje sú žiarovky, ktoré odchádzajú každých pár mesiacov a jedna sa mení fakt blbo. inak by som ho kúpil znova a to sa nedá povedať skoro o žiadnom inom aute čo som doteraz mal. veľký priestor, výborný výhľad, tri sedačky vzadu parádne variabilné, mäkké pruženie na naše cesty fajn.
 

Renault Megane 1,9 DCI 2003

300000 km bez poruchy , spotreba cca 5 l, v rodine mame 7 Renaultov ktore chodia na pravidelne servisne prehliadky - BEZ PROBLEMOV :-)
 

 

Len ma zaujima v com je renault lepsi ako touran, lebo trochu pozeram testy a rozhodujem sa
 

Tvoj názor

by mal byť napísaný v ústave, alebo ešte lepšie v biblii a všetci by si ho mali pred spaním opakovať (aby neboli "typická priblblá Slovač"), lebo iba ten je správny a tak to má byť.
 

typicky priblbly prispevok

s postkomunistickym komplexom. Totiz ziaden argument, iba prazdny slovny atak.
 
Hodnoť

francuz

S francúzskymi autami mam len tie najhoršie skúsenosti. Vlastním japonca. Stačí si pozrieť TUV report a podobné štatistiky. Isteže to nie je exaktná matematika, ale o niečom to v princípe vypovedá a praktické skúsenosti mnohých ľudí to potvrdzujú. Osobne si nepamätám kedy som pri ceste videl odstavenú mazdu, toyotu, hondu či nissan so zdvihnutou kapotou. No je dosť dobrá šanca že keď je niekde pokazené auto na ceste, bude to francúz alebo talian. Open your eyes folks. Nepopieram že francúzi majú najvymakanejšie rodinné vany čo sa týka praktickej stránky a mnohých iných vecí. Lenže načo mi je 150 odkladacích boxov keď sa to popsuje a nechá ma na ceste.
 

 

Neznášam tieto JPP príspevky. Môj otec je "renolťák" a vlastní už tretí Megane v poradí. Nemal s nimi takmer žiadne problémy na prvom mu odišla vodná pumpa pri 45.000 km, má 15 rokov a 170.000 km a ešte slúži. Druhý bol Megane ll kombi 1,6 16V a menili sa tam cievky (po 190.000 km). Nahradil ho tretí tiež Megabe ll kombi, rovnaký motor len po fl a má 145.000km. Žiadne problémy. Síce sem tam stojí so zdvihnutou kapotou pri ceste, ale to len dolieva vodu do ostrekovačov... Môj sused má už roky P206 1,4 HDI a nechce to auto vymeniť ani za svet. Priemerka 4,2l/100 km a nepočul som od neho ani jedno zlé slovo...
 

...

Este keby si vedel ze Nissan ma polovicu auta spolocne s Renaultom.. napr naftove motory dCi maju myslis odkial.. z marsu?
 

tie terajsie uz ano ...

... renault sa zacal do nissanu montovat tusim v roku 2005 ked sa zacali do niektorych nissanov davat renaultove naftaky. Stare dobre benzinove primery a almery co nemaju remen ale rozvodovu retaz tak do r.v. 2006 to je ina kava. Workhorse co da v pohode 200.000 km aj viac.
 

Primera

ja mam Primeru (rv 2005), na stastie este stale Nissan 2,2 dCi s rozvodovou retazou...
 

...

No a ten dCi je uz renault motor. Renault zachranil Nissan od krachu uz v roku 1999, ked kupil asi 36 pa akcii a odvtedy uz zacala spolupraca.
 

motor

no podla mojich info to nie je Renault motor... tie Primery mali Renault motor akurat 1,9dCi z Lagun a tie sa zacinaju po 150tis rozpadat. Tieto 2,2 maju retaz narozdiel od tych 1,9 renaultackych...
 

 

A ake konkretne mas tie skusenosti?
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto