SME
Sobota, 23. november, 2019 | Meniny má Klement

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Renault dôstojne oživil slávu Alpine Berlinette (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

O Peugeote 301 nic?

Alpine je sice pekny, ale kolko bude asi kupcov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

v Cine urcite dost
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

880 kg...

to bude riadne zihadlo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

motor od Nissanu

motor Renault V4Y 3,5 je asi taky Renault, ako je 2.0 TDI v Superbe motor SKODA ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si zasa mudry ako radio.... V6 engine jointly developed by Renault and Nissan...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ach jo, tolke sklamanie ...:D

to som teda netusil, ze tento novy Alpine je dechtozrut...:(
Ale toto urcite poznas...
"The V engine is Renault's internal designation for the Nissan VQ engine, an overhead camshaft V6 used in the Vel Satis sedan and Espace minivan. The V designation is also used for an unrelated diesel >> V6 engine jointly developed by Renault and Nissan
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Niekedy o sebe pochybujem.

"Vpredu sú oceľové disky veľké 356 mm spomaľované šesťpiestovými strmeňmi. Vzadu sú disky veľké v priemere 330 mm, zatiaľ čo strmene sú iba štvorpiestové."
Zaspal som nejakú jazykovú reformu, alebo sa píše o brzdových kotúčoch?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ked to vezmes

prisne geometricky, tak disk je tiez spravne. Platna takisto. vid harddisk. urcite sa viac podoba na brzdovy kotuc, ako na disk kolesa.
Ale zauzivany termin je brzdovy kotuc. U nas. Lebo v anglictine je to disc brake.
Hlavna vec, ze si pochopil clanok. Ci nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máš pravdu.

Asi som mal horší deň a spoliehal som sa na to, že odborný redaktor bude používať zaužívané výrazy. S prekladom sa dá súhlasiť, ale preto sa kotúč u nás volá kotúč a disk disk, aby nedochádzalo k takýmto situáciám a každý hneď vedel o čom sa hovorí. Mám rád, keď mi čítaný text plynie a nemusím sa vracať na začiatok vety, aby som sa uistil, že som ju správne pochopil, prípadne aby som si to opravil. Ale už ma to prešlo. Inak, aj na fotke zboku som skúmal, čo tam robí ten antiaerodynamický prvok nad predným oknom pripomínajúci Škodu 1203. Potom som si prezrel aj ostatné fotky a upokojil som sa. Je to pekné auto a vzhľadom starej Alpinke hanbu nerobí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

sa mi zda,

ze je to privod vzduchu k motoru. Myslim ten otvor na streche auta.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kto umí, umí...

nádhera... ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a podobne ako

u Toyoty pri GT86 buchlo sampanske aj v Renaulte. Nadherne auto!!!!!!! No Renault si vybral zlozitejsiu reinkarnaciu 110 Alpine. Dufam, ze po koncepte pride aspon nejaka mala seria. Drzim palce!!!
Ked vidim tu modru, neda mi nespomenut aj legendarnu znacku Matra
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuž a potom zistili,

že zo športu nevyžijú a zakapali so Simcou a Talbotom. Bad choice.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nádhera len ta 30 Litrova nádž nie je nejako málo?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ešte ma zaujalo

veko expanzky chladiacej zmesi, alebo ako nemci tomu hovoria: kühlflüssigkeit wassertankdeckel, presne bude pasovat z R9 z 82. roku, co mam v sufliku v garazi...(pre istotu ;-)
To auto vazne vzbudzuje silne nostalgicke pocity...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To budú mať asi všetci francúzi rovnaké

Tiež mi to udrelo do očí. Presne ako na Simce Aronde 1957. Ešte je kompletná v garáži a čaká na svoj Deň.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto