SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Renault avizuje nové Clio. Staví na turbomotory (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Renault nikdy viac

Áno, sú to pekné autá, aj 5 rokov vydržia aj 70000km prejdú.

No pozor, kto si na Slovensku toto auto kúpi, ide do pekných *******.
Máme tu jediný servis, kde vás slušne obslúžia, (je vo Zvolene). Ak ale chcete zažiť niečo super, zájdite si do L. Mikuláša, potom pochopíte, čo je zlý servis.

Veru Renault nikdy viac.
 

 

Typický folklór ktorý v článku o novol Cliu nemôže chýbať. S len tak mimochodom mám 260 tis km, a stále čakám kedy sa mi to auto podľa odborníkov rozpadne. Poznám jednu Lagunu II s 330tis, Mégane I ktorý mal pred siedmymi rokmi 250tis, a nie a nie sa rozpadnúť. Zaujímavé, že keď prídem do servisu na výmenu oleja, nemajú čas lebo majú všetky termíny obsadené zázraky nemeckej techniky. S jednou vecou s Vami súhlasím, značkovým servisom sa vyhýbam /a na neznačkové si dávam veľký pozor tiež /, väčšinou vyťahujú peniaze za blbosti, s problémom sa poradím na fóre v Renaultclube a zistím že je to banalita a spravím to sám. Napríklad - vyčistenie EGR v 1,5dci - neuveríte ako dokážu v servise okolo toho mudrovať a chceli by to meniť /malo to stáť 300€ + práca v r. 2009 / pritom to laik demontuje a vyčistí za 15min.
 

 

Zaujímalo by ma, po koľký krát má už ten Megáne I., tie km, ktorý ich mal už pred 7 rokmi štvrť milióna? :-)
Môj skromný odhad je tak po druhý, tretí krát...

Bol som sa pozrieť nedávno na jeden Mercedes r.v. 1977, nádherný veterán. Len súčasného majiteľa má debila. Sväto sväte mi tvrdil, že ten Mercedes má 127.000km. Ano, avšak jedna jednotka ešte vpredu chýbala... To auto vyzeralo neskutočne dobre. Nebolo nikdy renovované.

Keď sa pýtate, ako som to zistil - nuž, jeho otec mal viac rozumu a nezávisle na tom mi povedal, že pred 5 rokmi mal na tachometri okolo 950.000km :-)


Ale kľudne si kupujte tie ***** so 125,155, 180.000km, ohoblovaným volantom, sedačkami po atómovej bombe a palubnou doskou mastnou od oleja. A ten chudák, ktorý má vozidlo s 370.000km, ho nevie predať - kvôli čísielku, na ktorom je závislé 90% Slovenska.
 

klasika - PREVODOVKA TABU

Amatéri novinári, aroganti výrobcovia a tupci motoristi. Iba údaje o motoroch, o prevodovkách
a prevodových pomeroch nič. Ťažký to život s amatérmi, arogantami a tupcami ...
 

 

Tak naco to citas? Chod na tie weby, kde tie tebou vytuzene prevodovkove pomery uvadzaju.
 

odpoved hodná aroganta

.
 

 

Ako sa vravi na vychode (hoci som cistokrvny zapadniar) - nebud taky navela. Tvoje denno - denne bliakanie o prevodovych pomeroch svet (ani redaktorov SME) nezmeni a akurat kazdeho otravuje.
 

možno otravuje ale ináč sa nedá

.
 

 

mrmr. ty mas na tie prevodove pomery nejaku uchylku.
Z noveho Clia zatial Renault ukazal akurat tak zadne svetlo, a tebe vadi, ze SME nenapisalo, kolko otacok toci motor pri 130 km/h? A odkial by to asi tak novinari zo SME mohli vediet? Jedine tak z vesteckej gule.
 

prevodovky a prevodové pomery

Odkiaľ mali novinári údaje vycucať? Nuž odtiaľ, odkiaľ vycucali údaje o motoroch, o dĺžke a hmotnosti, pretože tieto údaje odkiaľsi vycucali a uviedli v článku.
 

svatá pravda.

predával som octaviu-jednotkovú-250 000 tis km, servisná kniha chronologicky uložené všetky faktúry od prehliadok, od výmeny brzdových kotúčov, brzdových doštičiek obložení od pneumatík od všetkého.
NIKTO sa mi ani len neozval.dal som ju do ačiek a oni ju tam strelili bez servisky so 125000 km za sedem dní o tisícku drahšie ako som chcel ja predať.
ked som ju núkal známemu povedal že 250 000 je straaaašne veľa km.no nech sa páči
 

 

Ja nemozem na nich nic zle povedat, mam so servisom v LM len dobre skusenosti, auto mam 2003 a 198.000km najazdenych, na druhom 95.000, bez vacsich problemov.
 

 

prikladom kvalitneho servisu s prijemnymi ludmi je aj TTcar v Nitre... absolutna spokojnost.. teda aspon podla mna, lebo za 75.000km som "daval svokrove auto do servisu" iba kvoli vypalenym ziarovkam, zlomenemu kabliku centralu v kufri a beznej garancnej prehliadke....
 

 

Ja mám 50000km bez akejkoľvek závady, takže do servisov príliš často nechodím
 
Hodnoť

Čo je to "staví" na turbomotory ?

V nadpise tohto článku je uvedené, že "Staví na turbomotory". Rád by som vedel, čo tým "staví" autor článku myslel.
 

.

no, pozerám, že vám ani to Piáno nepomohlo.....som myslel, že pre predplatiteľov to píšu zrozumiteľne a správne po slovensky....teraz vidím, že čítate rovnaký hnus, ako my neplatiči..... :-)
 

slex.sk

"
staviť dok.
dať do stávky, postaviť do hry: staviť na koňa, staviť sto korún;
"
Alebo?
 

Lebo ...

Staví je čechizmus.
 

 

Mate to pomylene. V tomto pripade by bolo cechizmom slovo "vsadit", asi ste tu nepochopili vyznam slova stavit. Nie "stavi" ako "stavat", ale ako "stavit", "dat do stavky" - tak ako Vam to bolo vysvetlene vyssie.
 
Hodnoť

 

po sto tisicke si clovek klakne zacne lyzat kosostvorec a prosi: startuj draha prosim startuj, uz si bola v servise tento mesiac!! prosiim, uz nieeee!!
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto